,,Keve?" řeknu když se probudím ,,Ano?" odpoví mi ,,Slyšel si to?" ,,Ne co?" ,,Z kuchyně jdou zvuky" ,,Já nic neslyším Sam" odpoví mi ale v tom se ozve jak někdo do něčeho mlátí ,,Co?" zvedne se Kevin ,,No" ,,Čekej tady" ,,V žádném případě! Jdu s tebou" ,,Ne!!" zakřičí po mě a jde z pokoje ,,Kevine!" křiknu ,když uslyším zamykání dveří.
,,Hej?!Co ty tady?!" slyším jak Kevin na někoho řve ,,Já?No přišel sem za tebou" ten hlas?Já ho znám! ,,Dobře" ,,No mám s tebou neviřízené účty" ,,No ty jo no..Ale ty 2 ne!Tak co tu dělaj?!" ,,Jsou tu se mnou pro jistotu" ,,Jo pro jakou? Mám 2 náměty na tu tvou jistotu ten 1 je že když tě zabiju nebo spíš ti ublížím víc než máš v plánu tak po mě půjdou a ten 2 je že když mě zabiješ nebo mi ublížíš víc než je v plánu tak mi ukradnou Sam a odejdete jenže to se nestane" ,,Nejsi blbej" ,,Za to ty jsi náramně "chytrej" co?To nevíš že na mě nemáš a pokud sáhneš na Sam tak tě zabiju ať sem v jakémkoli stavu?" ,,Too joo" a pak slyším jen rány ,,Hah trapný! Si myslíš že když mě střelíš nebudu OK?" ,,Jaaj blbej upíří život že tě to nenudí?Být nesmrtelnej musí být hrůza vidět umírat všechny okolo,své blízké, kamarády a nebo Sam ,co budeš dělat až umře? Hmmm! Se mnou alespoň umře nastejno a ne dřív než já!" Cameron ozve se mi myšlenka v hlavě a nějak beze zvuku se odevřou dveře ,,A co když ne?A co když neumřu?" řeknu když tam přiběhnu ,,Cože?!" zakřičí Cameron ,,No.?" ,,Ty!Ty! To ty si z ní udělal zrůdu!" křikne Cameron a skočí po Kevinovi ,,Nech ho být!" zakřičím ,jenže on nereaguje.
Ty 2 mě chytí a praští do hlavy? Poslední co slyším je ,,Nech ji být!"Když se probudím..
,,Co?" řeknu s bolestí hlavy ,,Ahoj Samantho" řekne Cameron ,,Cože?!" zakřičím a snažím se po něm skočit..Jenže to nejde?Proč? Podívám se na své tělo a jsem přivázaná na židly ,,Nech mě být!" křiknu ,,Ne?" odpoví mi ,,Ale mám pro tebe nabídku" ,,Jakou?" ,,Vím že ti na tom hajzlovi moc záleží..A jeho máme taky, takže pojď se mnou nebo ho zabiju" ,,To ne!!Dobře půjdu s tebou ale jen když ho uvidím jak odtud odchází Dveřmi VEN!" ,,Dobře,čekej za chvíli pro tebe přijdou ať to vidíš" ,,Dobře"
Po půl hodině
,,Jdeme" ,,Dobře" berou mě a jdeme do nějaké místnosti ,odkud je rozhled ven na dveře kudy se jde ven.
,,Tamhle je" řekne Cam ,,No" vidím ho tam jak tam jde ohlíží se okolo sebe jestli mě nevedou za ním ,ale nevedou ani nepovedou... Najednou mě napadne geniální myšlenka a začnu Kevinovi dávat signály myšlenkami ,,Kevine?Promiň! Miluju tě a jediná možnost aby si žil byla zůstat tu s nimi zbohem" Kevin se otočí nahoru jako by věděl odkud ty myšlenky jdou a mě přijde do hlavy myšlenka? Jakože od něj? Vážně? ,,Sam?!Ne prosím! Bez tebe to nedám!Umřu! Prosím pojď nějak se mnou!" ,,Nejde to" ,,To si mě měla rovnou nechat zabít" pošle mi poslední myšlenku.,,Dobře a teď jsi jen a jen moje" řekne Cameron ,,Hmm" odpovím mu , on ke mě přijde a políbí mě? ,,To si děláš prdel?!" zakřičím na něj ,,Ne!Jsi jen a jen moje!Už nám nebude v cestě stát nějakej hajzl!" ,,Ale já tě nemiluju!" ,,Tvůj problém!" ,,Ty závistivá svině!" zakřičím ,ale v tom mi přilítne facka...
,,Takhle se mnou nemluv!" řekne a chce odejít ,,Budu!Je to jen a jen moje věc!Protože je to pravda a ty mu jen závidíš!! Nic víc!Musíš pochopit že tě nemiluju a nikdy nebudu!A další tvůj háček je že mě bude hledat táta!" ,,Nebude ..Co když se to všechno svede na toho upíra?" ,,NE!" křiknu ,,Ale joo" zařve on a ukáže prstem na ty 2 za mnou.
Berou mě a odnášejí do temné místnosti,když mě položí na zem jediné co řeknu je ,,Kevine?" a začnu brečet.
Najednou mi přiletí myšlenka ,,Nebreč!" ,,Kevine?" zamylslím se ,,No..Nebreč! Dobře to dopadne" ,,Vážně? Vážně si to myslíš!?" ,,Nemyslím vím ahoj" a dále nic.... Jen ticho ,prázdnota a samota....,,Vemte ji" slyším ,když se probudím ,,Ano pane" a jedna z těch goril mě bere do ruky ,,Ne!" křiknu a snažím se vykroutit nejde to...
,,Ahoj lásko" řekne Cameron ,když mě donesou ke stolu ,,Neříkej mi tak" ,,Ale joo" ,když to řekne přinesou na stůl jídlo ,,Co si myslíš že tímhle získáš?" ,,Tebe,tvou osobu a tvou blízkost u mě" ,,Jooo si myslíš moc ne?" ,,Ne" řekne a začne se smát... Tak tohle bude těžký..
Je má poslední myšlenka...
ČTEŠ
Já Vlkodlak (Oprava !!)
Fantasy//Jen chci upozornit. Kniha Já Vlkodlak, je má úplně první. Byla to jen zkouška, takže text obsahuje až příliš gramatických chyb.\\ Ahoj jmenuji se Samantha Je mi 17 let,žiju poklidný život se svým tátou. Máma mi umřela ,když mi byly čtyři roky. Mám...