•Nakon par minuta neko je pokucao na vrata.
Ja:Da?
•Vrata su se otvorila,bio je to David. Ko bi drugi i bio,nakon ove večeri. Samo ne znam šta i dalje radi ovde.
D:Mogu li?
Ja:Već si ušao Davide..
D: Zašto si takva Tea?
Ja:Znaš šta?! Stvarno mi je dosta svega! Ne mogu više..da te slušam Davide!
•Krenule su te glupe i dosadne suze.. tako me jebeno sve boli. Kada bih mogla da nestanem..Kroz plač i zamuckivanje pokušavam da ga izguram iz sobe.
Ja:Idi Davide molim te..ostavi..ostavi me samu molim te!
D:Smiri se Tea..
•Uhvatio me je za obraze,a ja sam nastavila da ga guram,iako sam znala da ga ne pomeram ni milimetar.
Ja:Hoću da budem sama. Pusti me. Idi molim te!
D:A šta ako ne želim?
Ja:Onda ću ja da odem Davide.
D:Ne ideš ti nigde..takva.
Ja:Stvarno ne mogu više da podnesem sve ovo. Svu tu bol. Nisi ni svestan šta si mi uradio. Bila sam glupa,tako glupa. Samo mi reci zašto ja? Zašto sam ja morala da budem ta koju ćeš da iskoristiš zbog neke glupe opklade?!
•Ćutao je. Pa da,tako sam i mislila. Obična kukavica! Mislila sam da se ispod te maske "popularnog dečka" krije jedan veoma osećajan i pažljiv dečko. Ali sam pogrešila.
Ja:Tako si jadan Davide.
D:Prestani!
•Gurnuo me je uz zid zatim mi brzo prišao i udario pesnicom o isti. Tako sam se uplašila da će ta pesnica završiti na mom licu. Srce mi je tako jako lupalo,mislim da ću da se onesvestim.Zatim je nastavio..
D:Tako da pričaš o meni. Nisam kao drugi. Shvatio sam da sam pogrešio. Koliko puta treba da ti kažem? Kajem se Tea,kajem se što sam sebi dopustio da postanem ovakva osoba. Stalo mi je do tebe..i više nego što ti misliš. Zapravo nisam ni imao nameru da ti kažem za opkladu.Hteo sam da ostanemo zajedno. Ali sam pomislio kakva će to biti veza ako ne budemo iskreni jedno prema drugom. Zbog toga sam ti sve rekao. Znao sam da će posledice biti gadne,ali sam se nadao da ćeš brzo sve zaboraviti i oprostiti mi. Ti me menjaš Tea! Potrebna si mi.
Hoću da budem bolja osoba,da budem zreliji i bolji čovek..Tako si mi potrebna Tea..ne mogu bez tebe..
•Stavio je glavu na moje rame i za veliko čudo zaplakao. Šta da radim? Ruka mi je krenula ka njegovoj glavi, tako sam htela da provučem ruku kroz njegovu kosu,da se prsti zamrse u njoj.Povlačim je natrag. Da li ću opet patiti ako mu oprostim? Obećaj mi Davide da neću patiti i oprostiću ti. I onako nemam šta da izgubim jer sam dovoljno sjebana. Nakon svega što se dešava sa mojima još mi samo treba patnja naneta od osobe koja mi najviše znači u poslednje vreme. A tako želim da te zagrlim,poljubim, spremna sam na sve,samo me nemoj opet izneveriti. Ipak ruka radi svoje, pronalazi put do guste kose.
Ja:Davide..
•Pogledao me svetlucavim očima. Zaista je plakao. Gledao je u moje usne i čekao šta ću da mu kažem. Ruke su mi klizile ka njegovom vratu gde se jedna zadržava, drugom sam mu obrisala suzu koja je klizila preko usana. A on je ćutao,stajao je mirno i čekao moj sledeći korak.Primakla sam usne njegovim i tiho prošaputala "Idi". Zatim sam ipak odlučila da ga poljubim. Plakala sam u isto vreme i ljubila ga strasno. Nisam želela da ide. Ali ne mogu sebi dozvoliti još jednu grešku.Sve što ga duže ljubim tim više želim da ostane.Izmakla sam se.
Ja:Idi Davide..
D:Nemoj Tea..nemoj mi to raditi.
Ja:Molim te..
•Gurala sam ga rukama iz sve snage, ali je bio jači. Ponovo smo bili blizu. Stegao me je za struk,tako me je čvrsto privukao uz svoje telo i usnama prelazio preko mog vrata,do donje usne.
D:Neću da idem..ne mogu Tea. Hoću da budem sa tobom,obećavam ti da ću biti bolji!
•Zatim me je poljubio,mislim da letim.. Definitivno nisam na ovom svetu jeza vlada mojim telom.
Ja:Ne..nemoj Davide. Odlazi.
D:Veruj mi Tea. Daj mi još jednu šansu.
YOU ARE READING
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".