~Jutro~
·Budim se,i blenem tri sata u plafon, glava me ubija!Pokušam da se okrenem na drugu stranu,ali osećam ruku oko struka i ona mi ne dozvoljava da se okrenem.Pridignem se na jastuk i ugledam dečka pored sebe, pokušavam da vratim film u glavi kako bih se prisetila bilo čega.Setim se da sam izašla sa Davidom.Nagnem glavu malo iznad njega kako bih videla je li to on..i da jeste.Zašto se osećam ovako čudno?!Podignem pokrivač i imam šta da vidim!U je**te pa mi smo goli?!Nismo valjda?!Ludim!
Ja:Davide!Davide!Budi se!
·Joj pa mi kasnimo u školu!
Ja:Davide!
·Uzimam svoj jastuk i gađam ga njime.
Ja:Budi se kretenu!!!
D:Šta ti je ludačo?!
Ja:Reci mi molim te da nismo?!
D:A ti se ne sećaš?
Ja:Joj ubiću te!
·Ustajem sa kreveta,kako bih pobegla, a onda se setim da sam potpuno gola i uzimam brzo odelo i trčim u kupatilo da se spremim.Sedim pola sata u kupatilu i ne smem da izađem.A onda baksuz kuca na vrata.
D:Tea!Izađi..Nećeš valjda ceo dan tu biti?
·Otključavam vrata i otvaram ih,ali ubrzo pokrivam oči rukama.
Ja:Bar si mogao da se obučeš!
D:Izvini i zaboravio sam skroz.
·Nasmeje se.
Ja:Ma da kako da ne!
D: Sad možeš da izadješ.
Ja:Moram brzo kući!
D:Čekaj da se ja spremim.
·Izlazi ubrzo iz kupatila,uzima ključeve i izlazimo iz sobe.
T:Sine!Moram nešto da..
·Aa!Pa da li je ovo moguće?!Njegov otac!
T:Ko je mlada dama?
D:To mi je devojka,Tea.
·Pogledam ga,a on mi namigne.Sad je stvarno gotov!
T:Mhm slušaj mali..
D:Nemoj tata sad!Pričaćemo kad se vratim.
·Izlazimo iz kuće i krećemo do moje.
Sve vreme sam ćutala,nisam znala ni šta da kažem.Ne mogu da verujem šta sam sebi dopustila!Ubiću se!
D:Čekam te.
Ja:Nemoj molim te.Idi,doći ću svojim autom.
·Odlazim brzo u kuću,nisam ni sačekala da čujem šta priča,samo sam pobegla.Odlazim u svoju sobu i odlazim pod tuš.Brzo se otuširam, oblačim prvo što mi padne pod ruke i uzimam torbu sa prethodno spakovanim knjigama.
D:Tea!
·Šta će on ovde?!Rekla sam mu da ide!
·Silazim niz stepenice i prilazim stolu kako bih uzela ključeve.Ali me David hvata za ruku.
D:Idemo mojim autom,nisu ti potrebni ključevi.
Ja:Davide pusti me.
·Kreću suze da klize niz obraze,a on me povuče ka sebi i čvrsto zagrli.
D:Eej..smiri se.Šta ti je?
·Izmaknem se malo od njega i udarim mu šamar.
Ja:Ne mogu da se smirim!Kako da se smirim!Još pitaš šta mi je?!Pa šta misliš kako može da se oseća devojka koja je izašla sa nekom budalom koga ne poznaje baš najbolje i sa istom tom budalom izgubila nevinost?!A što je najgore ničeg se ne seća?!
·Ćutao je i samo me gledao Tačnije zanemeo je.Pobesnela sam i ne znam kako sam uspela sve to da mu kažem.
Suze su samo navirale,a onda mi je prišao i privukao sebi,pokušala sam da se izvučem i odgurnem ga,ali nisam uspela.
D:Stani,smiri se.Mnogo mi je žao...ja..
·Uhvatio me je za obraze i privukao lice njegovom kako bi me poljubio, okretala sam glavu jer nisam želela,ali je jak i uspeo je u tome.
Ja:Pusti me molim te..
D:Ne mogu..
Ja:Davide..
D:Sviđaš mi se Tea i hoću da budemo zajedno!
ESTÁS LEYENDO
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".