Capitolul 7

3.7K 121 3
                                    

In aceeasi dimineata Meryem se indreapta spre living unde se intalneste cu mama ei care pregatea masa alaturi de una dintre servitoare.

-Buna dimineata. -spune Meryem

-Aylin! -spune Alae facandu-i semn acesteia sa paraseasca incaperea. Te-am sunat de multe ori aseara, de ce nu ai raspuns?

-Fiindca nu e nimic de vorbit.

-Ieri trebuia sa va petreceti ziua impreuna si tu ai preferat sa stai singura.

-Da-spune Meryem in timp ce se pregateste sa paraseasca incaperea.

Alae o prinde imediat de mana.

-Fii atenta! Poftim! A fost de-ajuns sa-l vezi pe Cazimir o data, ca sa fii distrusa nu? Yassir a iesit imediat din gratiile tale.

-Cand a intrat Yassir in gratiile mele, mama?

-Yassir e sotul tau Meryem! Sa nu uiti asta niciodata!

-Nu pot uita mama! Imi amintesc de fiecare data cand ma uit pe mana! -spune Meryem aratandu-i mamei sale verigheta.

-In plus de asta, trebuie sa te gandesti la tatal tau.

-Nu asta fac mama? Nu esti tu complicea mea cea mai mare? Nu-i pacales pe toti de ani intregi, cu sprijinul tau?

-Stii ce s-ar intampla daca ar afla Yassir tot ce se petrece? Crezi ca ti-ar da voie sa pleci cu Cazimir? Sa zicem ca ti-ar da. Dar pe tatal tau l-ai dezamagi!

-Nu pleaca nimeni cu nimeni, mama. Crezi ca m-ar lua de mana Cazimir azi, daca i-as intinde mana?

-Nici sa nu i-o intinzi. Acel foc catre care intinzi mana ne-ar arde pe toti. Vino-ti in fire. Sa-l indepartezi imediat pe omul ala din preajma ta.

-Lui Cazimir nu-i pasa de mine, mama. Nu-ti face griji. Adica traiesc in continuare cu minciuna mea. Nu-i nici o problema. -spune Meryem dupa care paraseste camera.

Restul zilei a decurs cu o sedinta lunga la firma familiei Ibrahim. Seara restul familiei s-a strans la masa in lipsa lui Ruzgar.

-Planurile pentru sfarsitul saptamanii sunt inca valabile, draga Yassir? - intreaba Alae

-Daca ne permiteti.

-Barbatul acela, Cazimir sau cum il cheama, vine probabil, nu?

-O sa verificam daca provincialul stie sa foloseasca furculita si cutitul. Pe voi, restul nici nu trebuie sa va mai intreb, oricum veti fi prezenti fiind oricum suntem o familie.

-Eu nu o sa pot fi alaturi de voi la sfarsitul saptamanii.

-De ce fata mea? -intreaba Oaha.

-Trebuie sa lucrezi pentru comenzile din Dubai,tata.

-Ai dreptate, scumpo. -adauga Banu.

-Oricum ti s-au acumulat treburile in ultimele zile. -completa Alae.

-Daca nu se pot anula treburile ar trebui sa le termini. -spune Oaha.

-Eu sunt treaba ei cea mai importanta. Eu vreau ca sotia mea, sa fie langa mine. Sa nu se supere. Comanda trebuie sa astepte, fiindca Yassir nu poate astepta. Munca sau casnicia, iubito? -intreaba Yassir.

Meryem este salvata in acel moment de catre telefonul lui Yassir.

-Ma scuzati -spune Yassir ridicandu-se de la masa si parasind incaperea.

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum