Chill with Mate

182 21 2
                                    

•Ja ne znam šta treba da uradim da me ove dve ludače ostave na miru. Poludeću stvarno!
Ja:Jeste li normalne?!Pa sva sam mokra!
M:Nisam namerno,stvorili ste se niotkuda.
A:Stvarno nam je žao Tea.
•Pff!Aaa!Vrištim u sebi!Povukla sam Kseniju sa sobom i otišle smo u wc.
Ja: Šta ću sad? Pogledaj me,majica mi je skroz mokra!
K:Stvarno preteruju,ponašaju se kao deca.
Ja:Sad cu i ja njima da teram inat!
•Skinula sam majicu,jer sam ispod ove imala još jednu,samo na bretele. Ne izgleda loše.
Ja:Ajmo!
•Ksenija me pogledala onako iznenađeno,pa se samo nasmejala i krenula za mnom.Izašle smo iz wc-a i krenule u učionicu.Marija i Anđela su gledale u mene,a ja?Mene nije doticalo,samo sam uspravljeno i podignute glave prošla pored njih.
Ksenija i ja smo sele u poslednju klupu.
•••
•Završili su nam se časovi,pa sam krenula kući.
M:Tea!
•Okrenula sam se i ugledala Matiju kako trči ka meni.
Ja:Eej!
M:Kako si?
•Začuđeno sam ga pogledala,jer retko ko da mi postavlja to pitanje.
Ja:Dobro zašto?
M:Rekao mi je David za tvoje...
Ja:Mm..pa dobro šta ja znam,moram da budem uz mamu.
M:Uz tebe sam,šta god da ti treba meni možeš uvek da se obratiš.
Ja:Hvala ti,nego.. hoćeš kod mene?
M:Može,nismo se odavno družili.
Ja:Nisam bila raspoložena..pored svega ovog..Anđele i Marije,sad još i razvod roditelja!
M:Ne obraćaj pažnju na njih dve. One su samo ljubomorne.Marija jer joj se David oduvek sviđao,a Anđela jer se družiš sa mnom.
•Zastao je tu i čudno me pogledao. Malo mi je neprijatno bilo,pa sam skrenula pogled.Jer mi se on još prvog dana svideo,al' je zauzet.Nakon toga završila sam sa Davidom.Iskreno, Matija jeste bolji kao čovek jer mu nije bitno šta drugi misle,a David uglavnom dosta stvari radi samo da bi ispao frajer pred društvom.Mada ima i David dobrih strana,sa mnom je drugačiji,pažljiviji i to mi je jedino bitno.Stigli smo ispred moje kuće,ušli smo unutra i otišli u kuhinju jer crkavam od gladi!
Ja: Hoćeš ti nešto?
M:Ne ne..
•Otvorila sam rernu i zatekla prelepa dva parčeta pizze!Prosto ne mogu da joj odolim.Uzela sam kečap i sela za sto.
Ja:Uzmi,imaju dva parčeta.
M:Ma ne.
Ja:Matija!
M:Okej,samo ne histeriši.
Ja:Znam da možeš,osećaj se kao kod svoje kuće.
•Uživali smo! Otišla sam do radnog stola i uzela flašu koka kole i dve čaše.
Sipala sam nam oboma,poneli smo čaše u dnevnu sobu i uključili tv.
Našla sam seriju "Friends" obožavam je!Smejali smo se baš glasno,ne znam kad sam zadnji put bila toliko opuštena i smirena.Sa Matijom sam uvek raspoložena,prija mi njegovo društvo.Začula su se vrata i sitni mali koraci kako trčkaraju ka dnevnoj sobi.
S:Seko!
Ja:Eej mila!
•Pritrčala mi je u zagrljaj,zatim mi sela u krilo.
S:Vidi šta sam crtala danas!
•Bila je baš uzbuđena i srećna,okice su joj blistale.Iz ranca je izvadila savijen papir,koji je raširila i na njemu je bilo četvoro ljudi.
S:Ovo je mama,ovo tata,ovo si ti,a ovo sam ja.(pokazivala mi je prstom)
•Rastužila me je,setila sam se razgovora između mame i mene.Taj dan kada mi je sve rekla.Pogledala sam u Matiju,a on me je čvrsto uhvatio za rame.Nasmejala sam se.
Ja:Saro baš je lepo,mnogo lepo crtaš!
•Bila je baš srećna kada je to čula. Sela je pored Matije,a ja sam krenula do mame.
Ja:Odmah se vraćam,budi dobra!
S:Mhm
•Popela sam se uz stepenice i otišla u spavaću sobu.
Ja:Mama?
M:Molim?
Ja:Je li sve uredu?
M:Da da.
Ja:Stvarno?
M:Dobro sam,proći će sve.Nemam ništa od nerviranja,tako je kako je.
•Prišla sam joj i čvrsto je zagrlila.
M:Pošalji Saru gore da vam ne smeta.
Ja:Ma uživaj,ne smeta.
M:Ionako treba da spava..
Ja:Okej.
•Krenula sam dole u dnevnu sobu i zatekla Saru u Matijinom naručju. Pa ovi momci baš vole decu ili se prave?Haha al baš su slatki!Uzela sam telefon iz zadnjeg džepa i slikala ih.

 Pa ovi momci baš vole decu ili se prave?Haha al baš su slatki!Uzela sam telefon iz zadnjeg džepa i slikala ih

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ja:Saro,rekla ti je mama da ideš u sobu da spavaš sa njom.
S:Ali ja hoću još da se igram sa Matijom!
Ja:Biće Matija tu kad se probudiš,pa ćete se igrati.
S:Stvarno?!
Ja:Mhm
S:Jeeee!!!
•Trčeći je otišla uz stepenice,na šta smo se Matija i ja smejali.Sela sam pored njega i uzela gutljaj koka kole.
M:Preslatka je!
•Nasmejala sam se.
M:Nego..mogli smo sutra negde da izađemo?
Ja:M.. može.
M: Može i Ksenija sa nama,idemo David,vas dve i ja ha?
Ja: Može!
M:Super!
Ja:Mate..
M:Mm?
Ja:Hvala ti što izdvajaš Mariju i Anđelu iz ovoga.
M:Nema poente da idu,kad se samo svađaju sa vama.
Ja:Ne ovaj..stvarno.Cenim to,ipak se vi dugo znate i sve to..
M:Ma pusti..
Ja:Nastavljamo?
•Uperila sam prstom na seriju,potvrdno je klimnuo glavom. Otišla sam brzo do kuhinje i pronašla kesicu čipsa,potom se vratila i legla na krevet.
Ja:Uzimaj!
M:Aha

Slatka patnjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang