Capitolul 16

2.5K 90 16
                                    

-Cred ca este o gluma.. -își spune Meryem. -Doamne! De ce nu-mi oferi liniște și pace?

Alae intra in camera acesteia, fără a bate la usa și o surprindre cu plicul in mâna.

-Aha, știam eu! Tu nu l-ai uitat pe acel bărbat! Ce este aia? O scrisoare de la el, nu?

-Nu mama! Nu este nici o scrisoare de la Cazimir.

-Dar?

-Acum brusc vrei sa fim cele mai bune prietene, iar fiica ta vrei sa-ți mărturisească tot?

-Meryem! Zici ca nu eu te-am făcut! Te împotrivești in tot ce ți-as spune!

-Nu mama! Dar in caz ca ai uitat, nu mai tine de tine educația mea!

-Cum poți spune asta? Indiferent de circumstanțe sunt mama ta și îți vreau binele!

-Nu! Tu nu îmi vrei binele! Vrei ca imaginea familiei sa fie bine!

-De ce spui asta?

-O spun pentru ca te-a deranjat când ai auzit ca voi participa la nunta lui Cazimir! Cum o sa ma privească pe mine, toți cei de-acolo, stiind ca in urma cu mult timp am fost a lui mama? Iar acum ce? Ma prezint cu un alt bărbat.

-Tu te duci pentru ca vrei sa-l vezi pe el!

-Nu! Ma duc acolo pentru ca ne-a invitat iar Yassir a acceptat!

-Of Meryem! Îmi dai dureri de cap! -spune Alae in timp ce se aseaza pe marginea patului.

-Mama, nu mai dramatiza atât! -spune Meryem îndreptându-și privirea către fereastra.

Alae caută in micul sertar o pastila pentru a-și reveni. Aceasta găsește o cutie roz cu câteva pastile înăuntru.

-Ce sunt astea? -întreabă Alae curioasa încercând sa identifice ce sunt acele pastile.

-Niște pastile! -spune Meryem smulgând pastilele din mâna mamei sale.

-Obraznico! -spune Alae in timp ce-i da o palma peste obraz. -Cum ai putut? Când o sa afle tatăl tău...

-Mama, nu, te rog!

-Meryem! De ce faci asta?

-Nu am putut mama, nu eram pregătită pentru asa ceva!

-Ai refuzat un dar de la domnul Meryem! Îți dai seama ce păcat s-a năpustit asupra ta?

-Mama, păcat sau nu, eu nu am fost încă pregătită pentru asta!

-Rușine Meryem, Rușine!

-Mama, nu spune asta!

-Știam ca nu-l iubești pe Yassir, dar nu in halul asta!

-Mama, Yassir știe! Nu s-a împotrivit! A fost de acord!

-Și familia? Pe noi, părinții tai ne-ai întrebat? Sau pe mine, mama ta?

-Îmi pare rău!

-Meryem! Nu ți-am cerut nimic mai mult! Te-am rugat doar sa nu ne faci de Rușine! Îți dai seama dacă afla Banu? Ce o sa zică?

-Stiu! Stiu asta bine? Dar te rog! Nu pot face asta bine? Încă nu e momentul mama, sunt mult prea tânăra!

-Meryem? Tu crezi ca eu eram pregătită când te-am născut pe tine sau pe Ruzgar?

Meryem vărsa câteva lacrimi...

-Asta este statul femeii Meryem! Oferim viața! Tu și Ruzgar sunteți cei mai importanți pentru mine! Fără voi doi nu as valora nimic!

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum