Meryem bagă pozele înapoi in plic și se îndreaptă către casa cu pasi repezi. Avea de gând sa-i cearta câteva explicații lui Ruzgar. Intra grabita in casa, urca repede scarile și se năpustește peste camera luo Ruzgar și a Isrei.
-Ce ai surioara? -întreabă Ruzgar somnoros
-Ce am? - spune Meryem tremurând de nervi.- Explica asta Ruzgar! - completa aceasta după ce tranteste pozele pe pat.
-De unde ai astea? -replica Ruzgar îngrozit de pozele văzute.
-Asta contează acum? De unde am aceste poze? Ruzgar, ești un criminal! Dacă se afla, mergi la închisoare! -spune Meryem țipând
-Meryem, nu merg nicăieri..
-Cum nu Ruzgar? Ai omorât un om, dovezile sunt chiar in fata ta! Cineva știe ca tu ești un criminal, cineva știe ca tu ai omorât acea femeie!
-Meryem, nu am vrut sa Aflii asa!
-Doar eu sa aflu? Ce o sa zica mama, tata?
-Ei știau Meryem..
-Cum adică știau? Isra zi ceva! - tipa Meryem la ea.
-Toată familia știe Meryem!
-Toată familia cu excepția mea, nu?
-Da, Yassir m-a ajutat.. asta este motivul pentru care..
-Pentru care ce Ruzgar? Pentru ce?
-Pentru care ai fost nevoită sa te căsătorești cu el.
-Poftim?
Meryem impietrii, simtea cum pământul ii fuge de sub picioare. Lacrimile ii invadau obrajii roșii. Inima o simtea in gat.
-Ruzgar, tu mi-ai făcut asta? Cum ai putut sa-mi faci asta Ruzgar? Cum? -spune Meryem in timp ce-l lovește cu pumnii in piept!
Auzind zgomotele membrii familiei se îndreaptă spre dormitorul lui Ruzgar.
-Ce se intampla aici? - Adaugă Omaha
-Nimic tata, se pare ca noaptea asta este noaptea adevărului.
-Ce vrei sa spui iubito? -Adaugă Yassir.
-E noaptea in care am aflat ca fratele meu este un criminal. - spune Meryem râzând. - Iar voi Știați și nu mi-ați spus nimic, uite cum v-au căzut maștile.
-Iubito, nu credeam ca poți face fata și...
-Yassir, taci din gura! M-am saturat sa asist la acest teatru ieftin. Mulțumește-i lui Ruzgar, a trebuit sa facă crima de om, ca eu sa îți port numele!
-Meryem, stai puțin, iei decizii la nervi!- Adaugă Banu, știa ca divorțul ar duce la multe discuții in sat și ar distruge reputația familiei.
-Va rog sa mă scuzati! -spune Meryem in timp ce paraseste camera.
-Mă ocup eu! -spune Yassir familiei și mergând după Meryem.
-Meryem! -tipa Yassir
-Lasa-ma Yassir!
-Meryem, tu chiar nu intelegi nu? -spune acesta in timp ce o apuca de mana, determinand-o sa se opreasca.
-Ce sa inteleg Yassir?
-Daca tu pleci in aceasta noaptea, Ruzgar maine dimineata merge la inchisoare. Cum vei pune noaptea, capul linistita pe perna? Stii doar ca el nu ar rezista acolo. Ai fi in stare sa-ti traiesti viata, stiind ca puteai sa iti salvezi fratele dar nu ai facut-o?
Meryem ramane fara cuvinte si se indreapta catre dormitor.
"Doamne de ce ma urasti? De ce m-ai distrust in halul asta?" - isi spune Meryem in timp ce se aseaza in pat, lasandu-se napustita de somn.
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...