25

419 27 9
                                    

Po 3 měsících zhroucení...

Jsem na netu a hledám všechny lidi jako já,je někdo jako já?Nebo jsem jedinej?
V tom mi začnou lidi posílat žádosti.

Po několika dalších měsících..

Skupinová zpráva

Č1 : Ahoj!Co se stalo?

Č2 : No?

Č3 : Přesně co se stalo?Brede?

Č4 : No ne asi?Co potřebuješ Brede?

Bred : Ahoj lidi ,vím že je vás tu víc v skupině! jsem jedinej co zná polovinu upírů.. A můj kamarád Kevin(Nejlepší) potřebuje pomoc!Prosím vás o ni i on..Vím že někdo z vás na to nepřistoupí ,ale vážně prosím vás o pomoc!Jak tak Kevin. A Kevine teď napiš o co se jedná!

: Ahoj..Promiňte že otravuji..Ale jeden vlkodlak mi ukradl moji přítelkyni jen kvůli pomstě... Vážně potřebuji pomoc! Moooccc vás prosím! bych si ji získal zpět ,ale je jich víc ,tak jak to vypadalo tak schromáždil ,hodně vlkodlaků a ty malém zabili i .. A ona být budoucí upír! Jenže ji on , on ji u sebe a to nedávám! Vážně prosím o pomoc.

Č11 : Ahoj.. jsem Adam..Jsem hlavní upír těchto lidí.. Teda některých.. Takže lidem co "vládnu" chci napsat ,že mu pomůžeme. Takže Kevine, kde se sejdeme?Na domluvení našeho plánu?

Č1,Č2,Č4,Č5,Č6,Č7,Č8-Č20 : Ano dobře tak kde a kdy?

Č3,Č12 a Č17 : My se také přidáme

: Dobře.. Tak bydlím v tomto městě a přesně tady..(Mapa odeslána) a sejdeme se třeba hned za 2 dny?Nebo za týden?

Č1--Č20 : Za ten týden jsme tam!Neboj se dostaneme ji zpět..

Konec chatu

Tak to by bylo..Řeknu si. Z myšlenek mě vytáhne zpráva a ta je od Adama , stojí v ní : Pokus se zjistit jak to tam vypadá..No spíš každou místnost.. Každou skulinku!Ahoj..

Dobře no ,ale jak?? Možná vyrobit nějakého malého a šikovného drona... Možná vyrobit drona ve tvaru myši? Nebo mouchy?Moucha by byla lepší...

O týden později....

,,Ahoj" řeknu ,když přijedou ,,Ahoj" řekne Adam ,,No hele zjistil si něco o té budově?" ,,No něco málo jo.. Udělal sem drona ve tvaru mouchy v očích má kameru ,takže je to skoro celé obhlídlé" ,,Dobře.. Teď tam jen dostat 2 z mich lidí" ,,Ne to ne ty to budou jistit! Půjdeme tam já a ty" řekne Bred na Adama ,,Dobře a ty hele tam jen budeš hlídat tu mouchu abychom věděli co a jak" řekne Adam a podívá se na mě ,,Jo dobře, ale kdyby něco tak tam půjdu!" Adam i Bred se na mě podívají ,kývnou a Adam řekne ,,No... Ale trošku dýl bude trvat nás tam dostat!" ,,Se zařídí" ,,Dobře."

O pár dalších dlouhých měsíců..

,,Jdeme?" zeptá se Adam Breda ,,Jo" odpoví mu a já je jen pozoruji...Mým dronem..

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat