Kate:
Když odešel, tak jsem se šla obléknout. Celou dobu jsem před ním byla nahá. Jindy by mi to strašně vadilo, ale teď mě to absolutně nezajímalo. Nevím jestli mám být ráda, že se vrátím k Danovi, nebo ne. Nakonec mi došlo, že se tam vůbec vrátit nechci, a tak jsem se pomalím krokem vydala k jeho kanceláři. Když jsem tam konečně došla, tak jsem slyšela, jak s někým telefonuje. A mě došlo, že telefonuje s Danem.
Dveře byli trošku pootevřené a tím pádem jsem vše dobře slyšela. ,,Né, já tu s ní nevydržím. Má fakt blbý kecy. Nechápu, proč sis jí vzal, já jsem s ní byl jeden jediný den a už ji mám plný zuby..." Na chvilku se odmlčel a pak zase pokračoval. ,,Jo, sice hezká je, ale je fakt otravná. Normálně se dnes snažila zabít... Jo aha, tobě by to nevadilo..." Řekl a začal se smát. No mě by to teda, taky opravdu nevadilo. Aspoň bych vás všechny měla z krku. Pomyslela jsem si.
,,No já soudit nemůžu, jak dobrá v posteli je, ale když říkáš, že je děsná, tak na tom asi něco bude." Ten jejich debilní rozhovor mě začínal opravdu štvát. Pak jsem jen slyšela, že řekl: ,,Jo, dobře, tak odpoledne, čau." A zavěsil telefon. Pak, už jsem jen slyšela kroky, co se blížili ke dveřím. Jindy bych zdrhla, ale ať hošánek klidně ví, že jsem ten jejich rozhovor slyšela, je mi to jedno.
Najednou se otevřeli dveře a v nich stál on... Král debilů číslo 2. Krále debilů číslo 1. má, už zabraný Dan. ,,Ty si to slyšela?" Zeptal se s takovým tím hlasem, jakože je to trapas. ,,Jo, slyšela jsem úplně všechno. Jo a chci ti říct, že pochybuju o tom, že ty bys v posteli byl, taky nějaký machr." Řekla jsem drze a nevině se usmála. To se mu, ale nelíbilo. ,,Jo, tak ty budeš ještě drzá jo?" Řekl a šibalsky se usmál. ,,Klidně." Řekla jsem a vítězně se usmála. ,,Fajn!" Řekl Mike a vzal do ruky telefon, vůbec jsem nechápala o co mu jde.
Viděla jsem, že vytočil Danovo číslo. Mobil začal vyzvánět a pak jsem uslyšela hlas Dana. ,,No? Co zas?" Zeptal se otráveným tónem. ,,Čau, hele ta tvoje mi právě řekla, že určitě neumím šukat, můžu jí dát, co proto?" ,,Jasně, ale ať není úplně vyčerpaná večer si chci, taky užít." Pomalu mi začalo docházet, že jsem udělala velkou chybu. Mike típnul telefon a vítězně se usmál.
Chvilku jsem si to vyčítala, ale pak mi došlo... No Kate, Mike se ti celou dobu líbí a celou dobu ses s ním chtěla vyspat, takže teď, když to máte dovolený, tak si to pořádně užij! Mile jsem se na Mike usmála a políbila ho. On byl chvilku zařazený, ale pak začal spolupracovat. Líbal mě na krku a sahal mi snad úplně všude. Opatrně mě vzal do náruče a odnesl si mě k sobě do postele.
Nesl mě velmi opatrně, jako kdybych byla z porcelánu. Opatrně mě položil na postel, začal mě slíkát a já jeho, než jsme se nadáli byli jsme oba dva nazí. ,,Chceš mě?" Zeptala jsem se velmi tichým tónem. ,,Ano." Řekl Mike a strčil ho do mě. Milovali jsme se hodiny. Po našem hezky stráveném odpoledne mi řekl: ,,Pojď musíš si zabalit." ,,Dobře." Řekla jsem posmutněle, vstala jsem z postele a chystala se k odchodu. Mike mě, ale chytil za ruku s přitáhl si mě k sobě, políbil mě a řekl: ,,Dan kecal, v posteli si úžasná." Trošku jsem se začervenala a usmála se. ,,Jak by on mohl vědět, jaká jsem v posteli, když mě znásilňuje a já to tím pádem dělám naprosto nedobrovolně?" ,,A proč si to se mnou dobrovolně dělala?" Zeptal se a nadzvedl jedno obočí. Vypadal celkem vtipně. ,,Protože se mi líbíš." Řekla jsem mu a políbila ho na tvář. Pustil moji ruku a já odešla.
Rychle jsem si všechno zbalila a vydala jsem se za Mikem. ,,Výborně, můžeme jet?" ,,Jo." Řekla jsem posmutněle a nasedla jsem do auta. Cesta byla tichá, koukala jsem na krajinu a pak jsem si všimla Mikovi ruky na mým stehně. Jen jsem se na něj usmála. Pak už jsem byla unavená a usla jsem v cuku letu. ,,Už jsme tu krásko." ,,Dobře" zamumlala jsem a vystoupila z auta. ,,Páni!" Řekla jsem s úžasem. ,,Jo, tak tohle je váš oficiální dům." A mrkl na mě jedním okem. Pořád jsem se kochala tou krásnou vilou.
ČTEŠ
Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)
Romance❗Druhý díl na profilu❗ Přemýšleli jste někdy o tom, jaký bude váš svatební den? Já tedy ano, protože si musím vzít úplně cizího muže. V životě jsem ho neviděla, nic o něm nevím ani netuším, jak je starý a jak vypadá. Znám ho jen z mírného popisu méh...