Dosta je bilo!

444 35 2
                                    

•Ušle smo u školu i krenule u učionicu.Ksenija je ušla,a David je stao ispred mene.
D:Ej mala.
Ja:Eej..
•Poljubili smo se.
D:Opet si smorena.Šta se dešava,je li sve uredu?
Ja:Ma da bree.
•Malo skrenem pogled i primetim da nas Marija gleda.U inat njoj uhvatim ga za ruku i povučem do slobodnog mesta.Seli smo tu,primakla sam se skroz uz njega.
D:Definitivno si danas čudna.
Ja:Ma čini ti se.
D:Okej,mislio sam da danas..
Ja:Uredu!
D:Nisi me ni saslušala.
Ja:Sve može!
D:Nedostaje mi ona Tea što se buni i svađa.
Ja:Danas sam nešto dobre volje.Tako da danas na sve pristajem.
•••
Ja:Jesi li ti normalan?!
D:Lepo sam ti rekao da je bolje da me saslušaš.
Ja:Pa otkud sam znala da ćeš me pitati da igramo Paintball!I to sa njima.
•Tu blizu nas su stajali Matija,Marko,Marija i Anđela.
D: Biće zabavno!
Mat:E ovako.. igramo Marko i ja, David i Anđela,Tea i Marija.
•Šta?!A ne ne!!!Ne mogu SA NJOM DA IGRAM!! Zašto?!Dok ja kukam u sebi oni su svi nestali,malo bolje pogledam Marija zuri u mene.
M:Jesi li spremna?
Ja:Da da..
•I krenule smo u napad.Heh ko bi rekao da ćemo nas dve dobro igrati. Ostale smo mi protiv Davida.Marija je bila blizu njega i mislila sam da će pucati na njega.Međutim..ona se okrenula ka meni i pucala u mene.
Ja: Devojko ne treba da pucaš u osobu iz svog tima!Uostalom šta ti više hoćeš od mene bree?!
•Krenula sam na nju,ali me je Matija zaustavio.A David je samo stajao i gledao u nas,nisam mogla da verujem.
Mat:Ej,stani!Smiri se.
•Povukao me je nazad.
Mat:Vidiš da je luda.
Ja:Pa ne,nije mi jasno,stalno me napada.Nikad joj ništa loše nisam rekla.
Mat:Ma pusti.
•Anđela je krenula za Marijom pošto me ni ona ne voli.A David i dalje samo stoji.Iznervirano sam otišla da se presvučem i krenula kući.Za mnom je krenuo David.
D:Tea stani!
Ja:Ostavi me na miru!I ti i tvoja luda bivša.Znači dosta je više!
D:Stani da pričamo!
Ja:Ne želim,samo hoću da idem kući i da se odmorim od svega.
•Brzo sam sela u auto i krenula kući.
Ubrzo stižem,trčim u sobu,a zatim spremam kupku.Poludeću!Niti mogu njega da razumem niti mogu nju da trpim više.Nije mi jasno zašto je samo stajao i gledao nas.Pa da kako sam mogla da zaboravim,njemu imponuje da se dve devojke svađaju oko njega.
Moram da zaboravim na sve i da se opustim.

•Obukla sam bade mantil i izašla iz kupatila. Uključila sam laptop da gledam seriju.Otišla sam do kupatila po mleko za telo,a potom se vratila u sobu.
Ja:Aaa!Jesi ti normalan?!Kako si ušao uopšte?
M:Kroz prozor.
Ja: Šta hoćeš Matija?
M:Došao sam da vidim kako si.
Ja: Bila sam dobro,sad sam prestravljena!Uplašio si me!
M:Izvini.
•Uzela sam trenerku i otišla u kupatilo kako bih se obukla.
Ja:Počinjem sad da gledam neku seriju,hoćeš i ti?
M:Može i onako mi je dosadno.
•Izašla sam iz kupatila,zatim otišla po čips i sok,a onda pustila STRANGER THINGS.

Inače stvarno je serija super!Pogotovu za ljubitelje avanturističkih i naučno-fantastičnih serija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Inače stvarno je serija super!Pogotovu za ljubitelje avanturističkih i naučno-fantastičnih serija. Topla preporuka!😇❤️

Slatka patnjaWhere stories live. Discover now