Sziasztok!Egy kis megjegyzés a könyvvel kapcsolatban!
Már csak 2 rész+epilógus és vége Jamie és Lily ezen élet szakaszának!
De utána jön a következő szakasz egy kis szünet után![1 év múlva]
Jamie mióta megtudta,hogy beteg vagyok azóta úgy bánik velem,mint egy porcelán babával,azóta még egy csúnya szó sem jött ki száján.8 hónapja együtt vagyunk.
Anya mikor megtudta összeomlott,orvosa egy pszichiátriára küldte kezelésekre.
Apa pedig egyik napról a másikra itthagyott.
Nem tudom mit csinál vagy hol van...Hwa és Alex akkor bizonyította be,hogy milyen jó barátaim mikor az első négy kemoterápia után,gondoztak.
Etettek,itattak,mosdattak és tartották bennem a lelket.Sam,Tristan,Pete,Roland,Aaron,Jack,Cameron és Erick már az új családom része lettek.Mindenben segítenek amiben tudnak.
Zoe és Luna szinte a pótanyáim lettek az utóbbi egy évben.
És mind itt laknak.Egy pillanatra sem hagynak egyedül és a nap 24 órájában tartják bennem a lelket,biztatnak,hogy meg tudom csinálni és le fogom küzdeni a betegséget.
Az iskolát kijártam,kitűnőre éretségiztem.
Jelenleg fontolgatom a levelezős egyetemi kurzusokat.
Talán elkezdek egyet,de csak talán.
Azóta kivették a bal petefészkem,a jobbnak meg 40%-ot adtak.-Jó reggelt!-nyitott be hallkan Hwa és Zoe.
-Jó reggelt!-mosolyogtam rájuk és lassan felültem.-Jamie?-kérdeztem páromra.
Egész éjszaka kimaradt és nem is szólt.Kínosan vakarták tarkójukat és nem néztek a szemembe.
Ez nagyon nem tetszik nekem...-Ugye nem?-könnyesedett be a szemem.
Ha megcsalt feladom.HWA POV.:
-Nem,csak nagyon leitta magát és elaludt a kinti nyugágyon!-mosolyogtam rá.
A kegyes hazugság is hazugság?
Ha elmondanám neki azt,hogy Luna-val feküdt össze,feladná és a gyógyszerek se mentenék meg.
Megbízott Jamie-ben,de ő elárulta,Luna-val együtt.Nem veszíthetem el a legjobb barátnőm,a nővérem!
JAMIE POV.:
Hogy tehettem ezt?
Megcsaltam Lily-t.
8 hónapja vagyunk együtt és pont most gyengültem el!
Igaza volt Alex-nek 8 hónapja.
Idézem "A kinézeteden változtathatsz,de az alaptermészeted soha nem fogod megváltoztatni!Te egy nőnél soha nem fogsz leragadni,még ha szeretni is fogod akkor se!"
Lily mindennél fontosabb nekem.Ha meghalna belepusztulnék a gyászba.Nem fogom elmondani ezt neki,meg kell gyógyulnia!Élnie kell!
LUNA POV.:
Egy szerencsétlen ribanckurva vagyok.
Ezen a tényen kár lenne szépíteni.Ágyba csaltam Jamie-t és kihasználtam a helyzetet.
Hátbaszúrtam Lily-t.LILY POV.:
Hwa hazudik.
Látszik rajta...-Kivel?-hangom remegett és nagyon mérges voltam.
-A..Azt n...nem tudom!
-Dehogynem!-húztam összeszemeimet.
-L..Luna!
-Én megtépem!-szorítottam össze szemem.
Elárultak mind a ketten.
Luna és Jamie menjen a picsába együtt.
Miért most?Miért?
Lassan itt a szeretet ünnepe...nekem ez a gyászé lesz,érzem.
Jamie nem tud megváltozni,hiába ígérgeti!Ha részeg,mindegy neki,hogy ki van az ágyában,a lényeg az csak az,hogy legyen valaki.
Csak így kitudja Luna hanyadik volt,vagy hogy Lunaval a hanyadik volt...Akkora sebet égettek belém ezzel,hogy ha egyszer meg is bocsátanám a heg örökre ott maradna.
Csak legyen bennük gerinc és elém állva,a szemembe nézve mondják el,hogy mit csináltak.
De ahogy kettejüket ismerem hallgatni fognak,mint a sír.
Vagy Ők is felszívódnak majd egyik percről a másikra,mint drága Apám.Számomra ez a szánalom legalja.A legeslegalja.
xxx_ZomBogi_xxx
ESTÁS LEYENDO
Utállak de szeretlek! [1.-2. rész] *ÁTÍRÁS ALATT*
FanficMikor megláttam a kanapénkon a (számomra) legutáltabb személyt azt hittem,hogy ki rohanok a világból abban a szent minutumban.... Aztán párhét múlva olyan dolog történt ami még legvadabb álmaimban is elkerült... /Saját buksimból pattant az ötlet...