Malo preterujem,relax Tea!

552 38 8
                                    

·Sela sam u auto,pa smo krenuli.
Na radiju je bila pesma "Don't let me down". Oboje smo se uziveli i počeli da pevamo,stegla sam pesnicu da mi služi kao mikrofon.
Ja:I think i'm losing my mind now..!
D:It's in my head..
Ja:Darling i hope,that you'll be here..
D:When i need you the most..
Oboje:So don't let me,don't let me,don't let me down!!!
·Vrisnuli smo taj deo i kad je krenula muzika počeli smo da se smejemo.
Ja:Kao deca..hah
D:Da!Al zabavno nam je..
·Stižemo ispred bioskopa.Pa se David parkira iza.Izašli smo iz auta i krenuli unutra.Kupio je karte dan pre jer je novi film i brzo se prodaju.Zauzimamo svoja mesta i ja kao i obično ne mogu bez kokica i koka~kole.

·Iii konačno je film počeo.Na Davidovu sreću,mislim da posle ovog filma neću moći da spavam, a kamoli da se vratim sama kući posle druge smene.
···
·Film se završio pa smo krenuli da izađemo.Na izlazu ugledam poznatu mušku figuru,zatim se okreće i pogleda pravo u mene.
Prilazimo i tu stajemo.
M:Ćao Tea.
Ja:Ćao Matija.
·Sa njim je bila ona devojka iz kafića-Andjela.Uff kako me nervira!Zrači nekakvom negativnom energijom i na licu se vidi da je opasna i uobražena.
Zašto je uopšte Matija sa njom?
D:Ćao Andjela!
·Otkud David nju zna?
A: Ćao Davide!
•Muka mi je!Kako je to rekla!
Ja:Idemo li mi?
A:Polako srećo,nigde ne žuri..
M:Anđela..
A:Samo se šalim..
D:Idemo mi.
M:Vidimo se.
A: Ćao!
•Ugh!Ludača!
D:Šta to bi?
Ja:Jednostavno je ne podnosim.
D:Što se toga tiče..ni ja je baš ne volim.
Ja:Da da,zato si joj se vrlo rado javio.
D:Pa šta ću..
Ja:Dvoličnost..
D:Daj Tea..
Ja:Samo kažem..
D:Menjajmo temu.
Ja:Vrlo rado.
D:Gde ćemo sad?
Ja:Malo da prošetamo.
•Krenuli smo do parka,a potom u neki kafić.Nismo nešto puno pričali. Možda sam malo preterala.
Ja:Nego..čime se baviš u slobodno vreme?
D:Treniram fudbal,igram u školskom timu.
Ja:Mhm i ti Matija?
D:Da,a otkud ti to znaš?
Ja:Družimo se malo,pa..
D:Aha i zaboravio sam na to.
Ja:Izvini što sam malopre..onako odreagovala.
D:Ma uživaj.Nego..nisam znao da imaš mlađu sestru.
Ja:Da..ja je čuvam i vodim u vrtić,kad moji nisu tu,a to je vrlo često,dosta rade i putuju.
D:Čekaj čime ti se roditelji bave?
Ja:Oni vode advokatsku firmu.
D:Woow to je dobro.
Ja:Pa posao kao takav jeste,ali dosta se putuje i retko da možeš da izdvojiš vreme za porodicu.
D:Ma ni moji isto nisu baš često tu.
Huh,šta misliš zašto sam ovakav?
Ja:Usamljen kao i mali i pokušava da privuče pažnju na bilo koji način pa makar i nasiljem.
D:Pa dobro sve je uglavnom tačno što si rekla,ali sam sad malo povređen time.
Ja:Ma daaj!Ti povređen?Da da!
•Okej taj pogled je veoma čudan, možda sam stvarno preterala.
Ja:Izvini..
•Zagrlila sam ga i pogledala pravo u oči.Mahinalno sam se okrenula i ugledam ljubomornu devojku na vratima kafića.

Slatka patnjaWhere stories live. Discover now