7. poglavlje; 2. dio

3.6K 280 91
                                    


Freya je osjetila kako ju je nešto probolo. To je bilo toliko snažno da je spustila pogled na mjesto uboda. Bol je uzimala svoj danak i prodirala u dubinu njena besmrtnog tijela.

Frey, njezin brat, je vidio sestrin zbunjen, uplašen i uznemiren pogled pa što je brže mogao, dotrčao do nje. "N-ne znam", promucala je. Njezine oči bile su preplašene. Tražila je bratovu pomoć, nijemo molila da joj pomogne i zaustavi bol.

"Ššš", Frey je uzeo sestru u svoje naručje. Stavio je svoj dlan preko sestrina donjeg djela trbuha i stisnuo. Krvi nije bilo niti bilo kakvih vidljivih rana, ali u dubini svoje povezanost s njom, osjećao je da ju boli, a nije znao kako zaustaviti tu bol.

Odin je izbivao, putovao Midgardom. Thor se upravo stvorio u Asgardu. Loki ga je slijedio. "Što se dešava?" pitao je.

"Ne znam", Frey je odgovorio. Milovao je svoju sestru i pogledom i drugom rukom po ramenu. Izgovarao je neke tihe riječi svoje čarolije, ali nije bio dovoljno jak da izliječi. Thor je čučnuo. Loki se nadvio preko brata i pogledao u božicu plodnosti. Držala se na području maternice. Nelagodno je progutao knedlu i pogledao preko svojeg ramena.

"Frigg!" Loki je povikao. Mlađahna, ali iskonski stara božica je podignula svoju glavu. Loki je ulovio proročke, dijamantne oči. Neugodna jeza je prozujala njegovim tijelom. "Pogledaj gdje je Otac!"

Frigg je izvila obrvu, izazivajući boga vragolija i prekrižila ruke na prsima. Zlatna, predivna, duga kosa se sjajila na Suncu koje je bacalo svoje zrake upravo u nju. Trenutak kasnije se pomaknula s mjesta i pošla prema Odinovom prijestolju. Loki je pomalo bio ljubomoran na nju jer je samo ona, osim Odina, smjela sjediti na Hlidskjalfu i promatrati čitav svemir i što se sve dešava u Devet svjetova.

Frigg je pogledala naprijed. Kraljevski ravno je sjedila, ruke je postavila na naslone, a oči su joj bile toliko jezivo mirne da se Loki nelagodno premještao s jedne na drugu nogu. Kratko je pogledao na Freyu i Freya i tiho opsovao.

"Daleko je na Jugu Midgarda", rekla je mirnim i tihim glasom. "Ne može tako brzo stići ovamo." Pogledala je u Lokija.

Loki se namrštio. U očima mu je sijevnula jarost. "Pogledaj što se dešava na Sjevernom Midgardu."

Frigg je ponovno podignula pogled. Suzila je svoje dijamantne oči, a Loki je stisnuo pesnice. Thor i Loki su razmijenili jedan pogled u kojem je Thor pitao što dovraga radi. Loki je odmahnuo glavom.

"Odine mili!" Frigg je jecnula. Ruke joj je poletjela prema ustima. Loki se sav nakostriješio. Thor se ustao i brzinom munjem se stvorio kraj Frigge. "Što vidiš?"

Dijamantne oči su se napunile suzama. Nitko nije očekivao ovo. Thor i Loki su sigurno, ali previše brzo gubili strpljenje da bi imali vremena za ženske suze. "Danska gospodarica je pogođena. Oluja se sprema."

Thor se ukopao na mjestu. Pogled mu je sijevnuo prema naprijed. Tijelo mu se toliko snažno napelo, a njegov malj se počeo nelagodno vrpoljiti. Nasilnost mu je pretekla ubojitost. Brzo je udisao zrak.

"Kakve veze Penelopa ima s Freyom?" upitao je hladno, jetko. Frigg se podignula s prijestolja i slegnula ramenima. U kutovima očiju prebivale su joj suze, ali šutjela je o Freyinoj sudbini. Thor je došao u napast da primi Odinovu ženu i prodrma je. Freya nije mogla umrijeti od te boli!

"Izgleda da je obred na njihov dan vjenčanja dobro izveden", Frey se oglasio kad je prestao šaputati riječi. Sestra ga je stiskala za ruku i preklinjala da pomogne. "Freya se povezala s Penelopom."

"Povezala?" Loki je ponovio.

"Freya joj je dala svoj blagoslov", Frey je odgovorio. Nježno je svoju sestru pogledao i tužno joj se osmjehnuo. "Umre li Penelopa, umrijet će i Freya."

Besmrtni SmrtnikWhere stories live. Discover now