M:Ne mogu da verujem!
•Ustao je i krenuo brzo napolje.Nije mi jasno šta radi.Baš je besan.Potrčala sam brzo za njim i tada sam shvatila gde je krenuo-kući.
Ja:Stani Matija!
M:Neću,znači gotov je!Ubiću ga!
•Ulazimo u njihovu kuću i penjemo se uz stepenice ka Davidovoj sobi.Matija besno gura vrata,uleće u sobu i hvata Davida za kragnu od košulje.
M:Kako si mogao?Kako te nije sramota?!
D:Nisam hteo..
M:A nisi hteo jel?!
•Gurne ga uz zid i udari pesnicom. Okej,sada se već plašim..
Ja:Stani Matija molim te..
•Prišla sam mu i uhvatila ga za leđa,odgurnuli su me u stranu,potom padaju na pod.Sada je David na Matiji.
Ja:Davide prestani!
•Povukla sam ga za rame,za veliko čudo me je poslušao,stao je,zatim ustao i samo me gledao.Imao je nekakav čudan pogled,kao da mu je žao zbog svega,zapravo ne znam ni sama,možda ja hoću da me tako gleda.Prišla sam Matiji i uhvatila ga za rame.
Ja: 'Ajmo Matija..
•Pogledao me je u oči,pa smo krenuli.
D:Tea..
M:Imao si ti svoju priliku,ali si je upropastio!Ostavi je na miru!
•Sada mi je to jedino i potrebno-MIR.
Srce mi je slomljeno.Ja sam njega volela,čak ga posle svega i dalje volim, ali neću sebi dopustiti da lako pređem preko svega,jer to obično i radim.Ali ovog puta neću,ne smem.Ulazimo u moju sobu,Matija odlazi u kupatilo da se umije,a ja sedam na krevet.Nakon dva minuta dolazi.
Ja:Što ti je to trebalo Matija?
•Ustajem i prilazim mu,jednom rukom sam ga uhvatila za obraz i gledala u ranu pored njegove usne.
Gledali smo se dugo,a on kao da je sve vreme smišljao pravi odgovor. Na sekundu sam skrenula pogled ka njegovim usnama,ali sam brzo vratila pogled na njegove oči i čekala odgovor.
M:Zato što..
•Ućutao je i spustio pogled.Šta je hteo da kaže?
Ja:Šta Matija?
M: Ništa..
•Legao je na krevet i okrenuo se na stranu.Pratila sam njegove pokrete i uradila isto,zatim sam provukla ruku ispod njegove i zagrlila ga.Bili smo baš blizu jedno drugom.Ni sama ne znam zašto sam to uradila,mada sam imala neku potrebu,nakon svega što se desilo,da ga zagrlim.Ipak je sve vreme bio uz mene i uvek je bio na mojoj strani.Okrenuo se ka meni i samo me gledao,pomerala sam polako ruku kojom sam ga zagrlila želeći da je sklonim,a onda me je za istu i uhvatio.Kao da je želeo da ga zagrlim,nije mi dopustio da je pomerim.Bilo mi je jako neprijatno iako mi se od početka sviđao,ali sam se sad nekako čudno osećala.
Ja: Šta ti je?
M: Ništa.
Ja:Što me onda tako gledaš?
M:Onako,žao mi je zbog svega,mislim..
Ja:Pusti sve...samo želim da zaboravim..
M:Prvo što se nerviraš oko svojih, drugo Andjela i Marija,sad još i ovo.. Znači previše je.
Ja:Da,ali ti si uvek bio tu,pa mi je bilo malo lakše.
•Zašto sam ovo rekla?Tea,baš znaš da zezneš stvar.I da..opet taj pogled,kad bih samo znala šta znači.Uf a tek kako se osećam kada me tako gleda.. Primakao mi se još bliže,ne,nemoj mi Matija to raditi.Skrenuo je pogled ka mojim usnama i nekim čudom moja druga ruka se našla na njegovom obrazu.Šta ja to radim?!Šta mi radimo?O ne ne,primakao je svoje usne još bliže mojim,telom mi prolazi neka jeza i već osećam njegov dah.
Usne su nam se samo dotakle na sekundu,a onda se začuo zvuk njegovog telefona u dzepu na šta smo se oboje trznuli,jer smo bili blizu jedno drugom a vibracija je bila baš jaka.Ali sam osetila neko olakšanje što se nismo poljubili,jer ne znam kako bi se sutradan ponašali,ipak on ima devojku koja mene ne podnosi.
M:Uf Anđela...ta devojka je baš dosadna! Rekao sam joj lepo da me ne zove..Raskinuli smo.
Ja: Otkud to?
M:Već duže vreme to planiram. Davi me,samo joj je bitno šta će drugi da misle..
Ja:Mhm
•Koja slučajnost ha? Šta mi radiš Matija,uopšte ne znam kako da se sad ponašam,mnogo mi je neprijatno i zacrveneli su mi se obrazi.
M: Jesi li sama kod kuće?
Ja:Da,mama i Sara su kod bake u Jagodini.
M:Mislio sam,ako dozvoljavaš da... prespavam kod tebe večeras.Ako odem kući,znam da će me David iznervirati,a kad sam besan..
Ja: Možeš,mislim nemam ništa protiv.
•Uzela sam pidzamu i otišla u kupatilo kako bih se obukla i oprala zube. Kada sam izašla,otišao je on.
M:Samo mi ti nađi posteljinu,sam ću namestiti krevet dole.
•Htela sam da mu kažem da ostane pored mene,ali ne znam da li je to dobra ideja.Ustala sam sa kreveta i krenula u potragu za posteljinom. Pa sam ipak odustala.Ma nek ide život!
Sela sam na krevet do njega.
Ja:Matija?
M:Mm?
Ja: Hoćeš..da ostaneš ovde,pored mene?
•Primetila sam da se malo izgubio, potvrdno je klimnuo glavom i legao je na leđa,zatim sam se primakla do njega i spustila glavu na njegove grudi.Duboko sam udahnula i izdahnula,zatim sklopila oči.
YOU ARE READING
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".