Jak jsem se sem dostala?

8.2K 240 8
                                    

Kate:

Ráno mě probudily sluneční paprsky, co mi svítily přímo do očí. Promnula jsem si oči a rozhlédla jsem se o pokoji. Zjistila jsem, že jsem spala v Danově pokoji. Hned jsem musela zkontrolovat jestli na sobě mám oblečení. Odhrnula jsem ze sebe tedy peřinu a oblečená jsem byla, naštěstí. Nechápavě jsem koukala po pokoji a snažila si vzpomenout, jak jsem se sem dostala. Vůbec nic o tom, že bych si šla lehnout k Danovi nevím. Přitom, jak jsem se kolem sebe rozhlížela, jsem si všimla, že na nočním stolku vedle postele je položený tác, na kterém byla položená sklenička plná jablečného džusu, stříbrný a velmi draze vypadající příbor a talíř, na kterém byli čerstvě usmažené lívance. Okolo nich bylo plno jahod, borůvek a koleček banánů a ještě k tomu na nich byla výborná domácí šlehačka. Hned, jakmile se na to člověk podíval na to má příšernou chuť, vypadali výborně! A teď jsem si i všimla druhé skleničky, ve které byla voda a v ní nádherná, rudá růže. Vzala jsem si ji a hned jsem si musela přivonět. Voněla úžasně! Tahle pozornost mi opravdu vykouzlila široký úsměv na tváři.

Když jsem dojedla, tak jsem talíř s příborem položila zpátky na tác. Vypila jsem džus a znovu jsem se zachumlala do teplých peřin. Chystala jsem se znovu usnout, když v tom z koupelny, která patří k této ložnici vyšel Dan. Mile se na mně usmíval a já mu úsměv oplatila. Snažila jsem se nekoukat na jeho krásné tělo, protože okolo svého pasu měl omotaný jenom ručník. Na ty krásně vypracované rysy jeho těla se nedalo nedívat. Cítila jsem, jak se začínám červenat a on si toho všiml. Přistoupil ke mě a pohladil mě po tváři. ,,Nestyď se, vždyť jsem tvůj manžel na mě se nemusíš stydět koukat." Trochu jsem se na něj usmála a podívala se mu přímo do očí. Má je totálně krásný, úplně miluju tu barvu a ty jiskřičky, co v nich má.

Zahleděli jsme se navzájem do očí, skousla jsem si spodní ret a řekla: ,,Jak jsem se sem vlastně dostala?" Udiveně se na mně podíval a zeptal se. ,,Ty si to nepamatuješ?" Já místo odpovědi jen zakývala hlavou, že ne. ,,No v noci jsi brečela a křičela moje jméno. Když jsem k tobě přiběhl a začal jsem tě utěšovat, tak si mě poprosila, abych si tě vzal k sobě, tak jsem ti vyhověl." Vůbec si na nic takového nevzpomínám. Různě jsem očima těkala po místnosti a přemýšlela jestli se mám zeptat na to, co mě opravdu hrozně moc zajímalo. Nakonec jsem se, ale odvážila a položila mu tu otázku. ,,A bylo něco víc než jen spaní vedle sebe?" A smutně jsem mu hleděla do očí. On se nad mojí otázkou zarazil, asi jí nečekal. Chvíli mlčel a pak řekl: ,,Ne..." Zněl, jakoby mi lhal, ale proč by to zas dělal?

Po chvilce trapného ticha Dan vstal a podal mi ruku. Já jsem jí vřele přijala a šla jsem s ním do koupelny. Napustil mi bublinkovou koupel a pobídl mě, abych si do ní lehla a udělala si pohodlí. Chtěla jsem si sundat pyžamo, ale neudělala jsem to, protože stál za mnou a koukal na mně. Otočila jsem se, podívala se prosebným výrazem a on pochopil, co mu chci naznačit. Mile se na mě usmál a odešel. Když jsem se ujistila, že pořádně zavřel dveře, tak jsem si sundala oblečení a lehla si to té krásně horké vany. Ležela jsem v ní asi půl hodiny a relaxovala než jsem musela vylést kvůli studené vodě. Když jsem vylezla, tak jsem si okolo sebe omotala ručník a vešla jsem zpátky do ložnice. Už oblečený Dan tam ležel na posteli a něco četl. Když si mě všiml, tak mě pobídl, abych si lehla k němu. Už jsem si chtěla lehnout, ale zarazil mě jeho větou. ,,Než si lehneš, tak si sundej ten ručník." Vyděšeně jsem se na něj podívala a on se na mě jen tak díval. Z jeho výrazu nebylo vůbec poznat, co si myslí. Po chvilce ticha, ale řekl: ,,Jen jsem si všiml, že jak tě týrali, takže tě mlátili bičem a chtěl jsem ti ty rány namazat takovou mastičkou, abys po tom neměla jizvy." Jakmile to dořekl, tak mi spadl kámen ze srdce. Mile jsem se usmála, sundala jsem si ručník a hned co jsem to udělala, tak jsem si lehla na břicho. Snažila jsem se být, co nejrychlejší, aby Dan neměl moc času na to si mé tělo prohlédnout. Přistoupil ke mně a začal mi na záda mazat nějakou mastičkou, která byla strašně moc studená a po chvilce začla strašně moc pálit.

Když už jsem to měla vydezinfikované, tak jsem se šla rychle ustrojit. Dan mi nechal soukromí, když viděl že se chci obléct. Odešel někam pryč a já si na sebe vzala tohle.

Jen, co jsem se oblékla, tak jsem z dola uslyšela střelbu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jen, co jsem se oblékla, tak jsem z dola uslyšela střelbu. Netušila jsem kam se schovat, tak jsem rychle zalezla pod postel. Najednou někdo vešel do místnosti s já si musela rukou zacpat pusu, protože jsem dýchala strašně moc nahlas. Slzy se mi hrnuly do očí. Po chvilce jsem to nevydržela a jedna slza mi stekla po tváři. Ten někdo šel do koupelny a celé to tam prohledal, pak se vrátil zpátky do ložnice a otevřel skříň. Zase jí zavřel a já myslela, že už odejde, když se najednou podíval pod postel a já konečně uviděla, kdo to je. Byl to ten zjizvený chlap, co mě znásilnil!!! Vykřikla jsem a snažila se vylést z pod postele. Jenže mě chytil za nohu a snažil si mě přitáhnout k sobě. Začla jsem šíleným způsobem kopat až se mi nakonec povedlo ho kopnout do obličeje, takže mě pustil. Vylezla jsem z pod postele a běžela ke dveřím. Ten chlap běžel za mnou, tak jsem ho těmi dveřmi bouchla do obličeje a on se bolestí musel chytit za nos. Začla mu téct krev z nosu a já využila situace a vyběhla jsem z ložnice. Seběhla jsem schody a bohužel jsem narazila do toho neznámého muže tenkrát z toho kumbálu. Pevně mě sevřel do jeho náručí a já neměla šanci se ubránit, pak mi k nosu přiložil kapesník a já upadla do tmy...

Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat