"Dragi putnici, uživajte u ovom javljaju."
-kapetan svemirskog broda Besmrtni Smrtnik
"Onda večeras nema izlaska?" upitao je Adam dok je kružio po strunjači. David je bio na drugoj strani odjeven samo u kratke hlače i potkošulju baš kao i Adam.
"Kakvog izlaska?" uzvratio je David pitanjem.
"Kurve i ta sranja", kratko je odvratio pa nasrnuo na Davida. David je primio Adamov trup, zakrenuo ga i nadvio se nad njime. Adam ga je istog trenutka maknuo sa sebe i obadvojica su bila u roku sekunde na nogama.
"Osjećam da postajem prestar za to", David je uzdahnuo. "Ne pruža mi užitak."
Adam je izvio obrvu ne vjerujući ušima što je upravo čuo, a onda se široko nasmijao i kimnuo glavom. "Shvaćam gdje je kvaka. Penelopa i Nikola."
David ga je oprezno gledao. Šarenica mu se suzila toliko da je zjenica bila slabo vidljiva, a spominjanjem njihova imena, Davidu su pred očima bljesnula sjećanja od pred koji dan. Prošlo je četiri dana od Penelopine zabave, a on se već tri dana kontrolirao i nije dopuštao sam sebi da sjedne u auto i odveze se na njezin prag.
Mislio je da će poludjeti.
"Nije uopće u njima stvar, Adame", David je ozbiljno odvratio. Nasrnuo je na Adama kao razjareni bik i bacio ga na pod. Adam je na glas ispustio sav zrak iz pluća i pogledao u Davida. Trepnuo je.
"Više mi takvi izlasci ne pružaju užitak. Jednostavno sam ih se zasitio." Otišao je do klupe na kojoj su bili ručnici. Obrisao je lice i ponovno uzdahnuo. Adam je bio na nogama i kretao se prema njemu. "I prije nego što išta kažeš, mislim da je to počelo prije Penelope, tako da ona nema nikakve veze s time."
Adam se grohotom nasmijao i posegnuo za vodom.
"Pretpostavljam da smo završili s današnjim treningom?" Adam je blještao očima na Davida. Bio je naceren kao da je znao kakvu tajnu.
"Jesmo." David je uzeo svoj ručnik i vodu.
"Ilija ovu subotu ima veseli domjenak u klubu pa nas je pozvao", Adam je doviknuo za Davidom. David je zastao i okrenuo se. "Kakav domjenak?"
"Napokon otvara vrata kluba kojeg je renovirao. Bit će jako razuzdano." Adamov osmijeh je postao još mračno srdačniji. David je samo kimnuo glavom i produžio.
Sjećao se da je Ilija pričao da proširuje jedan od klubova i uređuje ga kako bi zaradio titulu najluksuznijeg kluba u čitavoj Hrvatskoj. Inspiracija su mu bili klubovi u Finskoj, Danskoj, Americi i Australiji, a znao je da ovdje ima gastarbajtera koji samo čekaju novinu u svom gradu. Također je znao da će doći i oni izvan Zagreba, a pošto je Ilija imao širok krug poznanstva, što onih mutne prošlosti, što ljudi na visokim pozicijama, svi su znali da će u subotu biti spektakl. Ali ako se pitate, svaki gost bit će detaljno upoznat s pravilima kluba. U jednom razgovoru je Ilija rekao da će pronaći vrhunsko osiguranje za čitav klub radi svojih radnica.
Davidu je pala glava na prsa dok mu je voda šibala po leđima. Osjećao se doista neispunjeno. Naravno, bio je sretan radi Ilije, no nedostajalo mu je uzbuđenje. Ilija je znao napraviti dobru zabavu, sravniti sve s podovima, ali bome je znao i poludjeti. David se pitao kad će se on skrasiti i već idućeg trenutka pred očima je vidio onu bajnu, zabranjenu i, po njega, smrtonosnu sliku koja ga je razbudila i zapalila.
Sjećanje na Penelopu kako je dojila i kako ju je Nikola gledao, kako je mali uživao, a ona mu pružala onu neizmjernu, bezvremensku majčinsku ljubav je bio doživljaj koji ga je prodrmao od glave do pete.
YOU ARE READING
Besmrtni Smrtnik
RomanceVratio se u prošlost. Okusio je ljubav. Vratio se u sadašnjost. Serijal Prošla Budućnost: knjiga treća. cover: @Extraordinary_lady story: @thunderstorm27 19. 5. 2017.