Dupa ce a calmat intreaga familie, Yassir se indreapta spre dormitor. Deschide usa si vede patul gol.
-Meryem? Esti aici?
Insa Nici un raspuns. Se indreapta spre baie, singurul loc in care Meryem se putea afla in acel moment. Deschide usa si incremeneste la vedere acelei imagini.
-Meryem! -tipa Yassir -Meryem trezește-te! -spune acesta in timp ce o lovește ușor peste fata. -Mama, tata, veniți repede!
Yassir o scoate pe Meryem cu grija din cada și o învelește intr-un halat. Familia intra intr un suflet in camera acestora.
-Ce este fiule? -spune Banu speriata.
-Yassir ce s-a întâmplat? -Adaugă foarte îngrozit tatal acestuia.
-Yassir, ce i-ai făcut? -spune Ruzgar in timp ce se aseaza in genunchi lângă Meryem - Surioara trezește-te! E vina ta Yassir! -replica acesta in timp ce-l apuca pe Yassir de cămașă. - Te distrug!
-Gata Ruzgar! Nu este momentul! Sunați repede la un medic! -Adaugă Omaha in timp ce încearcă sa-i oprească sângerările lui Meryem.
In scurt timp doi medici o stabilizează pe Meryem și o duc in cel mai scurt timp la cel mai apropiat spital. Familia se afla pe coridorul lung al spitalului așteptând vesti.
-Ce i-ai făcut Yassir? -spune Ruzgar nervos
-Nu am făcut nimic Ruzgar, încetează sa faci pe impunătorul.
-Ți-am oferit-o pe Meryem pentru a avea grija de ea.
-Gresesti! Mi-ai oferit-o pentru a-ti spala pacatele!
-Daca Meryem nu isi revine, te distrug!
-Si Eu imi doresc ca Meryem sa fie bine, ok?
Linistea se napustii asupra ce lor doi.
Dimineata urmatoarea, ziarele micului oras erau pline de vestea care a circulat toata noaptea.
Cazimir se aseaza la masa, cu o cafea in mana si citeste prima pagina."Sotia unui mare afaceris a incerc sa-si puna capat zilelor noaptea trecuta."
Acesta da la pagina unde se afla articolul respectiv si ramane ingrozit Cand vede o poza cu Meryem si Yassir. Un nod i se pusese in gat. In acel moment pune mana pe telefon si o suna pe Cana cea mai apropiata sursa.
-Cana? -spune aceasta cand micul bipait se oprise.
-Da? Cu cine vorbesc?
-Fa in asa fel sa nu te auda nimeni.
-Ok...spune...
-Sunt Cazimir! Spune-mi te rog cum se simte Meryem.
-Inca asteptam vesti...
-Ce a fost in mintea ei Cana? Spune-mi Te rog!
-Nu sunt in masura sa vorbesc...
-Cana te rog! Vreau sa aflu motivul pentru care Meryem m-a parasit.
-Trebuie sa simta ea acest lucru. Daca nu poate fii ea Sincera cu tine, nici Eu nu pot.
-Cana! Asculta-ma! Vreau Doar sa stiu ce este intre ea si Yassir.
-Iti pot spune ca nu este fericita cu el...
-Cana te rog... Pentru Meryem!
-Off... Cazimir, nu il iubeste, ok? A batut-o in repetate randuri si a ...
-A ce? Spune Cana nu te mai juca cu mine!
-Trebuie sa inchid! - spune aceasta promt lasandu-l pe Cazimir cu telefonul inca la urechi.
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...