Ráno jsem vstala a vše se opakovalo..snídaně a td..
,,Ahoj Sam" řekne Alex ,když vejde do třídy ,,Ahoj" odpovím ,,Nevíš co je s Camem?" řekne ,,No on je s mámou v nemocnici a neví jak dlouho tam bude" odpovím jí ,,Aha no.." řekne hned na to a začne zvonit.
,,Dobrý den děti máme tu nového žáka" řekne učitelka ,když vejde do třídy. V tu chvíli se Alex nadechne a jakoby se naježila ,ale v lidské podobě.
Do třídy vejde nový žák ,,Ahoj jmenuji se Kevin jsem stejně starý jako vy ,teda doufám" řekne a Alex vykřikne ,,To určitě" Kevin se na ni podívá jako na vrha 100% ví že je to vlkodlak ,,Alex ticho!" zařve učitelka ,,A ty si jdi sednout před Samanthu, to je ta dívka v zadu" dodá k tomu ,,Dobře" řekne , usměje se na mě a jde si sednout do lavice.
Po 45 minutách zazvoní na přestávku a Alex mě zavolá k sobě ,,Sam?!" ,,Ano?" odpovím jí ,,Zacítila si to taky?!" řekne s menším strachem v hlase ,,No?" odpovím jí ,,No?Jen NO?Vždyť je to upír!!" začne hysterčit ,,Alex?!Klid! Co ty víš třeba nás neohrožuje" řeknu jí a ona se na mě podívá tím pohledem "vážně?jako děláš si prdel?" ,,Promiň, ale nejdříve si o něm něco zjistíme a pak až budeme jednat!" rozkážu jí ,,Takže ty už chceš rozkazovat?" zeptá se ,,Jo! Jsem přece Alfa ne?" řeknu se vztekem v halse ,,Dobře" odpoví klidně ,,Dobře" řeknu hned na to a jdu si sednout do lavice.Celou dobu co sem byla ve škole se na mě Alex dívala jako ,kdybych udělala tu největší chybu světa ,jako by nás měl Kevin hned na místě zabít.
,,Ahoj Sam" řekne táta když přijdu domů ,,Ahoj tati" odpovím mu ,,Hele dnes se sem stěhují nový sousedi a já jim nabídl pomoc ,půjdeš se mnou?" zeptá se ,,Jo půjdu" řeknu a kousnu do jablka co mám z oběda. ,,Tak ve 3 u sousedů" oznámí mi táta.
Jdu si napsat úkoly za hodinu mám hotovo najednou slyším táty hals z obývaku ,,Samantho?Jdeš tedy se mnou?" ,,Jo hned jsem dole" křiknu po něm.,,Dobrý den" řekne táta ,když úvidí paní a pana Leetovy (Ano Kevin je Kevin Leet) ,,Dobrý den" odpoví tátovi ,,Mohly bychom vás o něco poprosit?" zeptájí se táty ,,Ano o co?" ,,Neříkejte nám dobrý den ale ahoj vždyť sme sousedi" vypadne z pana Leeta ,,Dobře tedy já jsem John" řekne táta ,,Já jsem Ben a tohle má žena Ela...No a náš syn Kevin" řekne pan Leet. ,,Ahoj Kevine" řeknu mu a všichni na mě koukají jak na vraha (ten pohled nenávidím) ,,Vy se znáte?" řekne táta ,,Ano známe,Kevin se mnou chodí do třídy" řeknu ,,No já chodím se Samanthou do třídy " řekne Kevin ,,Aha" řekne jeho mamka s úsměvem a Kevina táta se na ní podívá jako by věděl že jsem nebezpečí ,ale ona se jen usměje a řekne ,,Samantho pojď dál ,pekla sem sušenky" ,,Nechci otravovat" odpovím jí ,jenže to už mě drží Kevin za ruku a táhne dovnitř ,,Dej si" řekne s úsměvem, ale já spíš rohlížím kolem a jsem v údivu... ,,Co je?" zeptá se ,,Máte to tu pěkné" odpovím mu ,Kevin má v tu chvíli výbuch smíchu ,až mu malém zaskočí ta sušenka jen slyším jak ze sebe vykoktá ,,Heeeh to neviděla můj pokoj" já se jen usměju a řeknu ,,No to ne no.." v tu chvíli mě Kevin zase bere za ruku a táhne do pokoje ,,Toto je můj pokoj", řekne pyšně i když po pravdě na tom pokoji není čím se pyšnit.... Pokoj je celý černý s červenými skvrnami jako od krve ,,Kevine?" řeknu ,,No?" odpoví mi ,,Tvý rodiče vědí že jsi upír?" zeptám se ,Kevin se na mě podívá takovým smutným pohledem ,,No víš,jako oni to vědí no takhle já se jim to snažil vysvětlit, jenže oni mi nevěří,myslí si že si z nich dělám srandu... Oni prostě upíři nejsou." odpoví mi ,,A jak to že ty jsi?" zeptám se na další otázku ale z Kevina už nedostanu ani jedno slovo.
Když odcházím tak slyším jen ,,Jednou ti to řeknu" já se jen otočím a kývnu hlavou.,,Rodina Leetovích je super" řekne táta ,když přijdeme domů.
Když vedju do pokoje podívám se na telefon a mám 10 zmeškaných hovorů od Cama a tak vytočím jeho číslo..
Píp píp ,,Samantho??Díky bohu že si mi zavolala zpět! Víš jakej mám strach? Jak o tebe tak o celou smečku!?" vypadne z něj ,,Ahoj Came...Proč? Vždyť je vše OK" odpovím mu ,,Vážně??! A co ten upír?" zeptá se ,,Jo ty myslíš Kevina? Ten pro nás není hrozba neboj se" řeknu s klidem ,,Cože?Si to řekla? Že není hrozba??Je to upír!! UPÍR Samantho!" zdůrazní ,,Ano není hrozba!! Nechápu proč vám vadí hned každý upír?! Kevin je v pohodě!" zařvu do telefonu ,,Aha,dobře víš co jdi si za Kevinem a mě už nech být!" řekne Cameron ,,Coo--že?" odpovím mu ,,Neslyšela si? Zbohem!" a zavěsí.
V tu chvíli spadnu do postele a nic a nikoho nevnímám...Jak mohl něco takového říct? To se mi jen zdálo?! Muselo!! Začnou se mi hromadit myšlenky v hlavě.. a do toho začnu nekontrolovatelně brečet.,,Samantho večeře" ozve se z kuchyně ,,Nemám hlad!" zařvu tak aby nebylo slyšet v mém hlase že brečím. ,,Jak to?" ozve se znovu ,,Najedla sem se těch sušenek" zařvu ,,Dobře" ozve se táty hlas a pak už nic neříká...
ČTEŠ
Já Vlkodlak (Oprava !!)
Fantasy//Jen chci upozornit. Kniha Já Vlkodlak, je má úplně první. Byla to jen zkouška, takže text obsahuje až příliš gramatických chyb.\\ Ahoj jmenuji se Samantha Je mi 17 let,žiju poklidný život se svým tátou. Máma mi umřela ,když mi byly čtyři roky. Mám...