Kate:
Už jsem u Jamese dva týdny. Kdyby jste si říkali, že kdo je James, tak to je ten pan neznámý. Po celou dobu jsem z mého pokoje nevylezla, vždy jsem jen šla na jídlo a pak jsem hned šla zase zpátky. Vůbec jsem s ním po celou dobu nepromluvila. Sice se mi omlouval, že ho to moc mrzí, ale to co mi provedl mu nikdy neodpustím. Zrovna jsem seděla na posteli a přemýšlela o Danovi, když v tom ke mně do pokoje vlítly služebné, aby mě oblékly do svatebních šatů. Podívala jsem se na ty šaty, co vybíral James a vstala jsem z postele. Vůbec jsem služkám nepomáhala, protože jsem byla myšlenkami úplně mimo. Oblékly mi ty šaty a učesaly mě.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla a jedna slza mi stekla po tváři. Ještě, že mi udělali voděodolný make-up. Stála jsem furt před tím zrcadlem, když v tom do pokoje přišel můj budoucí manžel. Řekl služkám, aby odešli a šel přímo ke mně. Políbil mě na krk a do ucha mi pošeptal. ,,Ani nevíš, jak jsem šťastný, že už večer budeš jenom moje." Pomalu jsem se k němu otočila a celého si ho prohlédla.
On si mě taky prohlédl a mile se usmál. Nabídl mi rámě a já ho přijala. Šli jsme spolu dolů po schodech a všichni na nás koukali. Dokonce jsem i viděla, že na mě nějaké holky dost žárlí, ale kdyby věděly, jak jsem nešťastná, tak by mi nikdo nezáviděl. Došli jsme na zahradu do krásně ozdobeného altánku. Nepřítomně jsem koukala před sebe a nic okolo sebe jsem nevnímala. Když James řekl své ano, tak se všichni podívali na mně. ,,Berete si Kate Greyová, Jamese Kinga?" Nastala chvíle ticha a všichni upřely zrak na mě. Chvíli jsem mlčela a podívala jsem se na Jamese, který stejně jako všichni čekal na mou odpověď. Když už jsem otevírala pusu, abych odpověděla, tak za námi někdo zakřičel. ,,Svatba se ruší Jamesy!!!" Všichni, včetně mně se otočili a uviděla jsem tam stát Dana! Šťastně jsem se usmála a rozeběhla jsem se k němu. Hned jsem mu skočila do náruče a začla mu štěstím brečet na jeho kostkovanou košili.
,,Cože?! Vždyť jsem tě zastřelil!!!" Zařval na Dana, James. ,,No mám tuhý kořínek na to si stěžovalo, už víc mafiánů." Řekl posměšně Dan. Bylo vidět, že James puká vzteky a po chvilce zařval. ,,Chyťte ho!" Najednou se po Danovi vrhli všichni chlapy, já ho začla bránit vlastním tělem a na celou zahradu jsem zařvala. ,,Né!!!" Nikdo si mě, ale nevšimal a šli po něm dál. Najednou Dan zařval. ,,Teď!!!!" A ze střechy domu seskočili Danovi chlapy a začli všude kolem sebe střílet. Rychle mě chytil za ruku a běžel se mnou k jeho autu. Nasedli jsme dovnitř a on rychle nastartoval auto. Vyjeli jsme z té ulice strašně moc rychle. Během jízdy jsem si zapla pás a koukala na Dana. Koukala jsem na něj jestli se mi to jenom nezdá. Po chvilce jsme zastavili před velkou vilou, podíval se na mně a řekl: ,,Vzbuď se!" Já se ani něj nechápavě dívala a řekla: ,,Cože?" ,,No vstávej!" A najednou jsem otevřela oči a uviděla Jamese. Musela jsem si povzdechnout, protože to byl jenom sen...
ČTEŠ
Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)
Romance❗Druhý díl na profilu❗ Přemýšleli jste někdy o tom, jaký bude váš svatební den? Já tedy ano, protože si musím vzít úplně cizího muže. V životě jsem ho neviděla, nic o něm nevím ani netuším, jak je starý a jak vypadá. Znám ho jen z mírného popisu méh...