Capitolul 9

3.1K 91 0
                                    


-Sunt la țărmul vieții fără tine Meryem. -continua acesta și începe sa rada.

Meryem se uita nedumerită la el.

-Asta voiai sa auzi? - spune Cazimir - Pe Cazimir, ce-l din mintea ta, l-am eliminat in noaptea in care ai acceptat sa fii soția lui Yassir.

-Nu ai sa îmi înțelegi niciodată decizia.

-Nu am ce sa înțeleg! Un lucru știu sigur, nu m-ai iubit Meryem! Nu eram suficient de bun? Normal ca nu! Situația mea materială nu te multumea nu ar fi putut întreține o fetita mica și răsfață ca tine.

-Ce vrei sa insinuezi Cazimir? Ca asta este punctul forte al lui Yassir, banii? Și acum gata, când ție îți merge bine, eu am de gând sa mă întorc?

-Dai vina pe părinții tai doar ca sa scuzi aceasta căsnicie! Însă adevarul este altul!

-Care este Cazimir?

-Nu mă considerai compatibil. Sau poate cine știe nici tatal tău, pe care nu l-am întâlnit niciodată, însă Yassir când s-a prezentat, s-a prezentat ca viitorul lui ginere. Minciuni Meryem, asuma-ți iubirea pe care i-o porti lui Yassir! Fii o sotie demnă și Iubitoarea, nu calcă in picioare încrederea soțului tău doar pentru a te ierta eu! Te-am șters din inima și sufletul meu Meryem!

-Cazimir, dacă m-ai lasă sa-ți dovedesc contrariul- spune Meryem suspinând

-Nu mai poți dovedi nimic! Ești soția lui! -spune Cazimir revoltat apucând-o pe Meryem de mâna și arătându-i verigheta. -Ai fi putut fi femeia mea Meryem! Însă tu ai ales, tu l-ai ales pe acel bărbat!

Cazimir se îndepărtează ușor de Meryem și se îndreaptă înapoi spre grădina. Toată aceasta Conversație l-a lasat cu un gust amar. Nu putea înțelege de ce Meryem are încă acest impact asupra lui. Iubirea fata de ea era aceeași chiar și după atâta vremea însă nu putea accepta faptul ca Meryem ii aparține in totalitate lui Yassir. Se aseaza la masa lângă gazde și își pune un pahar de vin.

-Nu v-ați întâlnit cu scumpa mea sotie pe hol? -spune Yassir

-Nu domnule Yassir, cred ca soția drumneavoastra a avut o alta direcție fata de a mea. Casa este mult prea mare pentru a ne intersecta. -spune Cazimir foarte plictisit încercând sa nu dea nimic de banuit.

Era conștient de faptul ca putea pune sare peste rana lui Yassir, spunându-i adevarul, dar totuși avea o reținere. Probabil era conștient de faptul ca ii poate face rău lui Meryem dar ceva nu ii permitea acest lucru. Un lucru neobisnuit, ca o bariera care îl împiedica in a scuipa venin.

-Și domnule Cazimir cum de ați decis sa intrați in lumea asta a afacerilor? -spune Banu foarte curioasa de reușitele lui Cazimir întrerupându-l din gândurile profunde.

-Nu am decis eu doamna, însă nu știi niciodată ce îți oferă viața. Pana acum câțiva ani eram un simplu student care lucra extrem de mult pentru a-și întreține familia. Acum sunt un bărbat care deține o firma măreață și care mai are in plan multe realizări. Ca de exemplu, sa devin asociat cu domnul Yassir a fost o realizare pentru mine.

-Mă bucur sa aud asta domnule Cazimir, și totuși viața te mai și coboară din când in când. -Adaugă Yassir

-Ce-i drept, asa este. Nu știi niciodată ce îți rezerva viitorul, dar un lucru știu sigur. Voi profita de fiecare moment unic din viața mea. Mâine pot devenii falit de ce nu, dar voi povesti despre cât de bine m-am simțit astăzi aici, alaturi de dumneavoastră.

-Impresionant optimismul dumneavoastră domnule Cazimir.

-Mă bucur ca va sunt pe plac!

Mai apoi se intoarce și Meryem, răvășită oarecum, se aseaza la masa lângă Yassir, abătută și pusă pe gânduri.

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum