Kapitola 7

754 49 0
                                    

,,Samantho vstávej" budí mě něčí hlas, když odevřu oči vidím jak nade mnou stojí táta ,,Ježiši to jsem zase zaspala?? To snad ne to už si nemůžu dovolit!" vyjekla sem. ,,Ne neboj se jen sem teď přijel z práce a ty máš za 5 minut vstávat , takže sem tě probudil teď " říká táta s úsměvem na tváři ,,Ty si mě viděsil , víš to? Tohle už mi nedělej dobře?!" řekla jsem uraženě. ,,No dobře neboj,už to nikdy nedělám a no pro informaci máš dole snídani" přikývla sem na souhlas a dík.
Snědla sem snídani a šla do školy.

Vešla sem do třídy a všichni mají strašnou radost ,z čeho asi?? Najednou se u mě objeví Alex  ,,Víš co??Víš co se děje?? " říká s nadšením ,,Ne nevím co se děje"řeknu nezájmem ,no jako bych čekala že Alex můj nezájem zajímá. ,,Přijde do třídy novej kluk ,všichni říkají že je dokonalej ,jen já ho ještě neviděla " řekne trošku smutně a naštvaně ,,Neboj uvidíš za 3 minuty je hodina " řeknu s úsměvem , Alex se rozeběhla k lavici si sednout.
Crrrrrrrrrrrr ,,zvoní jéééé celá šťastná" ozve se mi myšlenka v hlavě. Do třídy vchází učitelka a hned po ní ten nový žák, mě po pravdě nezajímá a tak si maluju do sešitu, jenže když promluví a představí se , tak všeho nechám a zvednu hlavu.
,,Takže děti tohle je váš nový spolužák , jmenuje se Cameron Black" ,,Cože??To si děláte prdel!!" vykřikne Alex. Učitelka ji napomenula ať neříká sprostá slova. ,,Jdi si sednout , no třeba dozadu k Samantě" říká učitelka a Cam se jen zasměje. Přijde k lavici a sedne si ,,Ahoj sam" řekne ,,Ahoj Came,to si my to nemohl říct? Že jdeš na naší školu?? A ještě k tomu do naší třídy?!" ,,Promiň nevěděl sem to , máma mi jen řekla že přestupuju ale neřekla kam".
Celou hodinu jsme prokecali o tom co tu Camron dělá.
,,Konečně zazvonilo" řekne Cameron ,,Proč z toho máš takovou radost??Stejně máme ještě 4 hodiny "řeknu naštvaně. ,,Prosím nebuď naštvaná, já to vážně nevěděl. Vědět to tak ti to řeknu ne?!" řekne skelse Cam ,,No tak ,nebuď smutnej , dobře promiň že jsem po tobě dá se říci že vyjela" řeknu se smutným tónem a v tu chvíli zvoní.

Po dalších 4 hodinách utrpení jsem vyšla před školu a nadechla se čerstvého vzduchu.
,,Jdeš domů?" ptá se mě Cam s úsměvem na tváři ,,No a kam jinam bych asi šla?!" odvětím ,,A nechceš domů svézt? Na motorce?" ,,No tak to čekej to půjdu pěšky... Stejně jdu jen přes park" řeknu povíšeně a Cameron jen řekne ,,No jak myslíš ahoj."

,,Ahoj tati" říkám ,když vejdu do domu ,,Ahoj Sam ,co je nového?"odpovídá táta ,,No nic a už sem ti říkala o tom,že jdu zítra s Alex stanovat až do neděle." ,,No dobře jen se mi ráno a pak večer ozvi!" ,,Neboj se, no já si jdu zatím zabalit nějaký věci tak ahoj." Vyndala sem si menší tašku a dala do ní věci, ještě sem si musela zabalit stan ,bůh ví s kým bych musela sdílet stan ,kdybych ho neměla.
,,Konečně mám zbaleno" říkám tátovi a táta jen ukáže na východ ven. Když odevřu dveře tak tam stojí Cameron ,,Ahoj Came co ty tady?!" ,,Ahoj Sam no přišel sem pro tebe jestli nejdeš ven?" ,,Cože??To si přišel až sem, až ke dveřím?!" říkám s údivem ,,No a to jako vadí? Tvůj táta je v pohodě a ,je docela šťastnej že tu sem." ,,Aaha no tak já jdu, čekej 5minut."

Je to krása být na čerstvém vzduchu, v parku. ,,Jsem rád ,že na mě , už nejsi naštvaná" řekne z ničeho nic Cam.
,,Já ale nebyla naštvaná,jen mě to prostě překvapilo." ,,Dobře " řekne Cam a obejme mě,v tu chvíli sem se zarazila. ,,Ty jsi nemocnej?"zeptala sem se , Cam mě pustil a řekl ,,Proč jako?" ,,Že si mě objal?" ,,Tobě to vadí?? Jestli jo tak řekni a já toho nechám" ,,Mě to nevadí ,jen je to divný prostě bych nikdy neřekla ,že něco takového uděláš."  ,,Aha tak to sem netušil prostě tě mám rád a nechci tě ztratit" a tahle věta mě zarazila ještě víc , než objetí.

Já Vlkodlak (Oprava !!) Kde žijí příběhy. Začni objevovat