True or False

88 1 2
                                    

•Sedeli smo svi za stolom i ručali.
Lj:Dakle..David i Tea.
•Jao ne molim te! Zašto?Danas sam htela na sve da zaboravim,ali mi jednostavno nešto ne dozvoljava. Šta David i ja? Nema ništa između nas.. i ako ima,ja na to moram da zaboravim!Ne smem da mu dopustim da se igra sa mnom.Nakašljem se,  misleći da će prestati sa tom pričom, ako ništa bar da moja mama ništa ne krene da priča.
M:Njih dvoje..večito u problemima. A vole se.
•Nakašljem se. Mi se volimo? Pa... možda ja njega,ali on mene..teško. Kada bih mogla da odem negde na deset dana da ga zaboravim..Ako uopšte možeš nekog da zaboraviš za tako kratko vreme.
B:Da da,sećam se kad sam je upoznao..
I nakon toga iz dana u dan ili je ona kod nas ili je on ovde.
D:Dobro ljudi...
Lj:Kako se stide!
D:Ne stidimo se samo..
•Očepim ga,na šta on ućuta.Zatim su svi ućutali.
M:Dobro mama.
Mama:A ti Matija,jel planiraš nešto dalje?
M: Verovatno ću da upišem FON,mada još razmišljam.
Mama: Odlično!
Lj:On za razliku od Davida uči.
D: Šta ste me napali danas svi?
•Ustao je i izašao napolje.
M: Hoćeš da odeš do njega?
•Prošaputao je.
Ja: Ne znam.
M:Idi,mislim da mu je stvarno stalo do tebe.
•Nastavio je.Izdrži Tea danas,samo danas.Sutra je novi početak.Klimnula sam glavom i krenula da ustanem.
Stajao je u dvorištu,a sneg je počeo da pada.
Ja:Davide uđi unutra,hladno je i pada sneg.
D:Prija mi ovako.
•Prišla sam mu bliže i dvoumila se da li da spustim ruku na njegovo rame. Ipak sam to uradila.
Ja:Hajde unutra,baš je hladno, smrznućeš se.
D:Svi me napadaju,prvo Matija,pa oni... pa ti.
•Odmakla sam se od njega.
Ja:Davide prereruješ. Šta misliš kako je meni? Mislila sam da me voliš, kladili ste se pa si sve vreme jurio za mnom kako ne bi izgubio. Svima vama je samo bitno šta drugi misle i šta će da kažu.Tako dobro si sve odglumio! Izlazili smo,svađali se,mirili. Nakon svega toga ti mi sve priznaš i očekuješ da ću da ti oprostim. Što je najgore..i dalje te volim!Jer sam glupa i svaki put ti oprostim!
•Prišao mi je bliže.
D:Volim te Tea. Koliko puta je potrebno da ti to kažem?!
Ja:Ne treba uopšte to da mi govoriš. Nakon svega...
D:Nemoj Tea..pokajao sam se. Pusti me da ti dokažem.
Ja:Nemoj Davide..
•Okrenula sam se i pobegla u sobu.
Ne mogu,previše je ovo za mene danas.Legla sam na krevet i pokušala da se isključim iz svega.Kroz glavu mi je prošlo milion lepih trenutaka sa Davidom,a onda bum..Veče kada sam sve saznala. Šta da radim? Da li da mu oprostim? Sa Matijom svakako ne mogu nikad biti,jednostavno iz principa. Bila sam sa njegovim bratom, to ne bi bilo uredu. A David...
Zašto je to uradio? Bolje da me je posle one večeri izbegavao i da je zaboravio na sve. Kako sam glupa! Kako sam samo mogla da mu poverujem da me voli? Najgore od svega je to što sada iznova i iznova ponavlja da mu je žao. A da li je? Šta bi se desilo i da mu oprostim i da ponovo budemo zajedno?

Slatka patnjaWhere stories live. Discover now