Capitolul 3

5.6K 164 5
                                    

-Nu m-am facut inteles Meryem ? Astăzi ,
in acest moment vei deveni soția mea , femeia mea .

Meryem impietri , nu-i venea sa creadă ce minte bolnava are omul de lângă ea .

-Dar Yassir ... refuz!

-Tu nu ai dreptul sa ma refuzi pe mine , înțelegi ? -spune acesta poziționându-se in fata ei și ridicându-i bărbia pentru al privi in ochi .
Lacrimile își făcuseră apariția pe chipul lui Meryem , însă nimic din toate astea nu-l puteai face pe Yassir sa se răzgândească .

-Te rog , fără lacrimi , iti voi dau eu imediat motiv de plans .

Meryem se pusese in genunchi cersind mila

-Te rog Yassir , nu-mi fa asta , nu-mi lua asta. -spune Meryem printe lacrimi .

Yassir o apuca de brat si o ridica :

-Nu îngreuna situația , încep sa mă enervez și nu este bine -spune Yassir cu pumnul încleștat și oferindu-i lui Meryem furoul de pe scaun . Îți dau voie sa mergi la baie sa te schimbi . Fără alte comentarii , te rog mergi .

Meryem se îndrepta cu pasi mici către baia camerei . Calvarul de-abia acum avea sa înceapă . Desface cu greu corsetul rochiei , o îndepărtează , lăsând-o la pământ . Își îndepărtează și voalul punând peste ea furoul cel alb . Iese din baie tremurând din toate încheieturile . Aceasta ramane in usa , iar Yassir se intoarce spre ea , admirand-o cu un pahar de coniac in mana . Un zambet ii apare in coltul guri .

-Iti sta bine -spune Yassir rupand tacerea si eliminand cravata care parea ca il sufoca .
Se apropie de ea si o conduce spre patul cu baldachin . Isi desface nasturii camasii si o indeparteaza . Avea un abdomen bine lucrat . Corpul sau ar fi atras atentia multor domnisoare . Meryem incerca sa se indeparteze cat mai mult de Yassir , dar in zadar era deja lipita de spatarul din lemn al patului .

-Nu-mi fa asta Yassir! Te rog! -spune Meryem printe siroaiele de lacrimi .

-Ma duci cu gandul in alta parte refuzandu-ma . Sigur ai fost o femeie cinstita ? Iti este frica ca iti faci familia de ras ?

-Nu Yassir , nu! Am fost cinstita! Nu-mi fa asta atat , cum te vei uita dupa in ochii mei ?

-Cu dragoste iubito , cu dragoste iti voi privi ochii .

Yassir se apropie de Meryem si o prinde de picioare . O imobilizase , era un bărbat mult prea puternic . O atingea pe Meryem cu vârful degetele pe picioarele ei catifelate . Meryem se lupta din răsputeri sa scape din strânsoare lui dar in zadar . Yassir ridica ușor furoul lăsând la suprafața mica zona neatinsa a lui Meryem , își strecoară ușor mâinile pe feminitatea ei , lucru care o incomoda și mai mult pe Meryem . Plângea și se zbătea din toate puterile dar in zadar . Yassir isi dorea cu ardoare acest lucru , fiind învățat sa primească mereu tot ce își dorește . Meryem începu sa tipe :

-Shhh , te rog iubito .. ce înseamnă asta ? Spune Yassir in timp ce își pune mâna peste gura lui Meryem . Crezi ca te aude cineva ? Nimeni , chiar nimeni . Ești in cușca leului , nu ai unde sa scapi .

Yassir ridica și mai sus furoul care devenea deja un adevărat obstacol pentru el . Acesta descoperă sânii parca prea perfecti pentru vărsata lui Meryem . O mângâia și se juca cu sânii ei . Se apropie ușor de buzele roz ale lui Meryem și o saruta . Meryem stângace in domeniu și rușinată de ce se intampla refuza .

-Nu trebuie sa-ți faci griji , nu ne-am născut toți învățați . -spune Yassir in timp ce o musca pe Meryem de buza inferioară și pătrunde cu limba in gura ei . Invadase deja un spațiu ce aparține de ea , nu îl deranja faptul ca Meryem nu știa sa sărute , nu-l incomoda nici faptul ca Meryem căuta o portița de evadare zbandu-se . Lasă săruturi pe maxilarul și linia gâtului , poziționându-i mâinile deasupra capului ei .
-Nu te zbate , trebuie sa fii relaxata iubito . -spune Yassir
Acesta se apropie de sânii ei și începe sa se joace ușor cu limba pe sfârcurile proeminente și roz ale lui Meryem . Cobora ușor spre abdomen lăsând săruți pe toată suprafața . Se aproapie de zona intimă și neatinsa pana acum a lui Meryem . Ii îndepărtează chilotii care deveniseră un impedimenta . Se apropie de zona mica și strâmtă plimbându-și limba de-o parte și de alta a clitorisului . Meryem continua sa se zbată si mai tare când vedea in ce ipostaza se afla .
-Nu-ți fie rusine sa gemi , iubito! Este odevarata placere -șoptește Yassir .
In timp ce își plimba limba , pe micuța zona , cu un deget ii masa ușor clitorisul . Se ridica și își îndepărtează pantalonii care incepeau sa-i strângă "bărbăția" .
Încă odată se poziționează peste Meryem , intre picioarele ei , fiind și mai aprope de feminitatea ei .
-Yassir , te implor! -spune Meryem sufocata de lacrimi
-Nu te incorda , o sa fie mult prea dureros .
Yassir își plimba bărbăția peste feminitatea lui Meryem . Aceasta încercând sa se retragă dar fără sanse . Yassir își trece degetele peste limba , undandu-le , apoi trecându-le peste penisul lui . Meryem nu era suficient de uda lucru care ar fi avut urmări mult prea mari după . Isi poziționează penisul la intrare și se apasă usor peste ea . Un geamăt de durere ii părăsesc buzele lui Meryem.
-YASSIR! -tipa Meryem din toate puterile .
Durerea era insuportabila . Locul era mult prea strâmt , lucru care îl făcea sa înnebunească de placere . O lasă pentru câteva secunde . Câteva secunde de acomodare , timp in care o privea in ochi .
-Acum relaxează-te .. totul va fi bine . -spune Yassir in timp ce ii șterge câteva lacrimi .
Făcea mișcări ușoare , dar durerea pentru Meryem persista . Simtea ca un cutit tocmai i-a fost înfipt in acel loc . Suspina , ofta și își jelea soarta . Cum putea acel monstru sa ii facă un asemena rău ?
Reprezenta un rău pentru Meryem , și o placere pentru Yassir .
Continua sa se miște foarte ușor , a continuat asta preț de câteva minute . Era prea bine pentru el , lucru care îl ducea la orgasm .
După terminarea lui , iese ușor din Meryem care era răpusă de durere . Ia furoul și o șterge pe Meryem in zona intimă . Acel element vestimentar era pătat de sânge , onoare lui Meryem .
-Știam eu.. -spuse Yassir oferindu-i un ultim sărut .
Se ridica , pune pe el un halat alb și iese afara , pe balcon in fata invitaților .
-Tata! Striga Yassir , făcând referire la socrul lui , aruncându-i furoul
Omaha prinde furoul și vede petele de sânge . Nu își făcea griji in privința lui Meryem , dar era mândru . Alae ia furoul și începe sa-l scuture intr-o parte și-n alta , dansând de bucurie .
Yassir se întoarce înapoi in camera la soția lui care era epuizata . O saruta parinteste pe frunte și se aseaza lângă ea .
-De ce mi-ai făcut asta Yassir ..? -spune Meryem tragan cearceaful peste ea .
-Asta fac un soț și o sotie iubito .. acum gata , calmează-te . Totul va fi mult mai plăcut pentru tine de acum înainte . -spune acesta tragand-o pe Meryem spre el .
Meryem , involuntar adoarme imediat . Nopțile nedormite , evenimentul neplăcut o epuizaseră psihic și fără sa vrea pătrunde intr-un somn adânc .
Mai pe seara , când toată familia apucaseră se se odihneasca , urmau sa se întâlnească la cina .
Yassir o saruta ușor pe Meryem pe umerii goi
-Trezestes-te -sopteste el
Meryem tresari ..
-Haide iubito , trebuie sa luam masa . Familia ne așteaptă .
-Nu cobor Yassir .
-Iar ai început sa mi te împotrivești ?
-Am zis doar ca nu cobor
Yassir începea sa se enerveze ..
-De câte ori trebuie sa îți repet ?
-De cate ori trebuie si eu sa repet ca te urăsc , pana când vei înțelege .
Palma lui Yassir făcuse contact cu obrazul lui Meryem .
-Nu mă determina sa te lovesc și mai mult!
Meryem își ducea mâna peste locul care ardea îngrozitor , înghițind in sec .
-Acum , îmbracă-te și hai la masa . -spune Yassir dregandu-și vocea încercând sa arate ca este calm .
Meryem se înfășurase in cearceaful de pe pat și mersese spre baie . Lăsându-l pe Yassir in spatele ei admirând-o .

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum