Nechápu tě

7.4K 216 13
                                    

Kate:

Když jsem došla do pokoje, tak jsem hned zamířila do koupelny. Otočila jsem krásným stříbrným kohoutkem, ze kterého začla téct krásně horká voda. Vzala jsem si ještě do rukou lahvičku s pěnou, která voní po levanduli a nalila jí do vany. Mezitím než se mi vana napustí, tak jsem šla k umyvadlu. Vzala jsem si můj růžový kartáček, dala si na něj zubní pastu a začla si čistit zuby. Když už jsem je měla vyčištěné, tak jsem šla vypnout vodu. Ještě jsem si vzpomněla, že jsem nezamkla dveře, takže jsem to šla okamžitě napravit. Jakmile jsem to udělala, tak jsem ze sebe sundala všechno oblečení a lehla si to té úžasné, voňavé, horké vody.

Asi po půl hodině jsem byla nucena vylést, protože na mě začal Dan ťukat, že se chce taky umýt a že tam jsem už hodiny. Vylezla jsem tedy z vany, i když mi to bylo opravdu líto. Omotala jsem okolo svého těla ručník, odemkla jsem a vyšla z koupelny. S Danem jsme se na sebe ani nepodívali, vzájemně jsme se ignorovali, prostě si jdeme každý po svém. Mezitím, co jsem slyšela tekoucí vodu ze sprchy, tak jsem se oblékla do krásné noční košile.

 Mezitím, co jsem slyšela tekoucí vodu ze sprchy, tak jsem se oblékla do krásné noční košile

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem si lehla do postele, vzala jsem si nějakou knížku a začla číst. Po chvilce přišel Dan a na sobě měl jen trenky Calvin Klein. Vypadal vážně sexy! To musím uznat, ale dělala jsem, že si ho nevšímám. Po chvilce se vydal k posteli, lehnul si na ní a bokem se otočil na mě. Něžně mě pohladil po ruce a řekl: ,,Musíme si promluvit o nás dvou." Když viděl, že absolutně nereaguju, tak se posadil. Palcem a ukazováčkem mi něžně otočil hlavu k němu. Podívala jsem se mu do jeho krásných očí. Má modré oči, jako moře. To je, tak úžasný!

Chvíli jsme jen mlčeli a koukali si do očí, než jsem řekla: ,,Nechápu tě! Nejdřív mě chceš, a když už mě skoro máš, tak mě nechceš." Celou dobu jsem zněla strašně moc smutně až si z toho Dan povzdechnul. Čekala jsem na jeho odpověď, která stále nepřicházela, ale asi po třech minutách jsem se konečně dočkala. ,,Chovám se tak, protože tě zároveň strašně chci a zároveň nechci být zranitelný, když se zamiluju. Jen jsem to, už porušil, když jsem se do tebe šíleně moc zamiloval." Když tohle dořekl, tak se mi oči rozzářili štěstím. Hned jsem ho obejmula a on mi objetí oplatil. Po tváři mi stekla slza štěstí ani nedokážu popsat, jak moc jsem byla šťastná. Pak jsem se znovu narovnala, usmívali jsme se na sebe, jako nějací blbečci a já jsem mu do ucha pošeptala. ,,Já tě, taky miluju Dane!" Odtáhla jsem se od něj a koukala mu přímo do očí. Čišela z nich radost a velká láska.

Najednou se Dan natáhl a tak nádherným a něžným způsobem mě políbil, že už to snad víc ani nejde. Začla jsem mu polibky oplácet a hladit ho ve vlasech. Po chvilce z něžného líbání to přešlo na velmi intenzivní líbání. Hladil mě po celém těle a já zase jeho. Chtěla jsem, aby tato chvilka nikdy neskončila. Pak si mě položil na záda a sundal mi mojí noční košilku. Polibky začal objevovat moje tělo a já si to opravdu moc užívala. Když už jsem byla opravdu hodně vlhká, tak ho do mě velmi něžným způsobem strčil. Byla jsem nucena vzdychnout tou slastí, která projela celým mým tělem. Viděla jsem, že se to Danovi velmi zalíbilo a začal do mě něžně přirážet. Užívala jsem si každý jeho dotyk a polibek. Vzdychala jsem strašně moc a Dana to podporovalo v tom, aby nepřestával přirážet. Bylo to úplně jiný než jindy, tohle jsem dělala opravdu dobrovolně a s láskou. Asi po hodinovém milování jsme se konečně udělali. Oba jsme byli děsně zadýcháný a spokojený. Pak jsem si lehla na jeho svalnatou hruď a řekla: ,,Miluju tě!" A on mi na to sladce odpověděl. ,,Já tebe, taky Kate!" V tu chvíli jsem usnula s tím nejšťastnějším pocitem na světě, že Dana mám jenom já.

Takže, jak jste asi poznali, tak tato knížka bude za chvilku končit. Čekejte ještě tak dvě, nebo tři kapitoly. Doufám, že se vám tato část líbila a ahoj 💜💜💜

Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat