Kdo je Mike?!

12.3K 316 21
                                    

Kate:

Probudila jsem se v noci. Bylo asi půl jedenácté a měla jsem obrovskou žízeň, a tak jsem tiše otevřela dveře a pomalinku jsem procházela chodbou ke schodům. Když jsem procházela okolo Danovi kanceláře, tak jsem slyšela, že s někým telefonuje. A baví se o mě!

Zastavila jsem se a přiložila ucho na dveře a poslouchala, co říká.
,,Hele posral jsem to, nechci ji mít u sebe nejmíň týden.... Co? Vážně? Díky!" A položil nejspíš telefon. Slyšela jsem kroky, jak se blíží ke dveřím, tak jsem rychle běžela ke schodům a už normálním krokem jsem je sešla. V kuchyni jsem si z lednice vyndala Jablečný džus a nalila si ho do skleničky. ,,Já myslel, že spíš." Ozval se hlas za mnou. Otočila jsem se a upřela zrak na Dana. ,,Před chviličkou jsem se vzbudila, měla jsem žízeň, tak jsem šla dolů se napít." On jen, tak kývl hlavou na souhlas. A posadil se k barovému stolu.

Chvilku jsem na něj zírala než řekl: ,,Co je? Zíráš na mě, jako kdyby se před tebou zjevila růžová opice, co se dloube v zadku!"
Začla jsem se smát. Dan se mírně usmál a řekl: ,,Krásně se směješ." A pomalím krokem se vydal ke mě. Když ke mě došel, byl, tak blízko. Naše těla se dotýkala ani mezírka mezi námi nebyla. Dívali jsme si navzájem do očí.

Má, tak krásné oči, ty rysy a ten úsměv... Ách... Počkat! Na, co to zas myslím! Vždyť tě Kate znásilnil probuď se! Trochu jsem od něj odstoupila. ,,Jo, abych nezapomněl, zbal si kufry, odjíždíš." ,,Co?!! Kam?!" ,,K Mikovi. Dobrou noc. A ať seš ráno zbalená, přijede si pro tebe, už v 9 ráno." Řekl a odešel.
Prohodila jsem rukama a pro sebe si řekla: ,,Kdo je doprdele Mike?!!" Šla jsem si teda zabalit. Ani mi neřekl na jak dlouho, tak jsem si zabalila, tak na dva týdny. A šla jsem si lehnout.

Ráno mě vzbudil Dan. ,,Říkal jsem ti ať si v 9 připravená a ty si, tady spinkáš, i když už za pět minut bude 9. A Mike je hodně přesný, takže zvedni ten tvůj pěkný zadek a jdi něco dělat!" Zařval na mě a odešel. Samozřejmě nezapomněl třísknout dveřmi. Já si líně promnula oči a šla si udělat raní hygienu. Vzala jsem si na sebe černé tílko a bílé ryfle s botami ve stejné barvě, jako je to tílko. Nechala jsem si rozpuštěné vlasy a udělala si nevýrazný make-up.

Koukla jsem se na hodiny a viděla, že je 9:10. Rychle jsem vyběhla z koupelny a běžela dolů. ,,No, tady seš. Sláva!" Řekl arogantně Dan. Já ho měla u zadku, vůbec jsem si jeho pitomích narážek nevšímala. ,,Pojď! Někoho ti chci představit." A vešli jsme do obýváku. Stál, tam vysoký muž, který se díval z okna. ,,Miku! Chci ti představit moji ženu Kate." Ten muž se otočil a já z něj nemohla spustit oči. Je fakt KRÁSNEJ!

 Je fakt KRÁSNEJ!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat