Capitolul 14

2.6K 86 5
                                    

-Astept Meryem! Chiar astept! Daca nu iti doresti asta, vom divorta si voi avea grija ca fratele tau sa nu ajunga la inchisoare. Nu-mi calca in picioare inima care bate pentru tine.

Meryem era in dubii, era momentul oportun sa scape de aceasta "bestie", insa ceva din sufletul ei o indemna sa-i mai dea o Sansa.

"Meryem! Ce este cu tine? Este momentul oportun sa scapi!" -isi spuse aceasta in gand

-M-am gandit Yassir, orice om merita o a doua Sansa si.... -spune aceasta fiind mai apoi intrerupta de Yassir.

-Tu vorbesti serios? -spune acesta ridicandu-se bucuros de pe scaun si apropiindu-de de ea.

-De ce nu?

Yassir o imbratiseaza si o ridica usor in aer ca mai apoi sa o lase jos. Se apropie usor de buzele ei. Aceasta ii priveste ochii caprui fara a riposta. Ii saruta buzele rozalii, Meryem pregatindu-se pentru initierea acestui sarut. Yassir isi strecoara limba printre buzele ei. Aceasta imediat se rusina.

-Hm, tot trebuie sa inveti odata si odata. -spune Yassir zambind.

Meryem isi lasa capul usor in jos, lipindu-si fruntea de pieptul masiv al lui Yassir.

-Meryem?

-Da? -sopteste aceasta.

-Ai de gand sa intrerupi acele pastile?

-Yassir...nu, nu este inca momentul...

-Meryem, te rog! Ma afecteaza acest lucru. Parintii mei pun deja intrebari si nu mai pot justifica cu nimic.

Meryem ofta, inca nu era pregatita pentru asa ceva. Ea simtea ca este inca un copil fiind inca incapabila pentru a se descurca cu o asemenea responsabilitate.

-Inca cateva luni, te rog.

-Ah Meryem -spune Yassir in timp ce isi trece mana prin par. - Te rog!

-Nu-mi fa asta.. -spune Meryem in timp ce se îndepărtează din strânsoarea lui.

-Bine, încă câteva luni.. dar nu mai mult.

-Bine, este ok asa.

Meryem avea de gând sa tragă de timp, un copil încă nu este bine venit, lucrurile de abia încep sa revină la normal.

-Te las sa-ți termini lucrurile. -spune Meryem in timp ce paraseste camera.

Meryem se îndreaptă spre grădina, acel spațiu mic și liniștitor, lipsit de verdeața din cauza vremii de afara. Îți pregătește un ceai și se aseaza pe unul dintre fotoliile de afara.

-Te deranjează prezenta mea? -ii spune o voce feminină.

-Nu Isra, s-a întâmplat ceva?

-Voiam sa văd cum ești..

-Sunt bine -spune Meryem zâmbind.

-Și cu Yassir?

-Și cu Yassir este totul bine,este o perioada buna.

-Mă bucur ca ești bine, dar pana acum?

-Sunt bine Isra, chiar sunt bine. Cum i-am spus și lui Ruzgar, orice căsnicie are suișuri și coborâșuri.

-L-ai iertat? Adică? Mai ești suparata pe el.

-Chiar dacă m-a dezamăgit, este fratele meu, mereu îl voi ierta, indiferent....

-Sunt însărcinată Meryem! -spune Isra oftând

-Serios Isra! Ce mă bucur! -spune Meryem in timp ce o imbratiseaza.

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum