Kapitola 8

710 48 0
                                    

Konečně pátek ,ozve se má myšlenka hned co vstanu.
Sešla sem do kuchyně a udělala snídani ,,Ahoj Sam,ten kluk jak tu pro tebe včera byl ,byl ten z toho obchoďáku že? "Řekne táta ,,No....byl no proč tě to tak zajímá?" zeptám se ,,Nevím ,když sem pro tebe přišel byl šťastný že tě ven pouštním" ,,Aaha on totiž chodí se mnou do třídy víš?No a teď musím tak ahoj"řeknu zbrkle a odejdu.

Sednu si do lavice a přijde Cam ,,Ahoj Came víš že dnes stanujeme?Že jo?" ptám se ho ,,Jo vím, už se nemůžu dočkat , Alex zůstala doma aby vše připravila a vzkazuje ti že ve 4 na louce."
Zazvoní a já už mu neodpoveděla , první hodina je utrpení ,ty další už jsou potom OK. Noo po 6hodinách utrpení ,jdu konečně domů.

Beru všechny věci a jdu na louku.
,,Ahoj Sam" ozve se Alex ,,Aa ahoj" odpovím ,,No jdi si postavit stan a pak se budeme učit " řekne a mrkne na mě.
,,Sakra" zakřičím ,když stavím stan ,,Počkej , tohle sem vůbec nepatří "řekne s úsměvem Cameron ,,Nepatří? No ,když jsi tak chytrej , tak ten stan postav" říkám. Cameron mě veme za slovo a začne stavět , za 5 minut má hotovo a já jen vyvalím oči.
,,Pojďte!Běžíme lovit" ozve se Alex , já a Cam se proměníme a běžíme k Alex ,,No dobře, je tu cítit upír, nevím co tu chce takže ho budeme muset hlídal" Alex se na mě podívá a řekne ,,Ty a Cam budete tady, ostatní jdou se mnou" ,,No a jak dlouho budete pryč?"zeptám se ,,To nevím a teď už musíme ahoj"řekne Alex a odběhne i s ostatními.
,,Takže sme tu zůstaly sami" řekne Cam, zatím co já se jen usměju a řeknu ,,Ty si tu možná sám zůstal , ale já mám mobil a přátele ,kterým mužů zavolat."
Cameron se otočil a zalezl do stanu , jako by byl naštvaný.

Půl hodiny nevylézal ,tak sem se rozhodla se mu jít omluvit ,,Camerone .. Já to ,nemyslela špatně..." řeknu smutně ,,Pojď sem" odpoví. Vlezu tedy do stanu a sednu vedle něj ,,Promiň" řeknu , v tu chvíli mě chytí okolo pasu a přisune k sobě. Já na něj jen nechápavě hledím a on mě začne lechtat ,,Přestaň" křičím ,ale on toho nenechá ,,Prosím přestaň" a on nakonec přestane. ,,Díky" řeknu ,když se přestanu smát ,ale zatím co já sem přestala tak Cam začal. Ten jeho smích je vtipnější jak cokoli na světě ,takže sem začala taky.
,,To je v pohodě, jen mě to trochu urazilo jako" řekne ,,Promiň já to nemyslela zle" odpovím mu ,,Už se přestaň omlouvat jasný?",,Jasný" řeknu mu. ,,No a co teď? " zeptá se ,,Se ptáš mě?To snad ne, to si klesl hodně nízko"řeknu ,,Ty jsi blbá viď?Proč bych měl klesnout nízko? Řeknu ti to takhle ,když jsem s tebou nikdy nejsem nízko" odpoví mi a mě se začnou hrnout slzy do očí ,,Počkat řekl sem něco špatně?" ,,Ne neřekl ,jen jen mi nikdo nic takového neřekl ,nebo spíš se ke mě nikdo nechoval jako ty" řeknu a rozbrečím se ještě víc ,,Sam, prosím nebreč, nechci aby si byla smutná, já se k tobě takhle chovám protože, no je těžký to říct" řekne trošku smutně ,,Co je těžké říct? " zeptám se ,ale on už neodpoví a vyleze ze stanu ,,Came kam jdeš?"křiknu po něm ,ale on neodpovídá ,,Came? Halo?" zařvu znovu , ale opět neodpovídá. Najednou se promění a uteče do lesa ,,Camerone?!To si mě tu nechal samatnou , no tak to ti děkuji" zakřičím do prázdna.
,,A co jako mám dělat ted?" řeknu si v duchu, tak zalezu k Camovi do stanu.

Křup
Slyším zvuk z venku,první co udělám je že se podívám na mobil ,jsou 3:00 ráno a Cam pořád nikde. Ten zvuk sem zaslechla znovu a tak vylezu ven ze stanu ,ale nic ani nikoho nevidím a tak zalezu zpět do stanu a usnu.

,,Sam vstávej" budí mě něčí hlas ,,Came, víš jakej sem o tebe měla strach ,ty si myslíš že je to normální? Tohle říkám znovu Tohle už mi nikdy nedělej!" vykřiknu na něj a on mě políbí.

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat