Tak co Valentýna?

7.6K 241 5
                                    

Kate:

Když jsem se ráno probudila, tak jsem vstala a vydala se rovnou ke skříni s oblečením. Vzala jsem si pár věcí a šla do své koupelny. Oblékla jsem si ho na sebe.

Vyčistila jsem si zuby a make-upem jsem si snažila zakrýt ty modřiny na mém obličeji, sice to moc nepomohlo, ale tak aspoň něco

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyčistila jsem si zuby a make-upem jsem si snažila zakrýt ty modřiny na mém obličeji, sice to moc nepomohlo, ale tak aspoň něco... Pak jsem si své blonďaté vlasy učesala do vysokého culíku. Vlasy jsem si omotala okolo gumičky tak, aby nebyla vidět. Pak jsem vyšla z pokoje a zamířila do kuchyně. Chtěla jsem se rychle najíst a pak jít zase spát. Vůbec jsem se nevyspala kvůli Danovi a té jeho kurvě! Omlouvám se, že jsem sprostá, ale když holka dobrovolně spí s ženatým mužem, tak prostě je a nikdo mi to nevymluví. Celou noc ti dva totiž řádili. Ona je strašně moc hlasitá a on do ní přiráží tak, že se divu ten barák ještě nezbortil. A na neštěstí má Dan pokoj přímo nade mnou, takže jsem tu jejich šou dost dobře slyšela.

Když jsem došla do kuchyně, tak první co mé oči spatřili byla ONA! Hnusně jsem se na ní podívala, když ke mně stála zády. Pak už jsem ale dělala, že jí nevidím. Šla jsem k ledničce a ani maličko jsem se na ní nepodívala. Vyndala jsem si pomerančový džus, vyndala si skleničku a nalila si ho do ní ani ona se na mě nepodívala. Panovalo mezi námi trapné ticho a taky jsem ji občas propalovala pohledem. Pila jsem svůj džus, když v tom najednou do kuchyně vstoupil Dan. Na mně se ani nepodíval, šel rovnou k ní a přede mnou jí tam dole začal osahávat a líbat jí na krku. Fakt se mi normálně zvedl kufr! Dan to asi udělal, abych viděla o co přicházím, ale já z toho byla spíš znechucená než abych litovala toho, že to nedělá mně, ale jí. Když jsem dopila, tak jsem dala skleničku do myčky a ještě schválně jsem udělala to, že jsem u toho, když jsem jí dám dávala vystrkovala svůj zadek, co nejvíc to šlo, aby zase on viděl, že tohle nikdy nebude jeho!

On si toho, jak se hodně zohýbám všiml a chvíli zaměřil pohled na můj zadek. Tím pádem se pořádně nevěnoval té Valentýně, nebo jakže se to jmenuje. Ona si toho všimla a koukla na co kouká, když si všimla, že mi kouká na zadek, tak se urazila a odešla pryč. Dan si ji, ale nevšímal a dál se věnoval mně. Když jsem, ale uviděla, že odešla, tak jsem se vydala k odchodu s širokým úsměvem na tváři. Došla jsem do svého pokoje, zamkla se a šibalsky jsem se usmívala, protože mi to vyšlo! Lehla jsem si do své postele a koukala do stropu, když v tom jsem uslyšela hlasitý dupot po schodech. Vstala jsem z postele a šla jsem se podívat, co se to tam děje. Když jsem vylezla, tak jsem uviděla Valentýnu, jak si nese svůj kufr a dává ho do auta. Dan vyšel před dům a s kamenným výrazem jí řekl: ,,Nechápu, proč žárlíš! Vždyť my dva spolu ani nechodíme, ale tak víš ty co? Polib si ten tvůj pěknej zadek! Čus!" A odešel zpátky do domu. Ona naštvaně nasedla do auta a odjela pryč. Jupí, můj plán vyšel!!!!! Radovala jsem se v duchu.

Dan šel do kuchyně a já se vydala za ním. Seděl u stolu a pil kafe, jak kdyby se nic nestalo. Opatrně jsem si sedla k němu a upřímně se mu podívala do jeho modrých očí. ,,Tak co Valentýna?" Zeptala jsem se provokativně. ,,Vždyť víš, že odjela. Stála si ve dveřích a čuměla si na nás. Nejsi totiž, tak nenápadná, jak si myslíš." Odpověděl bez jakékoliv známky emoce a pil dál svoje kafe. ,,Fajn! V tomhle si mě odhalil, přiznávám!" A zvedla jsem ruce nad hlavu, jakože se vzdávám. On se nad tím, tak roztomile uculil. Pak jsme si povídali o všem možným až do večera. A byl to i příjemný rozhovor, což mě opravdu dost zarazilo... Když už byl večer, tak jsem se omluvila a šla jsem do svého pokoje. Umyla jsem se a šla si s hřejivým pocitem lehnout...

Pan Boss ✔ (Probíhá Obří Korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat