-Ce sa-mi explici? Este a lui Cazimir nu?!
-Doamne Yassir nu!
-M-ai înșelat Meryem? -spune acesta in timp ce o lipește de perete. -Răspunde! -continua acesta in timp ce-i infinge mâna in gat!
-Yassir! Oprește-te! -spune Meryem plangand.
-Cu mine faci pe mironosița!
-Nu este copilul tău!
-Asta știu! Spune-mi ceva ce nu știu!
-Nici al meu!
Yassir isi ia mâna de pe gatul lui Meryem lăsând-o sa respire. Aceasta inspira aer adânc și își duce mâna peste gatul înroșit.
-Dar al cui?
-Al Isrei! Este ecografia Isrei!
-Poftim?
-Da! -Răspunde aceasta ștergându-și lacrimile.
-Nu înțeleg. De-asta cina din seara asta?
-Nu știu Yassir -replica aceasta îndepărtându-se de el și punându-și in picioare o pereche de sandale.
-Meryem, îmi pare rău..
-Yassir, stilul tău dominator și impunător va distruge aceasta căsnicie. Înțelege! Înțelege odată sunt soția ta! -tipa Meryem. -Atât timp cat îți port numele sunt femeia ta! -spune aceasta trântind usa camerei.
Meryem, urmată mai apoi de Yassir intra in livingul unde avea sa aibă loc cina. Membrii familiei fiind așezati la masa deja, Așteptându-i pe cei doi.
-Ne cerem scuze-spune Meryem in timp ce se aseaza la masa.
-Nu este nici o problema copii, nici o problema -spune Banu.
-Acum ca... sunteți toți, vreau sa va fac un anunț.
-Ce s-a întâmplat iubito? -întreabă Ruzgar
-Sunt însărcinată!
-Vaaaai, Draga mea! -spune Alae fericita in timp ce-și imbratiseaza nora.
-Vorbești serios? -întreabă șocat Ruzgar
-Da, nu te bucuri? -întreabă Isra
-Ba da, normal ca da! -replica acesta in timp ce-și imbratiseaza soția.
-Felicitări dragilor! -continua Banu -Dar voi Yassir?
-Mama, hai sa nu stricam acest moment, te rog! -replica Yassir.
Toată seara familia s-a bucurat de noua veste, sărbătorind. Peste câteva ore familiile se retrag in camera. Yassir se aseaza in pat fiind răpus de oboseala.
-Încă ești supara pe mine? Asa-i?
-Nu Yassir, dar comportamentul tău lasă de dorit- spune Meryem in timp ce se aseaza lângă el in pat.
-Meryem, Gelozia pune stăpânire pe mine fără sa-mi dau seama! Sunt orb! Te rog sa mă ierți -spune acesta in timp ce se aseaza deasupra lui Meryem.
-Nu te pot ierta mereu! -spune Meryem fără sa-l privească.
-Hmm- murmura acesta și o apuca pe Meryem de barbie pentru a-l privii in ochii. -Te iubesc Meryem, ești femeia visurilor mele, as ucide pentru o lacrima de-a ta!
-Nu trebuie sa fii crud pentru a-mi demonstra dragostea ta Yassir.
-Dar tu? Cum ai de gând sa-mi demonstrez?
-Timpul le rezolva și le aseaza pe toate.
Doua bătăi se aud un usa camerei.
-Buna seara.. -spune Efsane cu usa intre deschisă
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...