Capitolul 21

2.7K 86 18
                                    

-Bun Meryem, bine. Atunci voi fi nevoit sa-mi acuz soția de adulter.

-Yassir, stai! Nu fa asta! -spune Omaha speriat de consecințele care urmează.

Yassir avea dreptul sa o repudieze pe Meryem, ceea ce pentru Omaha reprezenta o mare rusine.

-Decizia este in mâinile ficei tale Omaha.

-Meryem, spune ceva fata mea! - ii replica soptit mama ei.

-Deci Meryem, care este decizia ta? -spune Yassir in timp ce întinde verigheta.

Meryem se uita când la Ozgur, când la Yassir. Ozgur, bărbatul care a batjocorito și al cărui copil îl poarta sau Yassir, bărbatul care a produs o crima și a aruncat totul asupra fratelui ei. Miza era mare, dar Meryem încă odată își dorea sa nu-și dezamăgească tatal. Copilul pe care-l avea cu Ozgur nu și-l dorea, indiferent de bărbatul pe care-l alegea avea de suportat o consecință. Meryem se îndrepta spre Yassir, ii ia verigheta din mâna și o aseaza pe degetul inelar.

-Asta e decizia ta Meryem? -spune Ozgur surprins de gestul lui Meryem.

-Mai contează Ozgur? Te-ai crezut atât de puternic încât nu ți-ai dat seama ca Yassir are un A in mâneca mereu.

-Asta nu va rămâne asa Yassir!

-Ba exact asa va rămâne! Sa mergem Meryem! -spune Yassir in timp ce o apuca pe Meryem de mâna.

Urca in mașina însoțit de părinții lui Meryem, îndreptându-se acum către vechea reședința a familiei.
Era un loc atât de pustiu. Meryem nu numai ca simteam lipsa Isrei, acum o omora și lipsa lui Ruzgar. Ar fi avut nevoie de cei doi in aceste momente.

-Buna seara mama, buna seara tata! -spune Yassir in timp ce intra in living.

-Meryem, ești bine? -spune Banu îngrijorată pentru nora ei.

-Sunt bine. Nu va faceți griji!

-După cum bine știți, incidentul dur dintre Ozgur și Meryem a lasat urme adânci.

-Ce vrei sa spui băiatul meu?

-Meryem este însărcinată.

-Ce bucurie fiule! -spune Banu

-Nu este copilul meu mama. Tocmai de aceea, cât se poate de repede, trebuie sa scăpăm de acest bastard.

Meryem aleargă repede spre camera, trântind usa in urma ei. Da frâu lacrimilor care s-au tot acumulat. La scurt timp făcându-și aparitia și Yassir.

-Ce este Meryem?

-Nu mai pot Yassir! Nu am degete la mâna sa număr necazurile mele din aceasta viața!

-Nu înțeleg..

-Nu înțelegi? Am fost obligata sa mă căsătoresc! Am fost batjocorita de soțul meu! Am crezut o buna perioada de timp ca fratele meu este un criminal! Tot fratele meu s-a sinucis și s-a dovedit ca nu este un criminal, totul a fost aruncat pe umerii lui. De ce? Ca eu sa mă mărit cu tine! Am asistat la crima Isrei! Am fost batjocorita de un alt individ, care nici măcar nu știu cine e și al cărui copil îl port acum in pântec! Acum sunt nevoită sa fac un avort! Și nu înțeleg de ce toate astea! De ce?!

-Meryem! Calmează-te! Știu! Am fost un om crud și meschin, și mi-am cerut iertare pentru felul in care am abordat aceasta căsnicie. Te-am rugat de atâtea ori sa nu te mai impotrivesti! Poate nu se întâmplau atâtea!

-Insinuezi ca e vina mea?

-Nu Meryem! Este a mea..și de aceea voi fi lângă tine. Dar întâi de toate, vreau sa scăpăm de acest copil!  Și te rog, nu te împotrivi! Te rog! Știu ca îți este greu, este femeie și mama in acest moment, dar te rog. Nu pot creste un copil care nu este al meu. Îmi este destul de greu sa știu ca acel dobitoc te-a atins. Nu vreau sa privesc acest copil și sa deruleze in mintea mea acel scenariu.

Meryem îl privea pe Yassir, și simtea nevoia sa-l imbratiseze. Fără a mai sta pe gânduri ii sare in brațe.

-Voi face asta. Promit. Dar vreau sa îmi promiți și tu un lucru.

-Orice iubito.

-O perioada de timp voi avea nevoie de liniște.

-Sigur Meryem. Dar vreau ca acest lucru sa nu se afle, nu trebuie sa știe nimeni ce se intampla. Mâine dimineața voi chema un medic.

-Bine Yassir, îți mulțumesc.

Dimineața următoare, un medic priceput din Berlin își face prezenta.

-Domnule Baum, după aceasta intervenție, soția mea ar mai putea face vreun copil?

-Domnule Ibrahim, dacă totul decurge cum trebuie are toate șansele. Rata de a rămâne însărcinată pe femeie pe luna este de 3%, nu va impacientați dacă nu se vor da roade după prima luna.

-Înțeleg..

-Nu va îngrijorați, are nevoie de recuperare, și mult sprijin moral. Sunteți siguri ca doriți sa faceți asta?

-Uitați-spune Yassir in timp ce intinde un plic cu bani.-Fiți cât se poate de discret și veți avea și mai mult de câștigat.

-Unde este doamna?

-In dormitor, la etaj.

Intervenția nu a durat foarte mult, Meryem se odihnea in dormitorul ei după o dimineața destul de inconfortabila.

-Ești bine iubito? -spune Yassir

-Mh, se putea și mai bine..

-Dacă nu te simți in regula, te rog sa mă anunți.

-Sigur..

-Trebuie doar sa te recuperezi..

Meryem a avut nevoie de o luna pentru a se recupera total. A fost o perioada destul de dificila pentru ea.
Însă a fost linistita. Totul decurgea normal. Meryem și Yassir se apropiaseră surprinzător de mult.

-Te scot la cina iubito?

-Sigur dragule.

-La ora 19:00 sa fii gata.

Yassir pleacă spre biroul sau in timp ce Meryem rămâne acasa. Iese din curte pentru a verifica căsuța poștala. Sua, tocmai ce se întorcea din oras și nu evita o abordare fata de Meryem.

-Meryem, ce mă bucur sa te văd. Cum ești?

-Sunt bine Sua. Dar tu? Ești in regula? Parca ai pus câteva kg pe tine.. -spune Meryem amuzata

-Ah Meryem, normal dar este sănătos pentru cel mic..-spune Sua in timp ce da deoparte bluzonul pufos pentru a se vedea burtica de gravida.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum