Kapitola 4

1.1K 65 0
                                    

,,Ježiši kolik je hodin?" řekla sem si v duchu když sem se probudila a byly 4 hodiny ráno. Takže sem si šla rovnou pro prášek na spaní, vždiť je zítra škola....
Ráno mě probudil nějaký hlas , otevřela sem oči a nademnou stál táta. Řekl mi že je už 9 hodin že bych měla být nejspíš ve škole , co nejrychleji sem vyskočila z postele,oblékla se a chtěla sem vyjít ze dveří jenže v tu chvíli se ozvalo to jediný ,co sem  chtěla slyšet : ,,Já tě tam vezmu autem , vím že to není daleko, ale autem tam budeš tak i tak rychleji." Nasedla jsem do auta a hned sme jeli , jen co sme přijeli ke škole sem vystřelila z auta rycholstí blesku. Najednou slyším táty hlas jak říká  ,,Samantho pojď sem! Půjdu tam s tebou a omluvím tě že jsi byla u zubaře." Já se jen otočila a objala tátu za vše co pro mě dělá. Přišla jsem do třídy a učitelka na me začala řvát co si dovoluju chodit pozdě a v tu chvíli tam vešel táta a omluvil mě. Učitelka se mi omluvila a táta odešel , ani né do 10 minut zvonilo na velkou přestávku.
Já šla za Alex a zepatala sem se jí : ,, Alex?? Co mělo být to v tom lese?? Jak si mě to tam nazvala? Jak jako alfa?? Nechápu to! Jsem z toho všeho zmatená!!" Alex se usmála a řekla : ,,Neboj se brzy to všechno pochopíš. Musíš jen čekat " A já sem odvětila ,,A na co mám pořád čekat??!!" měla sem už doopravdy vztek z těch jejích odpovědí tak sem zvíšila hlas. Alex mi řekla s údivem v očích : ,,Na úplněk!!" Já ji jen poděkovala a odešla ke své lavici .
A kdopak za mnou nepřišel?? No kdo jiný než Diana a Kate ... Diana hned pronesla : ,, Ahoj Samantho, proč si přišla pozdě? Neumíš vstávat nebo co? Hned co to dořekla se k ní přidala Kate : ,, Jo jako co si o sobě mylslíš ?? Jestli si mylslíš že budeš lepší než já a Diana tak to nebudeš!! Příště si nařid  budíka nebo budeš mít problém! Ne s učitelkou ale s námi!! Neboj se nemáme toho na tebe málo!!"  A já už fakticky chytila rapla a dala sem Dianě a hned potom Kate pěstí..
Po pravdě to nedopadlo moc dobře , ne v tom že by se bránili ,ale že šli žalovat učitelce.
Začala hodina a učitelka si mě zavolala do kabinetu a všechno tam se mnou rozebrala... Samozřejmě že ne to s vlkodlakem , ale to a tím že mě tu už hodně dlouho  strapňují..... A to samé dělají ostatním... ,,Paní učitelko byla otázka času, než to někdo udělá..!"  řekla sem.
Učitelka se na mě podívala a řekla ,,Že to byla otázka času? Samantho ty jsi taková slušná dívka v té třídě a teď tohle !! Budu muset zavolat tátovi, aby si tě vyzvedl!!" Já jí to jen odkývala, co jiného sem měla dělat? Hádání by tomu moc nepomohlo..
Táta pro mě přijel co nejrychleji to šlo, vešel do třídy a já odcházela pryč. Dost lidí ze třídy mi tleskalo že se to někdo odvážil udělat ,jen mě to přišlo jak ta největší kravina co jsem mohla udělat.
Když sem nastoupila do auta tak se mi táta začal smát, hned sem se otočila a řekla ,,Tobě to přijde vtipný? Vždyť sem dala pěstí mým spolužačkám ?! Já tě prostě nechápu!!!!" Táta měl rychlou odpověď ,,Ano přijde mi to vtipné,proč by nemělo?? Tak si dala někomu pěstí. Popravdě se docela divím že si to udělala, ty jsi vždy byla taková ta co si z ní lidi dělají srandu a pak si z toho byla smutná." a začal se smát víc než předtím.
Když sme dojeli domů tak sem šla hned napsat Alex ,,Ahoj , dneska v kolik??" Alex odpověděla hned ,, Ahoj ve 3?" Bylo půl druhé a já sem mohla umřít nudou, v tu chvíli se ozval táta že musí do práce. Já jen zakřičela ,,Dobře ahoj."  Šla sem se najíst ,po jídle sem vyrazila ven. Přesně ve tři jsem byla na místě ,potkala jsem Alex a smečku. Všichni byly v lidské podobě , Alex jen pronesla ,,Za pár dní je úplněk , a já mám nápad!! V tu chvíli budeme stanovat!!" Všichni začali jásat , jen já neměla tušení o co se jedná. Takže sem pronesla ,,Proč jásáte ? Alex se na mě otočila a řekla ,, Úplněk je v pátek , do té doby se scházet nebudeme! A dnes docvičíme to hlavní! " tu poslední větu řekla zlomyslně a já z toho co nastane dál měla strach.
Všichni se na mě dívali jako na zjevení a já nevěděla o co jde asi po 2 minutách mi došlo , že nejspíš čekají až se proměním já. Takže sem se proměnila a najednou se začaly proměňovat i  ostatní, a má první otázka byla  ,,Aaaa Alex a co mám jako dělat teď?? "  Najednou slyším veliký smích a Alex řekla ,,Samantho to musíš určit ty!" Jen co to dořekla sem ucítila divný zápach, zápach jiného zvířete ,no nebylo to úplně zvíře ,bylo to cítit něčím jako jsem já ,něco jako stvůra jako hybrid.... Alex se na mě podívala proč ji neodpovídám , já jen řekla ,,Cítíte to taky? Ten zápach ? Ten zápach jiného hybrida?? " Celá smečka začala čuchat , najednou se ozvala Lisa ,,Ano cítím to! Alex!!Cítím upíři!! " Alex se okamžitě ozvala ,, A ba jo!! Co chtějí na našem území??!! Samantho ty jsi Alfa , ty musíš říct co dál! " V tu chvíli sem na Alex jen koukala a nevěděla co říct.. Cameron se ozval ,,Podle mě by sis o nás měla něco zjistit , pro informaci upíři jsou naši hlavní nepřátelé. "
V tu chvíli sem už fakticky neměla co říct, já na násilí moc nejsem takže jestli je máme zabít tak ať mě do toho netahaj.
Najednou sem ten zápach přestala cítit, a proměnila se do lidské podoby. Jediné co sem řekla ,,Musím domů zítra je škola ,omlouvám se ahoj" Poslední co jsem zaslechla bylo jak Melisa říká ,,Ona by neměla být alfa vždyť neví jak se zachovat když je tu upír, alfa by si měla být ty Alex!!"
Došla sem domů ,lehla si do postele a vytáhla notebook ,abych si přečetla něco o nadpřirozených jevech a td..
Stálo tam : Upíři a vlkodlaci se nenávidí už od středověku, válčí mezi sebou už staletí. Naše malé městečko hlídají vlkodlaci, vlkodlaci tu žijí už od dávných dob. Naše město je území vlkodlaků, ale upíři se ho snaží zmocnit, naštěstí máme dobré ochránce a naše město upírům nevidají. Poslední vlkodlak byl zaznamenán v roce 2012.Byl natočen na kameru 25letím pánem. Který pár dní po umístění videa na internetovou síť zemřel na následky zabití údajně "upírem".

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat