Sambata dimineata pregatirile erau in toi in casa familiei Ibrahim. Pranzul avea sa aiba loc in gradina din spate, fiind o vreme destul de insorita pentru o zi de toamna.
Meryem se afla in dormitor, stand ganditoare pe marginea patului. Nu-i venea sa creada ca urmeaza sa stea la masa cu acel barbat. Barbatul care a iubit-o nebuneste in urma cu ceva timp. Privea terasa undea avea sa se serveasca masca. In acel moment doua batai se aud in usa.-Vin, Cana.
-Nu ma pacalesti! Haide! Ia-o inainte. Mama ta a zis sa nu vin fara sa te iau! Hai!
Meryem ofteaza, isi ia ploverul de pe pat si paraste incaperea, in urma ei mergand Cana.
Iese in curte unde este intampinata de Yassir care o imbratiseaza. Aceasta priveste spre poarta casei si ii sopteste lui Meryem.-Provincialul si-a facut aparitia cu iubita sa.
Meryem intoarce imediat capul si il observa pe Cazimir si pe domnisoara din seara petrecerii. Yassir isi apuca sotia de mana si o saruta pentru a-l atata si mai mult pe noul lui partener.
-Buna! -spune Cazimir dupa ce se apropie si mai mult de acestia. -Ea este iubita mea, ati cunoscut-o la petrecere.-spune acesta zambind.
-Incatata! -adauga domnisoara misterioasa de la bratul lui Cazimir. Tacuta din fire, a lasat deoparte formalitatile, lasandu-l pe Cazimir sa se ocupe.
-Daca s-a terminat ceremonia de intampinare, eu zic sa ne asezam. -spune Yassir indrumandu-i pe toti spre masa.
-Sigur. -replica Cazimir.
-Nu doar a privit inainte! Si-a vazut si de drum. -sopteste Cana catre Meryem.
-Va admir! -spune Yassir. Ati gasit cel mai scump drum spre conducerea companiei.
-Nu v-ati sarutat sa-i considerati pe toti oamenii din jur ca dumneavoastra? -adauga Cazimir o replica acida. Spargeti-va oglinzile! Poate ca nu sunt atat de rau pe cat credeati! -spune acesta in timp ce se indreapta spre bufet.
-Fii putin curajos! Fa-o! -ii spune Ruzgar lui Yassir. -Tu nu esti Ruzgar! Fa ce-oi face.
-Vad ca toata lumea este curajoasa azi! Dar eu nu uit lucrurile astea! Le stochez.
In tot acest timp Meryem se afla cu Sua, domnisoara la bratul careia s-a afisat Cazimir. Aceasta ii intinde un pahar de sampanie.
-Multumesc! -spune aceasta zambind.
-Si dumneavoastra locuiti aici? -intreaba Meryem curioasa.
-Pana acum 5 ani am fost in Londra. Dupa ce l-am cunoscut pe Cazimir, m-am mutat definitiv. Nu am putut sa ma mai intorc.
-Probabil aveti motive bune sa ramaneti.
-Categoric! -replica Sua
-La prima impresia am crezut ca sunteti doar o companie mai placuta. Sa zicem ca o persoana apropiata de domnul Cazimir.
-Cazimie reprezinta tot. Este mentorul, prietenul si partenerul meu. Este totul pentru mine! Ma simt ca o straina acolo unde nu este el. Dar ca sa intelegi ce spun, trebuie sa-l cunosti pe Cazimir.
In acel moment unul dintre oamenii lui Cazimir se indreapta catre multime cu un obiect destul de voluminos , frumos impachetat.
-Un dar de multumire pentru invitatia dumneavoastra ambila! -spune Cazimir in timp ce-si prezinta cadoul. -Luati!
-Multumim mult! -replica Alae.
-Cadoul este pentru doamna Meryem, ca gazda.-spune Cazimir.
-Sunt curios! -adauga Yassir.
-Multumesc! Sunteti foarte amabil! -spune Meryem in timp ce se apropie de cadou pregatita pentru a-l desface.
Aceasta deschide curioasa obiectul frumos impachetat. Inlatura cu grija ambalajul cadoului. Meryem incremenii. Nu-i venea sa creada ce se afla chiar sub ochii ei.
In urma cu 2 ani...
-Cum este?
-Esti o pictorita adevarata!
-I-auzi! Acum te-ai convins?
-Ai desenat foarte frumos. O sa vezi lumea o sa stea la coada ca sa cumpere desenul.
-Nu!
-Cum nu? Pui pariu?
-Nu exista bani care sa poata cumpara acest tablou. In plus are un singur propietar.
-Mm..cine?
-Tu, aiuritule!
-Vorbesti serios?
-Deocamdata e in grija ta, pana il asezam in casa noastra.
-In casa noastra.
-Sa ai grija de noi, da?
-Pana la moarte!Toti cei din jur priveau tabloul adus de Cazimir. Nimeni nu intelegea semnificatia acestuia pana cand Yassir se uita in detaliu si observa semnatura lui Meryem.
-Este cumva unul din primele tale desene?
-Asteptam sa vad cand o sa observati! -spune Cazimir razand. Cred ca a fost unul dintre primele tablouri pe care le-ati desenat, nu?
-Corect!
-Nu stiam. -completa Yassir.
-Meryem l-a donat unei fundatii cu ani in urma. -adauga Alae incercand sa evite un subiect care i-ar provoca mai mult nervi lui Yassir.
-Atunci l-am procurat si eu!
-Deci l-ati pastrat pana azi.
-M-am gandit ca primele tablouri sunt de neuitat. De aceea am vrut sa-l pune-ti in casa dumneavoastra in loc sa ramana la mine.
-Ce amabil sunteti....sincer nu ma asteptam la asta din partea dumneavoastra.
-Prejudecatile dumneavoastra ma fac sa fiu cu un pas inaintea dumneavoastra domnule Yassir.
-Straduiti-va! Cu timpul o sa fiti un adversat pe masura mea.
-Ma scuzati! -spune Cazimir in timp ce roaga unda dintre slujitoarea sa-l indrumu catre toaleta.
La scurt timp dupa plecarea lui Cazimir, Meryem se asigura ca nu este sub privirile lui Yassir si paraseste si ea curtea pentru a pleca dupa Cazimir. Odata ajunsa la etaj il observa pe acesta cum iese din toaleta.
-Ce-i spectacolul asta? Ne inapoiam reciproc scrisorile?
-Noi ne-am sters trecutul de mult. Asta e un cadou de nunta, din partea mea, cu intarziere.
-Ce vrei de la mine Cazimir?
-Nu e nevoie sa exagerezi. E un simplu cadou. Orice pictor vrea ca prima sa opera sa fie la el. Nu-i asa?
-Acum sunt sigura! Ai venit aici doar ca sa ma faci sa sufar!
-Am venit fiindca te-am scos din viata mea.
-De vreme ce m-ai scos din viata ta, pleaca Cazimir! Pleaca! Nu-mi mai iesi in cale. Stai departe de mine.
-Tu ai venit dupa mine!
-Te zbati sa fii aproape de mine! In plus, fata aia, nu e iubita mea. Ai adus-o aici doar ca sa ma faci pe mine geloasa. Inca ma iubesti!
Cazimir o lipeste pe Meryem de perete si se apropie permisiv de mult.
-Chiar foarte mult! Fara tine, sunt la limita existenteti Meryem!
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...