4. poglavlje

5.2K 310 123
                                    

"Dragi putnici, dugo se nismo čuli, ali vas nismo zaboravili. Prebacujemo u veću brzinu i jurimo prema zvijezdi ispred nas."

-zapovjednik svemirskog broda Besmrtni Smrtnik 

Ewán je mislio da mu je netko izbio zrak iz pluća. Toliki udarac su bile te riječi da je jednostavno ostao i bez daha i bez vida. Vidio je samo tamu pred svojih očima, bez ikakvog svijetla prvih nekoliko trenutaka, a onda je krajičkom oka ulovio vatreni i divlji uvojak njene kose. Došla je kao svjetlost koju je netko upalio i obasjao mu čitav svemir, čitavo njegovo biće. 

Još se ljudi okupilo oko njih. Uz njegove i norveške ratnike, bilo je i seljana koji su došli čuti najsočniji trač, a Ewán je znao da je morao postojati neki veći razlog. Imao je do sada prilike napasti i započeti rat, no on je strpljivo čekao. Zašto? Zbog koga? 

Instinkt mu je govorio kako je jedno pitanje bilo odgovoreno. Zbog koga? Zbog Penelope. Uš je željela njegovu ženu. 

Zašto? E, to tek namjerava saznati. 

"Moju ženu nećete dobiti", Ewán je strogo, glasom koji ne ostavlja mjesto raspravljanju, odgovorio. 

Izaslanik je podigao crvenu obrvu i gotovo se prepredeno nasmijao. Ewán je poželio sastaviti svoju šaku s njegovom čeljusti i poslati ga u vražju mater, no samo je prekrižio ruke preko prsa i odlučio ovo donekle odigrati pristojno. Mnogo stvari mu nije bilo jasno, a k tome nije ni smio dopustiti da ga nove stvari iznenade i da to iznenađenje izaslanik vidi. 

"Ja sam pri drugom mišljenju", izaslanik je rekao. "I znam informacije koje će zgroziti tvoje podređene i uvidjet će da nisi baš toliko okrutan i nemilosrdan prema ženama kako te prikazuju." 

"Za razliku od tvojeg gospodara, ja svoje žene poštujem", Ewán je odgovorio. Nije ni trepnuo kad se izlaslanikovo lice izobličilo od bijesa. 

"Uvrijedio si mog gospodara!" izaslanik je zarežao. 

"Pokazao je da je idiot bez mozga čim te je poslao ovdje", Ewán je bezbrižno nastavio. Izaslanik se još više napeo, a ratnici koji su došli s njime samo su čekali znak kad će moći napasti Ewánove. Ewán je dobro vidio te ljude. Bili su itekako bolje i više opremljeni od njegovih ratnika, ali, dovraga, znao je koliko su spori i nestručni. Bili su aljkavi i mogao si ih izvozati samo da si htio, a on nije svoje vrijeme želio iskorištavati na njima. 

Trenutno je imao bitnijeg posla koji je uključivao Penelopu. 

Zatim se sve desilo u trenutku. Vršak mača bio je tek koji centimetar udaljen od Ewánovog vrata, a njegovi ratnici su izvukli svoje. Ewánov bijes je kuljao u žilama. Tijelo mu se punilo snagom koja je trebala ostati rezervirana za Penelopu, ali u ovim trenucima točno je gubio strpljenje. Bit će pametan sada i neće izazvati Odina. 

"Skloni taj mač", Ewán je odgovorio. U njegovim zelenim očima je sukljala vatra i bijes. Dlanovi su ga svrbjeli da tom izaslaniku zakrene vratom i zapali mu tijelo. "Napravit ćeš više problema nego što tvoj gospodar želi, zar ne?" Ewán je trzajem ruke umirio svoje ljude i usredotočio se na bijesnog izaslanika. 

Izaslanik se preko volje povukao i spremio mač. Ewán je nastavio uspravno stajati. 

"Moj gospodar je želi za svoju ženu, a pošto tvoj i njezin brak nije konzumiran, moj gospodar ima svako pravo da se oženi njome. I to uz svu svoju dobru volju", izaslanik je rekao. 

To je izazvalo zaprepaštenje i uznemirenost. Ewán je osjetio kako su se ljudi iza njega pomaknuli i kako mu je nekoliko desetaka pari očiju pržilo zatiljak. Njegovi ratnici su ostali mirni, no znao je su se i njima upitnici počeli stvarati iznad glave. 

Besmrtni SmrtnikWhere stories live. Discover now