Ja:Kasnimo na čas...
D:Opet ti!Taman si mi otvoreno rekla da me voliš i da ti se sviđam i opet bežiš.
Ja:Nije..pa šta treba da radim?
D:Ostani malo ovako..
·Drži ruke oko mog struga i samo me gleda.Kao i uvek meni je neprijatno,koliko god ovo želela, sa druge strane mi treba vremena da se priviknem na ovo.Tako i ja samo njega gledam i oboje ćutimo.
Ništa od ovoga ne bi bilo da ja nisam izašla sa njim.Bilo bi mi mnogo lakše!Uživala bih,gledala svoju omiljenu seriju sa Ksenijom i jele bi kokice.Ali opet.. tako bi mi u životu bilo dosadno,ovako je možda malo zanimljivije.Ni ja sama ne znam šta ću!To je upitanju.
D:Mogli bi večeras negde?
Ja:Šta predlažeš?
D:Ima neki film u bioskopu..
Ja:Žanr?
D:Horor
Ja:Jesi ti lud?
D:A šta je?Vi devojke bi samo neke ljubavne da gledate.
Ja:Ko glumi?
D:Jennifer Lowrence-film "Mother!"
Ja:Mm okej onda.Ali sledeći put ja biram!
D:Dogovoreno!
Ja:Ajmo sad.
·Krenuli smo u školu i naravno da je gospodin prebacio ruku preko mog ramena,morao je svima da pokaže da smo zajedno. Pff momci!Prvi čas se završio i traje mali odmor,taman da odem do Ksenije.
K:Jesam ti rekla?!
Ja:Pls smiri strasti..znam sve šta ćeš da mi kažeš.I treba mi malo vremena da se priviknem.
K:Okej srce.Nego šta radiš za vikend?
Ja:I bre Ksenija tek je sreda..
Mislim da sam slobodna..sve zavisi od mojih.
K:Ostajem sama kod kuće pa sam htela da prespavaš kod mene.
Ja:Videću.
K:Važi.
·Otišle smo na čas.I naravno ljudi ne bi bili a da nešto ne zapitkuju ili provociraju dok ulazim u učionicu.
M:Tea?Mogu li nešto da te pitam?
Ja:Pitaj Marija.
·Uff šta će sad ova?!
M:Jeste li ti i David zajedno?
Ja:Da.
M:Znači nova kuja došla u grad i već mi preotela dečka.
Ja:Molim?Kako mi se to obraćaš?
Sram te bilo!Ja tebe ne vredjam,a ti iz čista mira mi priđeš i vređaš me.
M:Ajde mala ne smaraj.
Ja:Aha ti si ona umišljena cura sa kilo šminke na licu i što misli da su svi njeni i da je svi vole.
M:Hah!Srce još ti ne znaš ko sam ja!
·Krene rukom da me udari,ali u tom trenu je David uhvati za ruku i zaustavi je.
D:Ostavi je na miru!
M:Srce još ćemo mi pričati!
D:Rekao sam ti nešto!
·Marija odlazi.
D:Jesi li dobro?
Ja:Da,zašto ne bih bila?Mislim ne pogađaju me njene reči tako da..
·Došla je profesorka pa smo seli na svoja mesta.
···
·Tražim šta ću da obučem,za koji minut dolazi David po mene. Nadjem neku cvetnu suknjicu i beo džemper,obujem cizmice, malo se našminkam i brzo izdjem ispred kako bih se slikala.
Ja:Idem ja mama!
M:Lepo se provedite!
Ja:Hvala!
·Tražim kameru na telefonu i smišljam pozu.·Ipak slikam samo noge jer je jesen pa lepo dodje do izražaja pored ovog lišća.Stavljam sliku na insta i onda čujem Davida.
D:Ajde bree!Šta se sad slikaš.
Ja:Mršš!
·Prilazim mu i poljubim ga. Ugledam auto pa se razočaram.
Ja:Mislila sam da ćemo prošetati.
D:Šetaćemo posle filma.
Ja:Mhm
·Otvara vrata od kola i provocira me.
D:Izvol'te madam!
Ja:Jao hvala vam!
YOU ARE READING
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".