Capitolul 12

2.8K 86 1
                                    

-Te rog nu-mi face asta... spune Meryem printre lacrimi.

-Pleaca de aici! -spune Cazimir in timp ce bate cu pumnul in masa.

-Ce se intampla daca Iti spun sa ma tii de mana? Daca eu te chem, tu n-ai sa vii! Iti este frica!

-Eu nu ma tem de nimeni, intelegi? De nimeni!

-Dar eu da... -replica Meryem sufocata de lacrimi.

-Asta e motivul pentru tot ce se intampla! Nu vrei sa fii uitat de mine dar de asemenea nu vrei ca pacea ta sa fie deranjata. Ca un copil mic! Tu calci pe pamantul pe care-l vrei si toata lumea sa te iubeasca si sa nu renunte la tine!
Tu chiar Iti doresti sa te iubesc mult, corect?

-Mi-as dori ca tu sa nu ma uiti niciodata! Mi-as dori ca ura din ochii tai sa fie din cauza iubirii tale! Mi-as fi dorit ca acest vis sa fie construit de mainele tale si mainile mele! -spune Meryem in timp cel prinde de mana. - Nu este cum crezi tu Cazimir, nu asta este motivul pentru care am plecat!

-Dar care Meryem? Cum poti justifica aceasta casatorie?

-Nu ai intelege Cazimir!

-Vezi Meryem? Asta e problema! Nu ai Nici o explicatie! Nu imi poti aduce Nici o scuza pentru aceasta greseala! Ti-am fost loial atata vreme, nu am fost decat al tau! Atat meritam! Te rog Meryem pleaca, nu incerca sa mai patrunzi in inima mea!

-Mi-as dori sa ma trezesti din acest cosmar! Acesta casnicie este cosmarul meu! - spune Meryem apropiindu-se si mai mult de Cazimir!

In tot acest timp Yassir se indreapta catre resedinta lui Cazimir. Acesta ii zareste pe sotia si partenerul lui de afacerie, nepermis de apropiati. Meryem intoarce privirea si ramane impietrita. Ii era teama de urmarile acestui incident!

-Unul cate unul din familia Ibrahim bat la usa mea! Ce dragut! -spune Cazimir pe un tin extrem de arrogant!

-Yassir, Cand ai venit? -spune Meryem in timp ce se duce catre el.

-La momentul potrivit! Am vazut un film mut, Asa ca am crezut ca am ghicit filmul! Vei muri? Sau vei ucide?

-Banuiala gresita! -raspunde Meryem -Curios vecinul care a vazut pe cineva ca se muta, a batut la usa in mod neasteptat.

-Mi-a spus cat de mult ii place aceasta casa! -continua Cazimir! E cel mai mare vis al ei!

-Nu este captivata cumva de tine, nu?

-Nu! Nu am nimic deaface cu visele! Eu merg inainte!

-Yassir, vino! Sa-l lasam pe Domnul Cazimir! Are probabil lucruri de rezolvat!

Acesta o prinde pe Meryem de mana si o strange cu puture fara a fii prea vizibil, insa Cazimir a observat imediat incruntarea dureroasa de pe chipul lui Meryem.

-Voi veni sa va felicit din nou!

-Astept cu nerabdare!

Acesta o prinde pe Meryem de mana cu brutalitate si parasesc curtea. Cazimir priveste cu groaza aceasta scena si se indreapta usor in spatele lor.

-Ma ranesti! -spune Meryem printre dintii inclestati de durere.

Acestia se opresc pe straduta ingusta.

-Stiu totul! In urma cu cativa ani, o fata bogata, a cunoscut un baiat sarac si ajung sa se indragosteasca. Fata voia sa simta niste lucruri total diferite. Credeai ca nu o sa aflu? -spune acesta in timp ce o strange si mai tare de mana. Eu stiu totul! Nu ma intereseaza trecutul tau cu Cazimir, atat timp cat ramane in trecut. Eu sunt o arma in mainile tale. Daca tu apesi pe tragaci, Eu nu am Nici o vina. Cel pe care-l privesti cu Dragoste, este dusmanul meu!

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum