Zahvale
Nakon godinu i tri mjeseca, objavljen je Epilog Besmrtnog Smrtnika, i reći ću vam da sam provela nevjerojatno predivno putovanje s Davidom. Njega je bilo svugdje, što u prošlosti, najviše u sadašnjosti, ali i u budućnosti.
Kad biste me sad pitali koja mi je priča do sad bila najdraža za pisanje, vjerujte mi da na to ne bih mogla odgovoriti. Prvo jer su svi ti likovi moja djeca. Jest da su uvelike stariji od mene, ali stvoreni su iz onog što sam ja vidjela u djeliću nečega prije nego što je nastala kompletna osoba.
David je lik koji će trebati dorade i lik čiju priču ću vjerojatno ponovno sama morati pročitati, sigurno nadopuniti dijelove jer u nekim stvarima o njemu sam ostala nedorečena ili nisam rekla jer u tom trenutku nisam to znala ili nisam imala na pameti. Jednom, kad budem starija, pa kad budem kao Penelopa lagala za godine, vidjet ću ono što u ovoj 18. godini nisam uspjela vidjeti.
Također, Penelopa je nevjerojatan lik kojeg sam ja drugačije zamislila, ali priča kako je tekla, tako me je sam Penelopin lik uvukao u nešto drugačije i nisam se više mogla vratiti na prvobitnu ideju. Ipak, sad mi se jako sviđa kako je ona ispala i što je sve pokazala.
I oni dvoje su doživjeli sretan kraj, i ja sam zbog toga sretna do neba. Ipak, da vam budem iskrena, na trenutak sam čak pomislila da Penelopa ostane s Odinom i iznova proživljava dan i noć u 28. poglavlju, ali stavila sam se u njezinu kožu i shvatila sam da ja, kao autor sve te imginarne boli u Penelopi, ne bih mogla podnijeti tu bol na javi pa nisam htjela izazivati sreću.
Zato se sad zahvaljujem, u prvom redu, svojoj obitelji jer sam nekim danima bila nemoguća. Sama sebi sam išla na živce pa vjerujem i njima. Zato, hvala na apsolutno svemu. :)
Moje Sunašce, ne moram posebno naglašavati da je ona DIO MOJE obitelji, zaslužna je za ovu predivnu naslovnicu, ali i za mnogo drugih stvari koje mi svakog dana pruža. Stoga, Sunašce, dušo moja, hvala ti na apsolutno svakoj minuti koju trošiš na moj rad, koju ispuniš svojim porukama i odgovorima meni, a najviše od svega ti hvala što si ovdje. Tu. Iako te ne mogu dotaknuti, znaj da ti šaljem milijun onih velikih, toplih i čokoladno medenih zagrljaja i poljubaca! ;) :* <3
Hvala ti, dušo, na svemu.
Potom, zahvaljujem se i mojoj Vesni na svakom srčeku, poljupcu, smajliću (veselom ili tužnom) te na svakoj poruci i odgovoru koji mi je uputila. Dušice slatka, hvala ti na svemu!
Mojoj Djevojčici se zahvaljujem na svakoj podrobnoj i detaljnoj analizi svakog poglavlja. Hvala ti na tome jer si mi ukazala na stvari koje sam možda previdjela ili jednostavno zaboravila, ali i stvarima koje su se rodile iz tvojih riječi. ;) Hvala ti, draga moja.
Zahvaljujem se i mojoj Lani jer je pozitivno luda osoba koja me nasmijava i koja je jednostavno nevjerojatna djevojka!
Zahvaljujem se i Maji jer je nevjerojatna osoba, draga i mila do neba. Hvala ti na svemu, lutko!
Za kraj se zahvaljujem svakoj osobi koja je pročitala Davidovu priču. Svaka osoba koja pročita Epilog i/ili ove Zahvale, mora znati da sam joj zahvalna do neba na vremenu koje ste utrošili. Označite se na ovom djelu Zahvala, ja ću vam vratiti komentar jer želim da vidim koliko vas ima. Znam da nisam odgovorila na svaki komentar na svakom poglavlju, ali znajte da sam vjerojatno vidjela komentar i preko telefona vam se zahvalila na ostavljenom komentaru. :)
Planovi
YOU ARE READING
Besmrtni Smrtnik
RomanceVratio se u prošlost. Okusio je ljubav. Vratio se u sadašnjost. Serijal Prošla Budućnost: knjiga treća. cover: @Extraordinary_lady story: @thunderstorm27 19. 5. 2017.