Kažnjeni

181 11 0
                                    

•Budim se i primećujem da Matije nema.Moram brzo da se spremim za školu!Obukla sam iscepane farmerke, beli dzemper i obula čizme. Uzimam brzo torbu i oblačim kaput.Ključevi.. gde su ključevi?!Matija je sinoć vozio.
Brzo trčim po kući i tražim svuda, setila sam se da pogledam u sobi.
Bingo!!Poslala sam poruku Kseniji da krećem.Sedam u auto i brzo vozim do nje.
K:Ćao!
•Setila sam se da ona ništa ni ne zna,celo veče je pričala sa onim dečkom.
Ja:Moram nešto da ti kažem...
K:Reci?
Ja:Sve sa Davidom je bila laž.
K: Šta?!
•Na putu do škole sam joj sve ispričala. Od našeg razgovora u klubu pa sve do jutra.Stigle smo ispred škole.  Koja sreća da nađem bar slobodno parking mesto.Izlazimo iz auta i krećemo ka školi.
K:Ne mogu da verujem!Pa rekla sam ti ja da ga se paziš!Gad jedan!
Ja:Poštedi me molim te..
K:Znači zato su veštice rekle da ti imaš problem?
Ja:Izgleda,za to je cela grupa znala osim Matije.
•Prilazimo ulazu i naravno ekipa stoji tu,kao i prvog dana.A onda čujem te glasove:"Davide ti si car!","Spavala je sa njim","Opasna novajlija".Gade mi se,došlo mi je da otrčim u toalet i da vrištim.
Xxx: Znači dobra mala a?
D:Da.
•Zatim sam čula ženski glas,ali mi nije bio poznat.
Xxx:Zamisli da su spavali posle one zabave,a nisu se ni poznavali tad!
Xxx2:Drolja.
•Sve je u meni puklo.Ludim od besa. Znači polomiću ga.Krenula sam brzo ka njemu,stajao je pored vrata.
K:Nemoj Tea..
•Povukla me je za ruku,ali nije uspela da me obdrži.Prilazim mu brzo i guram ga uz zid,potom udaram šamar.
Ja:Kako te nije sramota?!Kako si mogao? Zašto si svima morao da kažeš?!
•Udarala sam ga sve vreme pesnicama po ramenima,grudima..iako sam znala da njega to ništa ne boli i ne dotiče.Zatim sam zaplakala.
Ja:Gadiš mi se! Ne znam ni kako sam uopšte pristala da budem sa tobom! I...ii..samo da te pitam..jel sve bilo laž?
•Jecala sam i čekala odgovor.
D:Da.
•Primakao mi se bliže i prošaputao
D:Sve osim one večeri.
•Muka mi je kada ga vidim.Odmakla sam se od njega i otrčala brzo u toalet.
Ksenija je krenula za mnom.
Ja: Zašto mi to radi? Zašto..posle svega od sinoć on mora danas da...da glumi facu u školi?!Svima je rekao! Ja ću da se ubijem.
K:Ćuti Tea,molim te!
Ja:Ubiću se Ksenija!Ne mogu ovo da izdržim,ne mogu da trpim više da me svaki dan neko ponižava!
•Prišla mi je i zagrlila me.Izašle smo iz wc-a i baš u tom trenutku su oni prolazili.Prišao mi je jedan dečko i prošaputao "hoćeš sa mnom da budeš, ali u pravoj vezi".A David je to samo gledao i podlo se nasmejao, ubiću ga, možda je bolje sve njih?Opet besno odlazim do njega i udaram mu šamar, zatim me gura uz zid.
D:Prestani više da me udaraš.
Ja: Pusti me!Prestani ti više da pričaš laži o meni!
D: Laži?Zar je laž da smo spavali nakon one zabave ili opklada? To je laž je li?
Ja:Svejedno ne treba to svima da pričaš!
D:Pa može mi se.
Ja:Mhm jer si totalni kreten koji se klinči po celoj školi misleći da je faca!
D:A nisam jel?
Ja:Ti si jedna obična sebična budala! Ne znam ni šta me je privuklo na tebi.
D:Nemoj tako da pričaš o meni!
Ja: Što udarićeš me?
Prof:Davide i Tea s mesta kod direktora! Nije ovo pozorište,pravite scenu na sred hodnika!
•Izmakao se i krenuo u učionicu.
Prof:Davide šta sam ja rekao?! Idete sa mnom!
•••
Dir:Kažnjeni ste oboje,ostajete posle časova da okačite plakate za fudbalsku utakmicu i Davide ti je nećeš ni igrati.
D: Zašto?!Nemojte molim vas! A ona? Ona je mene napala!
Dir:Tea,ti ćeš cele nedelje ostajati duže i pomagati profesorci Vesni u biblioteci.
•Pff divota!A ovaj kreten mi se podsmeva! Prošaputao je "Potrčko" na šta mi je došlo da ga živog spalim! Majmun jedan..on ne igra samo jednu utakmicu,a ja cele nedelje radim u biblioteci sa starijom gospođom.
•Izašli smo iz direktorove kancelarije i krenuli ka učionici na čas.
Sedam pored Ksenije i tiho joj sve prepričavam.
Ja:Cele nedelje! A on?!On neće igrati samo jednu utakmicu!Zamisli?!
K:Nije fer,priznajem.Ne gledaj u Andjelu,besna je.Izgleda da su Matija i Anđela raskinuli.Dok je Marija dobila šta je htela-Davida.
Ja:Ni ne spominji mi ih,uhvatiće me mučnina.Ipak moram da izdržim do kraja danas,neće se plakati sami nalepiti.
•Obe smo se nasmejale.
•••
•Nakon par dosadnih časova,stigao je taj zabavni deo,lepljenje plakata Jupii!
Umreću..Jedna profesorka nam je donela plakate i traku,ali gospodin je seo na pod i čeka.
Ja:A šta misliš da ustaneš lepo i da mi pomogneš,pre ćemo završiti i posle smo slobodni?!
D:Samo ti radi,odlično ti ide.
Ja: Zašto si takav kreten?! Zašto mi ne pomogneš?
D:Zašto bih ja radio kada može neko drugi umesto mene?
Ja:Koji si ti..
D:Kreten?Već sam zapamtio,milion puta si rekla.
•Nakon par minuta sam završila svoju stranu,prišla sam mu bacila papire do njega.
Ja:Ja sam svoj deo uradila.Ostalo je tvoje.
D:Tea!
Ja:Samo ti uživaj.
D:Nisi još završila!Imamo onaj veliki plakat na ulazu!
•Krenuo je za mnom i nosio ogroman plakat koji se kači iznad ulaza u školu.
D:Hajde gospođice,na merdevine.
Ja:Ne ne,to ceš ti!
D:Plašimo se visine?
Ja:Ja da se plašim?Visine?
•Uzela sam plakat iz njegovih ruku i popela se na merdevine.Jedan kraj sam zavezala za ekser,ostao je još jedan.
Xxx:E moj Davide..zar si ovako lepu guzu ostavio samu.
•Koje budale šta im više pada na pamet!Ceo dan danas...
Ja:Nosi se bre!
•Smejali su se obojica,zatim mi je iskliznula noga sa stepenika na merdevinama.
Xxx:Imam te!
•Pala sam u njegovo naručje.
Ja:Skloni se od mene!A ti Davide nastavi da lepiš plakate,dobro ti ide!
•Okrenula sam se i otišla.

Slatka patnjaWhere stories live. Discover now