Kapitola 2

1.5K 96 0
                                    

Celý týden jsem chodila na to "mé" místo,ale nic.

Doopravdy začínam mít dojem že má Alex pravdu a jen se mi to zdálo. Co bych dala za jediný důkaz že to byla pravda, že to nebyl sen nebo halucinace.

Po 3 týdnech sem to přestala řešit úplně a na to mé místo jsem také přestala chodit...

Jednou večer sem se podívala na oblohu,byl úplněk což mi vše připomnělo a já se rozhodla že se půjdu podívat ven.

No samozřejmě kam mě nenapadlo jít? Na to "mé místo"..

Když jsem tam šla nic jsem neslyšela jako minule , což mi připadalo divný , ale šla sem dál . Nakonec sem tam došla a opět uviděla Alex ale místo toho aby vyla jako minule se hned přeměnila ve vlka! Měla sem strach ale vylezla sem z keře a zařvala  ,, Já věděla že to nebyl sen nebo halucinace!!" ten vlk se na mě otočil a utekl..
Druhý den za mnou přišla Alex a řekla že mi musí vše vysvětlit, chvilkama sem nechápala o co jde , ale pak mi vše došlo ... Došlo mi že nejspíš půjde o to v tom lese .... Alex mi řekla že se ve 3 hodiny sejdeme na tom místě , sešli sme se tam přesně v čas. A Alex mi začala vyprávět o tom co se stalo...  Alex říkala něco o vlkodlacích , po pravdě sem si chvíli myslela že bych ji měla zavolat doktora ale pak začala vyprávět o mé mámě  a v tu chvíli sem ji poslouchala a nevnímala  nic jiného než  to co mi říká. Řeka mi že moje máma byla hlavní vůdce vlkodlaků , ale to není možný vždyť máma umřela v mích 4 letech a v tu chvíli byly 4 i Alex. Já se na to Alex musela zeptat  ,, A jak to můžeš vědět ,máma umřela když mi byly 4 a v tom případě tobě taky!!" Alex se na me podívala a řekla : ,, Tvoje máma byla úžasná!" se smutným tónem. Já už to nemohla dál poslouchat tak sem se otočila a chtěla jít domů , ale v tu chvíli řekla Alex : ,, Tvoje máma byla doopravdy super byla to alfa naší smečky ...... Teď se jen čeká na její  dceru aby po své matce vše převzala!!"
Když sem přišla domů táta se mě zeptal proč sem skleslá. Já mu odpověděla : ,, Ty ty ?? Ty víš co se doopravdy stalo s mámou??"   Táta se na mě chvíli díval a pak řekl,, Ano vím zlato vím!?proč se ptáš?? Co se stalo??" Řekl viděšeně . Já mu řekla vše co se stalo a vše co mi řekla Alex .
Táta mě s klidem vyslechl a pak se mě zeptal jestli chci slyšet pravdu. Já samozřejmě odpověděla že Ano. A v tu chvíli mi táta začal vyprávět : ,, Tvá máma byla dokonalá , vždy veselá a šťastná ,zamiloval sem se do ní hned co sem ji uviděl a ona do mě prý taky ... ..... Jenže tvá máma to neměla lehké musela v sobě mít jedno velké tajemství. Když sme spolu byly rok tak mi ho řekla..... To její tajemství bylo že není úplně jako normální holky, že je jiná , její tajemství byl její vlkodlak .... Já jí řekl že to zvládneme , že to bude dobré. Po 3 letech spolu si měla přibýt ty , naše největší štěstí v životě ...... Jenže její smečka to tak ale nebrala , řekla jí že až se narodíš bude peklo , Adriana však řekla že je jí to jedno že ty jsi to nejcennější v životě co má.... Smečka to tedy nějak vzala a řekla tvé mámě , aby tě nezabili tak budeš jednou následnice alfy ......Tvá matka to tak nechtěla , chtěla aby si žila alespoň ty normální život když ona nemohla ... Ale musela to přijmout aby si mohla žít... Potom jednoho dne pár dní před tvými 4 narozeninami přišel tvé mámě dopis že si pro tebe přijdou aby si se začala učit vládnout smečce a takové ty věci Alfy .... Tvá máma to nechtěla připustit a tak s nimi šla ,ona aby vládla dlouho a na tebe aby zapomněli.... Na tvé 13 narozeniny za mnou přišel Sam ze smečky že tvá máma umřela..... Strašně se mě to dotklo ale měl sem tebe takže sem to musel přejít.... A tobě sem řekl že umřela při bouračce když ti byly 4 ... A chtěl sem naplnit přání tvé mámi .. Aby si se nikdy nedozvěděla co doopravdy jsi...!"
,, Teď vidím že se mi to nepodařilo..."

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat