Jdeme společně domů a Kevin mě chytí za ruku jenže já se pustím ,,Copak?" zeptá se ,,Promiň já na tohle doopravdy moc nejsem Camerona to štvalo ,pochpím ,když to bude štvát i tebe" řeknu mu ,ale on se jen usměje a řekne ,,V pohodě,nebudu na tebe přece tlačit ,po pravdě spolu ani nic nemáme. Neříkám že by mi to nevadilo bylo by super kdybychom spolu chodili ,ale když na to nejsi tak nic..Ale já si počkám" ,,Díky, Cameron se hned nasral a nemluvil se mnou" co to dořeknu ,tak se Kevin zastaví a řekne ,,Sam?!Já ale nejsem Cameron! " ,,Promiň" řeknu mu ,,Ne to je dobrý ,alespoň vím že se s ním liším a za to jsem rád" já se usměju a jdeme dál.
,,Ahojj tati" zakřičím přes celý dům ,ale nikdo se neozývá. Takže beru do ruky telefon a volám mu píp píp píp ,,Ahoj Sam" ,,Tati? Kde jsi?" ,,Jsem v práci udělej si jídlo a pak jdi třeba ven ,ale ted musím ahoj" a ozvalo se jen típnutí.
,,Co si dám?" zeptala sem se sama sebe ,nadavám si jídlo a slyším jak někdo ťuká na dveře , jdu odevřít a nenapadne mě se podívat ,kdo to je ,samozdřejmě já debil odevřu rovnou.
,,Ahoj" řekne ,,Ahoj, co ty tady?" zeptám se ,,Co by?Chci vědět proč?" ,,Proč co?" v tu chvíli mě chytí za zápěstí a začne křičet ,,Nedělej blbou!!Ty víš!!" a drží mě pevněji a pevněji ,,Camerone! Pust mě! To bolí!!" zařvu najednou se rozletí dveře a v nich stojí Kevin,rozběhne se a srazí Cama k zemi já se jen schulím do klubíčka a brečím.,,Samantho!!Samm!!Prosím odpověz!" slyším Kevina hlas a za ním vidím jak ho chce Cam vzít něčím po hlavně , odstrknu Kevina a proměním se, skočím po Camovi a on jen nehybně leží na zemi. Proměním se do lidské podoby ,,Samantho?" ,,To ne?Co sem to udělala?" ,,Já zavolám záchranku a ty to tu mezi tím ukliď řekneme že ho pokousal pes!" zařve na mě Kevin ,,Dobře" řeknu a začnu uklízet.
Záchranka je tu a Cameron odjíždí s ní. ,,To snad ne?" řeknu , Kevin ke mě přijde a obejme mě ,,Já?Já---jsem nebezpečná!" vykoktám ze sebe ,,Ne!!Nejsi!!" řekne Kevin ,,Jsem!Ty si to neviděl?!Vždyť sem ho malém zabila!!" křiknu po něm ,,Sam!!Buď v klidu a kdyby něco bylo to v sebeobraně!" křikne zase on po mě ,,Dobře.. Ale tohle se nesmí táta dozvědět.. " ,,Mám dojem že se to dozví , podle toho co máš na rukách" jak to dořekl ,podívala sem se na ruce a mám to zápěstí strašně moc fialové ,nejspíš z toho budu mít modřinu.,,Klid jo?" řekne znovu Kevin ,,Jo" odpovím mu ,,Pojď k nám a jakože se nic nestalo?" ,,Hah to asi těžko ,táta je polda ,bude vědět když u nás bude sanita.." řeknu mu ,,Aaha" ,,No.."
Trrrrrrrr
,,Ahoj Sam?" ,,Ahoj tati" ,,Co dělo proč u nás byla sanitka?Jsi v pořádku?" začne táta vyšilovat ,,Já jsem v pořádku ,ale Cameron ne, přišel k nám a víš Sindy od sousedů utekla a pokousala ho ,proč? To ti řeknu až doma" ,,Dobře tak ahoj" a típla sem to.
,,Táta to ví" ,,Jo slyšel sem" ,,No to byl opět dokonalej den" řeknu a sklopím pohled na podlahu ,Kevin mi zvedne hlavu a políbí mě , neodporuju. Po pravdě na tohle sem čekala celou dobu co se s ním bavím.,,Promiň" řekne ,když toho nechá ,zatím co já se usměju a vypadne ze mě ,,Miluju tě" Kevin se na mě kouká s údivem v očích a asi mi neodpoví ,,Já tebe taky" řekne a já mám konečně radost ,,Chceš jít k nám?" zeptá se ,,Jo jestli to teda nevadí" ,,Proč bych se ptal..Kdyby to vadilo?" odpoví mi s úsměvem.
,,Ahoj Sam" řeknou Leetovi ,,Dobrý den" odpovím jim ,,Sam?Neříkej nám dobrý den ,ale ahoj" řekne paní Leetová ,,Dobře" ,,Sam?" ozve se Kevin ,,Ano?" zeptám se ,,Pojď sem" jdu tedy nahoru do Kevinova pokoje ,,Pojď sem" zavolá mě k počítači ve kterém jsou zprávy od Camerona stojí tam : " Ahoj počkej až tě znovu potkám!Samanthu dostanu zpátky i kdybych tě kvůli tomu měl zabít!"
,,To teda ne!" řeknu a chytím Kevina za ruku ,,Ublíží ti a zabiju ho!" řekne mi do očí ,,Neboj se,mám dojem že se tu dlouho neoběví" řeknu ,,Já vím ,ale i tak" řekne mi Kevin a najednou slyším táty auto jak staví před barákem ,,No tak já musím" řeknu a Kevin mě políbí.,,Ahoj tati" řeknu ,,Ahoj Sam" řekne táta a obejme mě ,,Tati klid já jsem v pořádku" řeknu a jdeme společně dovnitř.
,,Co se tu stalo?" zeptá se táta ,já mu nemůžu lhát... ,,No víš já už tak 3 dny nechodím s Cameronem , za to se spíše bavím s Kevinem. Cameron se se mnou rozešel kvůli mému rozhodnutí ve smečce ,ale mě je to jedno.. No já si dělala jídlo a někdo ťukal ,já odevřela a byl tam Cam" začala sem tátovi vše vyprávět když sem dovyprávěla ,,Takže máš něco s Kevinem?A taky tě Kevin zachránil?" zeptá se táta ,,No" odpovím táta mi hrábne do vlasů a řekne ,,Dobře a teď jdi spát."
ČTEŠ
Já Vlkodlak (Oprava !!)
Fantasy//Jen chci upozornit. Kniha Já Vlkodlak, je má úplně první. Byla to jen zkouška, takže text obsahuje až příliš gramatických chyb.\\ Ahoj jmenuji se Samantha Je mi 17 let,žiju poklidný život se svým tátou. Máma mi umřela ,když mi byly čtyři roky. Mám...