Kate:
V noci mě probudí dupot po schodech. Snažím se opět usnout, a když už se mi to skoro povede, tak mě z venku vyruší střelba. V rychlosti vylítnu z postele a jdu se schovat do skříně. Najednou střelba ustane, ale já se stále neodvažuji vyjít ven. Pořád sedím v té skříni, když v tom uslyším otevírání dveří. Někdo vejde dovnitř. Slyším klapání bot o podlahu, které se blíží čím dál víc. Srdce mi buší, jako o závod. Musím si zakrýt rukou pusu, protože dýchám strašně moc nahlas. Cítím, jak ve mně pulzuje adrenalin a zároveň i strach. Najednou se otevřou dveře od skříně. Začnu nahlas křičet. ,,Co děláš? Co ti zase hrabe?!" Poznám ten mně velmi známý hlas, je to Dan.
,,Tak promiň, já totiž nejsem zvyklá po půlnoci slyšet střelbu před svým barákem," vyštěknu naštvaně.
,,A jó, já jsem ti to zapomněl říct. Jednou do měsíce mám výcvik svých mužů. Prostě jako pláný poplach, abych se přesvědčil, že mám ty nejlepší může, kdyby nás náhodou napadli, tak aby rychle reagovali a né, aby nás někdo napadl a oni si ještě někteří pěkně pochrupkovali," vysvětluje mi.
,,A to jsi mi to jako včera nemohl říct?!" zakřičím opět.
,,Jsem zapomněl." Najednou se tak divně usměje a pokračuje, ,,mimochodem pěkná košilka," a s těmito slovy odejde do koupelny. Blbec! Pomyslím si. Znovu se vydám k posteli, abych usnula. Jenže mi nejde usnout, protože slyším tekoucí vodu z koupelny. Jakmile usoudím, že dokud se bude mýt, tak neusnu, popadnu knížku, co mám na nočním stolku. Rozsvítím si lampičku a začnu si číst. Když Dan vyjde z koupelny nevšímám si ho. Dál si čtu knížku, kterou opravdu moc miluju. Četla jsem jí nejmíň 5x. ,,To je dobrá knížka," poví Dan a přitom na ni ukáže. Zvednu oči od knížky a nechápavě se na něj podívám.
,,Tys ji četl?" zeptám se udiveně.
,,Jo, dokonce ve všech jazycích." Pochlubí se.
,,No, vidíš to a já myslela, že umíš jen náš rodný jazyk. Tak asi nejsi tak blbej, jak jsem si myslela," a škodolibě se usměju.
,,No, když jsi tak chytrá, kolik jazyků umíš ty?"
,,Anglicky, Česky, Francouzky, Německy, Rusky, Slovensky a ještě Španělsky. A všemi mluvím plyně." A vítězně se usměju.
,,No, tak to jsem nečekal, tak asi nejsi, tak blbá, jak jsem si myslel." Pak si uvědomím, že celou dobu má kolem sebe omotaný jenom ručník. Ale ten pohled se mi líbí, můžu si pořádně prohlédnout jeho svalnaté tělo. Je fakt krásnej, ale zároveň je to pěkný blbec a to mě opravdu dost odpuzuje.
,,Doufám, že se nebudeš převlékat do boxerek tady." Zaraženě se na mě podívá a pak se tak zvláštně pousměje.
,,Na co boxerky? Já rád spím nahej." Vyvalím na něj oči. On se začne hlasitě smát. Sundá si ručník a já mám dost dobrý výhled na jeho ztopořený penis. Rychle si zakryju oči tou knížkou, co držím v ruce. On se samozřejmě nepřestává smát.
,,To tě vzrušila ta knížka, nebo proč ti jako stojí?!"
,,Z tebe," odpoví klidně.
,,Že mě?!" vykřiknu.
,,Jo, z tebe. Ta noční košilka na tvým sexy tělíčku mě vážně rajcuje." A přitom si mě prohlíží od shora až dolů.
,,No, rozhodně nepočítej s tím, že ti s ním pomůžu."
,,Však v pohodě, zvládnu to sám." A usměje se na mě. Vidím na něm, že si užívá, jak jsem úplně rudá a přitom se mu snažím nekoukat mezi nohy.
,,Ne, na to zapomeň! Dělat si to vedle mě nebudeš!" vykřiknu opět už trochu naštvaně.
,,Tak si vyber, buď si to vedle tebe udělám sám, nebo mi to uděláš ty." Chce se mi zvracet! Jsem strašně moc vytočená.
,,No jo, udělej si to tady sám," řeknu a vstanu.
,,Kam si myslíš, že jdeš?!" zeptá se udiveně a zároveň naštvaně.
,,Do obýváku, budu spát tam. Nepotřebuju být u tvý masturbace." Už se skoro dotýkám kliky a chystám se otevřít dveře, jenže je Dan zamkne a mě od nich odstrčí.
,,Říkal jsem ti, že spolu nebudeme hned šukat pokud mě nebudeš srát! A ty si mě právě teď dost nasrala! Nebudeš si tu dělat, co se ti zachce! Seš moje! A budeš mě poslouchat a neodmlouvat! Teď si slíkni košilku! Nebo to udělám sám!" zařve na celou místnost.
,,Né, prosím. Já, už to nikdy neudělám prosím!" Začnu prosit a zároveň nekontrolovatelně brečet. Jemu to je naprosto jedno a znovu zařve.
,,Tak bude to?!!" Vrtím hlavou, couvám a zároveň mi slzy tečou proudem. ,,Fajn, vybrala sis sama!" Vrhne se na mě. Zvedne mě ze země. Já do něj buším, brečím, snažím se ze všech sil bránit, jenže mi to je prd platný. Hodí mě na postel a lehne si na mě. Snažím se ho od sebe odstrčit, ale je až moc silný. Chytí mi ruce a dá je za hlavu. Začne mě líbat a druhou rukou mi sahat pod kalhotky. Slzy mi tečou proudem. Pořád dokola ho prosím, aby mě nechal, ale jemu to je uprdele. Než se naděju ležím před ním úplně nahá. Roztáhne mi nohy a tvrdě ho do mě strčí. Syknu bolestí. Šuká mě dál, jak se mu zachce. Vůbec nedává ohledy na to, že jsem ještě před pěti minutami byla panna. Nepřestávám brečet, ale už jsem se přestala bránit, protože jsem usoudila, že je pozdě. Stejně, už se mě zmocnil. Když už se konečně udělá, tak si lehne vedle mě a zhluboka oddychuje. Lehnu si zády k němu a v tichosti brečím. On po chvilce usne...
ČTEŠ
Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)
Romance❗Druhý díl na profilu❗ Přemýšleli jste někdy o tom, jaký bude váš svatební den? Já tedy ano, protože si musím vzít úplně cizího muže. V životě jsem ho neviděla, nic o něm nevím ani netuším, jak je starý a jak vypadá. Znám ho jen z mírného popisu méh...