Svatba

13.9K 345 35
                                    

Kate:

Ráno mě vzbudí služky slovy. ,,Dobré ráno Kate," řekne Anna s širokým úsměvem na tváři.

,,Dobré," odpovím a úsměv jí oplatím. Poté se podívám na ostatní služky a jedna z nich drží moje svatební šaty. Takže to nebyl sen! Sakra! Křičím na sebe beznadějně v duchu. Pomalu vstanu a nechám je, aby dělali svoji práci. Moc jim teda nepomáhám, protože jsem duchem nepřítomná. V duchu si představuji všechny možné i nemožné situace, které se dnes mohou odehrát. Během mého snění mě ustrojí, učešou a nalíčí. Nechci se chvástat, ale ty šaty jsou opravdu nádherné!

 Nechci se chvástat, ale ty šaty jsou opravdu nádherné!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Prý mi je vybíral můj budoucí manžel. No, sice je to určitě násilník, ale vkus má dobrý. Udělají mi drdol a v tichosti odejdou. Pod tunou make-upu nejsou ani trochu vidět rány, kterými jsem včera utrpěla. Aspoň že tak. Nechci být ta zmlácená nevěsta. Akorát by hned poznal, že se moc nedokážu bránit. Pomyslím si. Podívám se z okna vedoucí na dvůr a tam uvidím už připravené auto, které nás má odvést do kostela. Když v tom mě napadne... Stojím před kostelem, zhluboka se nadechuji a zase vydechuji. Mé srdce tluče snad tisíckrát rychleji a nijak to nemohu ovlivnit. Z mého přemýšlení mě vyruší můj otec. ,,Doufám, že mi neuděláš žádnou ostudu a jestli řekneš, že si ho nevezmeš, tak tě zabiju!" řekne rázným hlasem a odejde do kostela. Svým dvoum bodyguardům, kteří mě mají hlídat, abych neutekla, řeknu, že potřebuju na záchod. Vezmu si svou černou kabelku, která mi latí s outfitem, a společně se vydáme na dámy. Tam mě čekají přede dveřmi. Jakmile výjdu ven, vyvalí na mě oči. Já si toho ale nevšímám, jediná jejich starost je, abych neutekla. Stojím před kostelem a najednou začnou hrát tu příšernou svatební hudbu. Dveře se otevřou dokořán a já vejdu dovnitř, oba bodyguardi mi samozřejmě stojí za zadkem. Když procházím okolo lidí, nějaké ženy málem omdlí. Ještě aby ne, když nevěsta jde k oltáři v roztrhaných džínách a výtahaném tričku s rozpuštěnými a trochu rozcuchanými vlasy. Podívám se na otce a ten přímo vře vzteky. Tváře má úplně rudé vzteky. Dokonce i vidím, jak drží ruce v pěst. Dojdu ke svému nastávajícímu, na kterého se ani očkem nepodívám. Mám ho u zadku, tak co? Život budu mít zničený tak či onak. Třeba budu mít to štěstí a hned první noc mě kvůli tomuto incidentu zabije. Cítím na sobě jeho pohled. Je mi to dost nepříjemné. Kněz mezitím vypráví ty bláboly o věrnosti atd. Když na něj příjde řada, tak slyším velmi příjemný mužský hlas, jak říká své ano. Pak je řada na mně. ,,Berete si Daniela Greye za svého právoplatného manžela?" Ó tak už konečně vím, jak se jmenuje. Tomu říkám pokrok. Říkám si s ironií v hlavě. Pak mi dojde, že všichni čekají na mou odpověď.

,,Ehm... No..." a očima vyhledám svého otce. Jakmile spatřím ten jeho ksicht radši řeknu: ,,Ano, beru," a nasadíme si prstýnky.

V tu chvíli kněz řekne: ,,Můžete se políbit." Než se Daniel naděje tak mu dám letmou pusu. Bála jsem se, že by mě chtěl hodně líbat a třeba mi strkat i jazyk do pusy. Fuj! Už z toho pomyšlení se mi zvedá kufr. Pak se všichni přesuneme na svatební večírek. Všichni tančí a radují se. Teď mám konečně možnost si pořádně prohlédnout svého manžela. Po celý den jsem na něj ani jednou nepohlédla. Má oblečený skvělé padnoucí smoking. Zkrátka vypadá jako bůh. Přímo sexy bůh. Ale určitě to bude jen namyšlený blbeček, kterýmu půjde jen o jedno a tím je sex. Pořád ho nenápadně pozoruju.

Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat