Trecuseră deja prima noapte, Ruzgar fiind prins încă printre gratiile închisorii. Pana dimineața, presa știa deja toată povestea. Ziarele erau pline cu fotografii și declarații din noaptea precedenta. Membrii familiei încă se aflau pe holurile secției, apelând la tot felul de cunoștințe pentru a-l scoate pe Ruzgar din închisoare.
-Yassir, au trecut ore bune și tu nu ai reușit sa faci nimic, mai durează?
-Meryem iubito, cunosc multă lume, dar asta nu se rezolva in câteva ore. Te rog ai răbdare!
-Sa nu încerci cumva sa ma duci de nas Yassir, altfel..
-Altfel ce Meryem? Ma părăsești? Ok fa-o, și eu îți garantez ca Ruzgar va putrezi aici.
Meryem încremeni..
-Doar rezolva, te rog..
-N-am auzit?-spune Yassir ironic ducându și o mâna la ureche.
-Rezolva situația asta...iubitule -spune Meryem cu o greață in inima.
-Încerc, îți promit! Doar ai răbdare.
Meryem se îndreaptă către vechea casa de vacanța acolo unde s-a produs crima din seara respectiva. Era la fel de pustie, intr-o stare deplorabila. La poarta casei zărește o silueta masculină.
-Ce cauți aici? -întreabă Meryem
-Aici au găsit arma.-Răspunde Cazimir
-Nu asta am întrebat. Ce cauți aici?
-Adevarul Meryem..
-Este totul scris in presa.
-In presa nu scrie noaptea in care Ruzgar a produs crima.
-Nu înțeleg ce vrei sa spui..
-Spune-mi adevarul Meryem!
-Cazimir! Nu exista nici un adevărat
-Ba da!-spune Cazimir in timp ce o prinde de gât.-Noaptea in care Ruzgar a ucis-o pe acea femeie este noaptea in care m-ai părăsit.
-Cazimir! Da-mi drumul! -spune Meryem in șoapte încercând sa se desprindă din strânsoarea lui Cazimir.
-Nu! M-ai mințit in tot acest timp! Ai salvat onoarea fratelui tău, mințindu-ma! Nu ai avut încredere in mine!
-Nu am avut de ales! Era singura obținute Cazimir! -spune Meryem țipând.-Crezi ca eu mi-m dorit asta? Crezi ca eu mi-am dorit sa ma forțeze sa fac asta?
-De ce nu mi-ai spus?
-Pentru ca ai fi înrăutățit situația Cazimir! Yassir nu este un om atât de înțelep.
-Meryem? Ți-a mai făcut și altceva?
-Cazimir, nu am timp sa-ți poveste despre nefericirea căsniciei mele, bine?
-Meryem! -spune Cazimir in timp ce o apuca de fata! -Spune-mi!
Meryem ofta, lăsând privirea in jos, dându-i de înțeles lui Cazimir despre toate cele întâmplate. Despre dațile in care ea a fost forțată de către Yassir și lovită.
-Știam eu! Singurul mod prin care putea sa te țină lângă el, era sa te șantajeze.
-Cazimir gata! Nu asta este problema acum! Te rog, du-te de aici! Nu vreau mai multe probleme!
-Meryem cum poți sta lângă el? Cum îl poți lasă sa te atingă? Cum poți dormi noaptea lângă el?
-Pentru fratele meu, pentru Ruzgar..-spune Meryem cu lacrimi in ochi.-Acum gata, știi adevarul! Poți pune acum capul liniștit noaptea lângă Sua? Te rog mergi, dacă ne vede cineva vom avea probleme mari, bine?
Cazimir ii întoarce spatele și se îndreaptă spre ieșirea, spera sa găsească o cale prin care sa o elibereze pe Meryem.
Puțin timp mai târziu Meryem se îndrepta spre casa. Se oprește in micul port pentru a admira marea. Era frig afara, vântul bătea cu puterea. Spera sa ia in adierea lui toată suferința ei, iar marea sa-i înghită lacrimile. Nu se aștepta la o viața atât de nefericita. Și nu neaparat nefericita , caci lucrurile cu Yassir se puteau regla odată cu trecerea anilor in schimb își dorea normalitate. Da! Mai bine spus normalitate!-Meryem! - spune o vocea stinsă de bărbat.
Aceasta se intoarce nedumerită ..
-Cazimir? - Răspunde Meryem ridicându-se de pe banca.
-Meryem , îmi pare rau! Te-am judecat greșit in toți acești ani!
-Nu Cazimir , m-ai judecat conform faptelor mele! Ce as putea face?
-Dar .. cum ? Cum s-a întâmplat asta?
-Cazimir , vreau doar sa-ți spun ca Ruzgar nu este un om atât de crud! Nu știu cum s-a întâmplat! Lucrurile s-au întâmplat pe la spatele meu! Mi s-a spus ca asa este tradiția , m am conformat! Pana la urma ce era mai important pentru mine ? Linistea familie!
-Și Ruzgar?
-Despre Ruzgar am aflat cu puțin timp in urma..aparent exista cineva care vrea sa-i facă rău lui Yassir! Dar nu pot scapa, viața lui depinde de mine!
-Și dacă și Ruzgar este prins in capca lui Yassir? Mm ? La asta te-ai gândit?
-Nu înțeleg ce vrei sa spui..insinuezi ca Yassir ar înscena totul?
-Da Meryem! Și-a asigurat perimetrul! In momentul de fata , este mai sigur ca niciodată ca tu nu-l vei părăsi!
-Cazimir eu... - Meryem este întreruptă de un apel de la soțul ei.
-Da Yassir!
-Iar bântui străzile fără sa știu ceva de tine?
-Am ieșit sa fac o plimbare..
-Și aleea pe care te plimbi nu duce spre casa?
-Voi ajunge curand! - spune Meryem in timp ce Închide telefonul.
-Vezi! Vezi! Asta se intampla!
-Cazimir! Nu face pe detectivul! Ești proaspăt căsători! Probabil trebuia sa fii cu soția in luna de miere iar tu ești ocupat sa faci de salvatorul. Îți mulțumesc pentru intențiile sincere dar oprește-te aici! Viața mea deja este agitata! Și apari și tu! O alta furtuna in viața mea! - spune Meryem îndreptându-se spre mașina.
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...