Kapitola 14

522 32 3
                                    

,,Samantho vstávej " budí mě táta já odevřu oči podívám se na hodiny ,které mi vysí nad postelí a je přesně půl 9 ,,To snad ne?" řeknu ,,V pohodě napíšu ti omluvenku" řekne táta ,,Díky"  hned co to dořeknu se zvednu z postele a jdu se najíst, po jídle beru tažku a jdu do školy.

3× zaťukám na dveře třídy a vejdu dovnitř ,,Aaa Samantho" řekne učitelka ,,Promiňte zaspala jsem" odpovím  a dam jí na stůl omluvenku. Učitelka se jen usměje a já si jdu sednout na místo.
Za necelých 10minut zazvonilo a já šla za Alex ,,Co si mu to řekla?" zařvala sem na ní ,,Komu?" ,,Ty se ještě tak debilně zeptáš?"  křiknu po ní ,,Jo tohle..Hele Samantho já mu to musela říct!On musí vědět rozhodnutí Alfy!Taky z toho nebyl šťastnej" řekne mi ,,Jo to vim taky!! A proto se mnou skončil JEN KVŮLI TOBĚ!!" zdůrazním ,,Samantho?Právě slyším tvé myšlenky..Když odejdeš tak nebudeš alfa a ,když nebudeš alfa ,tak si můžeme dělat do chceme můžeme třeba tu jeho rodinu upírů zabít" řekne zlověstně a já se jen podívám na podlahu a nic neříkám....
Sedim v lavici a nikoho nevnímám ani učitele..

,,Jak bylo ve škole?" zeptá se táta
,,Jo super" odpovím mu ,ale táta poznal že není něco v pořádku ,,Co se děje Sam?"  ,,Co by se mělo dít?" řeknu ,,Nevím Sam nevím ,ale jsi divná" ,,Nejsem" odpovím mu ,,No tak dobře.. Prozatím to nechám být"  já už neodpovídám a jdu si udělat úkoly.
Po hodině mám hotovo a v tu chvíli volá táta  ,,Samantho!!Pojď sem" ,,Už jdu" zařvu ,když dojdu dolů uvidím Kevina ,,Ahoj" řekne ,,Ahoj" odpovím mu ,,Hele máme moc úkolů a já to nechápu.. Mohla bys mi pomoct?" zeptá se ,,Jo klidně" a v tu chvíli táta řekne ,,Tak buď do 11doma" já se na něj podívám a vyleze ze mě jen ,,No tak díky.."
Je to divné..Nikdy mi táta nedovolil být venku tak dlouho... Jsou teprve 4 hodiny a on mě pustí do 11?DIVNÝ!!
,,Ahoj Samantho" řekne paní Leetová ,,Dobrý den" odpovím jí ,,Já sem řekla Kevinovi ať pro tebe skočí protože to ani jeden z naší rodiny nechápe" ,,V pohodě" odpovím jí a ona se usměje.
Po hodině vysvětlování a dělání úkolů se mě Kevin zeptal jestli půjdu ven ,,Tak asi logicky ne?Když jsem u tebe..Musím využít toho že mužů být venku tak dlouho" řeknu s úsměvem a Kevin se jen začne smát..
,,A kam půjdeme?" zeptá se ,,Do parku?" odpovím mu ,,Dobře a já ti vše vysvětlím" řekne a já se na něj podívám s údivem v očích.

Sedly sme si na lavičku uprostřed parku a Kevin začal mluvit ,,Noo víš,možná ti to přijde divný nebo tak něco a hrozny a tak dále ,jen to prosím ignoruj jak je to hrozný a tak dále.." ,,Neboj se" odpovím mu ,,No takže .. Tímhle nejsem ani tak dlouho 3 možná 4 roky... A ty ses ptala proč já jsem a moje rodina ne?Že? No takhle když mi bylo 16 jakože doopravdy 16 tak sem měl holku milou,hezkou a hlavně nebyla normální... Když jsme spolu byly půl roku řekla mi že je upír a že se bude muset brzy odstěhovat.. Jinak lidi uvidí že se vůbec nemění že je pořád mladá i když by měla být o bůh ví kolik let starší... No a já sem ji moc miloval a řekl jí že s ní chci být Navždy!! Ona říkala že bych musel všechny opustit rodinu a td... A já vůl jí řekl že klidně.. Za 2 dny jsem byl tím čím ona , měl sem divný pocit v krku ,ale ona mi nic ohledně toho nevysvětlila..VŮBEC NIC!  Nevěděl sem co a jak? Přišel sem domů a měl chuť zabít jakéhokoliv člověka.. Po pravdě sem malém zabil tátu... Zamkl sem se v pokoji a týden nevylezl ven.. Máma i táta měli starost ,ale já jim řekl že je to pro jejich bezpečí. V ten den mě trklo do hlavy že bych se mohl podívat na NET co a jak.. Tam jen stálo že jsou nesmrtelní a že pijí lidskou krev.. Po půl hodině čtení jednoho blbého článku mi zazvonil telefon a z něho se ozvala Marika .. To byla ta má holka jo? Řekla mi že  mě ukáže rodičům ,ale že to neví o tom ze mě proměnila... Šly jsme k nim a její rodiče to neschválili zakázali ji to udělat ,jenže nevěděli že to už udělala... Mě poslali pryč a já odešel domů.. Druhý den se se mnou rozešla ... Nevím možná to bylo kvůli její rodině i když pochybuju pak chodila s mým nejlepším kamarádem ,kterej pak zmizel beze stopy ... Pak mi jen přišla zpráva ve které stálo : Promiň že sem ti to udělala ,ale schválili mi Adama.. A já se to po 2 rocích snažil vysvětlit mámě s tátou jenže ty mě vzaly k psychiatrovi.. A tam sem chodil do té doby dokud sme se nepřestěhovali" 
,,Aaaaa" je jediné co ze mě vypadne ,,No není co na to říct vím... Táta ten se do toho všeho začíná dostávat ,ale máma ta tomu nechce věřit ,taky tátovi sem řekl že dá se říci že vlkodlaci jsou nepřátelé...Nevím jak poznal že jsi vlkodlak..Ale říkal si že jsi nebezpečí" ,,Heh..To říkala Alex a Cameron taky" řeknu sklesle ,,Cameron?To mi něco říká.. " ,,To je kluk co se mnou sedí v lavici.. Jen doufám že sedět dlouho nebude" řeknu znovu smutně Kevin mě chytí pod bradou a řekne ,,Co se děje?Už ve škole si byla divná ..no popravdě sem tě i včera slyšel řvát do telefonu.." ,,Co?" ,,Jsem upír.. Mám dobrý sluch" ,,Jo aha..No já s ním chodila víš no a on se se mnou rozešel protože sem řekla že pro nás nejsi nebezpečím.. Že jsi v pohodě a že nikomu z nás neublížíš, jediné co na to řekl bylo ať si teda jdu za tebou a jeho nechám  napokoji.." Kevin me pustí  a obejme mě ,,Né že si něco uděláš!!" řekne ,,Neboj se tak blbá nejsem!" odpovím mu ,,Dobře , jestli jo tak tě zabim!!" ,,Neboj se" řeknu znovu a pustím ho ,,Kam půjdeme teď?" zeptám se ,,Noo je 6 ,tak třeba si dáme pizzu?" zeptá se ,,Tak dobře" usměju se a vyrážíme do pizzerie.

Kevin šel objednávat a já mez tím čekám venku. Okolo prochází nějaký kluci ,něco si mumlají a přitom se dívají na mě najednou se ozve ,,Ahoj" já je ignoruji a neodpovídám ,,Haloo..Hej ty!Ahoj" zakřičí znovu ,já se jen otočím prohlédnu si je a dále ignoruji. ,,Haloo!Hej ty !! Neumíš mluvit?" ozve se znovu ,ale já neodpovídám najednou cítím jak na ně někdo sahá ,,Hej!Si normální?!" zařvu ,,Problém?" odpoví ,,Mám do nich přidat i tebe?!" zařvu na něj. V tu chvíli vyjde Kevin z pizzerie,rozběhne se a toho kluka srazí k zemi jednou ranou, najednou se na něj podívá celá ta parta a zařve ,,Hej!Co si o sobě myslíš?!" ,,Co si o sobě myslíte vy?!" zařve Kevin ,,My?Nic!! Narozdíl od tebe!Jestli nechceš skončit na kapačkách odejdi!" zařvou znovu ,,Heh.. To jo! Já?! Si moc myslíš ne?!" řekne Kevin s úsměvem na tváři ,,Ne! Takže nepůjdeš!?" řekne jeden z nich ,,Ne!" zařve Kevin ,,Dobře" řekne jeden a rozběhne se k němu.. Dá mu ránu ,ale Kevin stále stojí,tak mu ji vrací, ten kluk upadne a leží na zemi ,mezi tím se rozběhnou další dva a pustí se do Kevina ,jeden ho chytí a druhý mu dává rány ,ale Kevin přece jen nějak zareaguje a tak se nějak vykroutí tomu co ho držel dáva loket ,když se rozpřahuje a druhýmu dá pěstí oba upadnou a teče jim krev z nosu, utečou k partě ,ale ani jeden už nezareáguje a utečou.

Já se rozeběhnu ke Kevinovi a začnu hysterčit ,,Jsi v pohodě? Není ti doopravdy nic? Půjdeme k doktorovi! Jasný!?" ,,Samantho,nikam nepůjdeme jasný? Já doktora nepotřebuji ,akorát by zjistil že nejsem živý a bylo by to horší.." řekne s klidem a vstane ,,Ale Kevine?! ,,Sam?Klid!" řekne a obejme mě ,,Hlavně že jsi ty v pořádku" ,,Ne to není hlavní!" řeknu ,,Je! A nehádej se" řekne a já už nevím co odpovědět.
,,Jdeme k nám? " zeptá se ,,Jo a řekneme" ani to nedořeknu a on mi skočí do řeči ,,Ne nic jim neřekneme!" ,,Tak jak chceš.." řeknu sklesle.

,,Ahoj" řekne paní Leetová ,,Dobrý den" odpovím ,,Kevine?Co je?" zeptá se ho ,,jak to poznala?" řeknu si v hlavě ,,Nic!Nic mami!!"  zařve na ní ,,Kevine?! Tímhle tónem se mnou nemluv!!" zařve zase ona na něj ,,Jo a jakým tónem na tebe mám mluvit?Hmm?Když mi nevěříš!! Moc dobře víš v čem! Kdybych ti to řekl tak by si se mnou šla k doktorovi!! Ale já tam nesmím!! Víš já jsem totiž mrtvej!" křikne po ní a ona se rozbrečí.
,,Sam jdi domu prosím" řekne Kevin, já jen kývnu a odejdu.

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat