26

506 30 3
                                    

O rok později...Samanty pohledem...

Jak dlouho tu jsem?Co je za rok?Co je za měsíc? Nebo den? Už nemám ponětí o ničem co je tam venku..Hledá mě Kevin?Nebo na mě zapomněl? Jak se z Camerona mohlo stát něco takového?Proč? Jak?Kdy?Dostanu se odsud?Ano?Ne?Uvidím ještě někdy tátu?Kevina?A ostatní? Vede tohle jen Cam?Nebo v tom má prsty celá smečka? Dopustila by tohle Alex?Jo?Ne?Nevím? Nevím vůbec nic!!

,,Ahoj" ozve se Cameron ,ale já mu jako každý den neodpovídám ,,Ty nemáš jazyk?Už dlouho se mnou nemluvíš!" ale já jako vždy neodpovídám..On mluví abych nevěděla jak dlouho jsem tady!Řekl dlouho a ne měsíc?Den!
,,Nemluv OK" a já jen kývnu...
,,Odneste ji!" přikáže a odchází, ty 2 mě opět berou a odnášejí.

Po bůh jaké době

,,Přineste ji" ty 2 mě opět berou..počkat? Oni jsou jinačí!Hubenější!!
,,Posaďte ji sem" a oni mě tam posadí ,,Ty stále nemluvíš?" ,já na to mám asi jedinou odpověď! Si myslí co? Že mě unese a pak si myslí že ho budu milovat? Že mu budu vděčná za to co udělal? Aaha! Pokud si to myslí tak je docela dost naivní....
,,Dobře odneste ji ven za vlkama" přikáže.. Cože? Za vlkama? Co si myslí? Že mi nějací vlci naženou strach?Je na omylu!!
Oba dva mě berou a nesou ven jednomu cinká něco v kapse?Klíče? Na co má klíče? Má mít jen jeden a to od mé "cely!"
Když vyjdeme ven jeden z nich promluví ,,Neboj se" cože? Já a mít strach?Hah to joo! ,,Hele vím že máš strach!Cítím to!" řekne a v tu chvíli mám doopravdy velký strach.. Zahlédnu "celu" s vlky ,ale oni mě nesou někam jinam?Kam?Začnu sebou vrtět ,ale on mě chytí pevněji takže mám smůlu.. Jdeme ven?My jdeme ven z toho "vězení'' nastupujeme do dodávky bez SPZ cože? Teď to nechápu!

V autě

,,Ahoj" řekne jeden z nich a sundá si masku,hned po tom ten druhý.
,,Aaa--Ahoj" odpovím ,,Ježiši promiň.. Já jsem Adam a tohle je Bred" ,,Aaaahaaa" ,,Asi to teď nechápeš ,ale neboj se brzo to pochopíš" ,,Dobře" odpovím ,ale mám strašný strach.

Auto zastavilo?Proč?
Ty 2 mě berou a vedou mě do nějakého baráku.. Posadí mě na židly a čekají ,na co??
Z ničeho nic slyším běh? Běh přibližující se ke mě a nakonec velké objetí ,,Ahoj..Promiň!Moc se omlouvám, že to trvalo tak dlouho!!Vážně promiň rychleji to nešlo! Vše sem si musel srovnat a až pak jednat!" Kevin? ,,Kevine!!" zakřičím a chytím ho do objetí.
,,Jak dlouho sem tam byla?Jak dlouho to všechno trvalo?Prosím odpověz!Moc tě miluju!!" ,,Já tebe!Vše to trvalo jeden rok!Jeden hnusnej rok!Omlouvám se nejdříve sem musel prozkoumat každou skulinku ,té budovy kde si byla,pak najít lidi jako já aby mi pomohly a nakonec aby se dostaly dovnitř... A taky jsem se na 3 měsíce zhroutil... Bez tebe!" ,,To se už nestane neboj se..Nikdy!!" ,,Ještě zabiju toho kripla a bude to hotové!" řekne a políbí mě.

,,Promiň" řeknu ,když ho odstrčím ,,Copak?" zeptá se ,,No hele tohle tam na mě zkoušel celou dobu co sem tam byla líbal mě a všechno možné, promiň prostě je to divný.." ,,Chápu.. A jak jako všechno možné!?" ,,Nooo" ,,Noo co?" ,,On..On mě znásilnil ... A ne jednou" řeknu a rozbrečím se ,,Tak to NE!Tohle si nikdo dovolovat nebude!Je mrtvej ti říkám! Zabiju ho!" řekne a odchází ,,Bene?Adame?Pomůžete mi toho kripla zabít? On na ní stáhnul! Stáhl na ní ruku a tohle fakticky nikdo dělat nebude!" ,,Dobře ,tak čekej! Done?Mete?Hlídejte tu Sam dokud se všichni nevrátíme" rozkáže Adam ,,Jo" zakřičí.

Auto odjíždí a oni mě stále hlídají.. ,,Hele je to divný, abyste mě tu hlídaly,nechcete si něco zahrát? Třeba člověče nezlob se?" namítnu ,oni se na sebe podívají a kývnu hlavou.
Po půl hodině hraní a vysvětlování ,jak se to hraje se mě jeden z nich zeptal ,,Co všechno ti udělal?" ,,Proč? Se ptáš?" ,,Promiň.. Prostě zvědavost.." ,,Aha...No Hah to se nedá popsat..On mě fackoval za to že sem ho nepozdravila,nebo že sem nejedla.. Pak mě skoro ,každou chvíli znásilňoval a nebo mě jen tak dal mezi vlky a oni se tam do mě pouštěli ,kousaly,škrábali a všechno možné.. Po pravdě? Sem to všechno chtěla ukončit.. Ale věděla sem..někde v nitru že mě Kevin dostane ven..takže sem se jen sebepožkozovala..Asi 2 měsíce? Popravdě nevím, neměla sem ponětí o čase o ničem.." řeknu se slzamy v očích ,,Promiň" řekne ,,Ne dobrý,hlavně to neříkejte Kevinovi ,nechci aby o mě měl strach" ,,Neboj"

Po nějaké chvilce se Met zvedne a  odchází ,,Kam jdeš?" zeptá se Don ,,Jen se podívat" ,,Joo aha."
Ale hned na to se zvedne Don ,,Co je?" zeptám se ,,Je tam moc dlouho.." řekne,bere mě za zápěstí a táhne do pokoje ,,Nech mě" křiknu ,,Pššššttt,Sam pššššštt" ,,Proč?" ,,Cítím vlkodlaka" řekne zamkne dveře a strčí mě do skříně ,,Zůstaň tady" ,,Cože? Počkej.. A ty?Pojď sem taky!" ,,Ne já jsem upír mě vycítí tebe ne" řekne a zavře dveře.

,,Jeeej ahoj" slyším Camerona hlas ,,To ne!" šeptnu si ,,Kdepak je?" ,,Tady ne" ,,Tak proč byly zamčené dveře?" ,,Abych tě odradil" řekne Don ,,Cože?!" ,,Ano!" řekne Don a já jen sleduji škvírou, ukazuje ven z okna Cameron se podívá a vypadá hodně naštvaně, najednou slyším jak startuje auto a odjíždí.
Cameron se rozběhne a v tom mi přijde myšlenka kdyby něco nereaguj zůstaň tam!  To všichni mají čtení myšlenek?řeknu si ,ale v tom se podívám na Camerona ,kterej je proměněný ve vlkodlaka a běží proti Donovi a skácí ho k zemi... Don tam jen nehybně leží a Cameron odchází.

Když mám 100% jistotu že odešel, vylezu ze skříně a běžím k Donovi ,,Doo--Done?" řeknu ,když u něj klečím ,ale on nereaguje..
Běžím do jiného pokoje ,schovávám se do další skříně a snažím se nebrečet , najednou slyším kroky,přibližující se ke mě. Zastavý se u skříně a sahá po klice.. ,,Samantho já vím že tu jsi" řekne nějaký hlas odevře dveře a já se schovám pod hromadu oblečení, najednou po mě sáhne ruka ,,Néé" začnu křičet ,,Sam!Pšššt" řekne hlas a já poznám či je ,vylezu ven ,,Done..Vždyť tě zabil a ty si tam ležel a" ,,Pššštt" zopakuje ,,Promiň v tu chvíli kdy tě někdo " zabije" jsi tak trošku v tranzu takže tak 10minut nereaguješ"

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat