-Hahaha! -spune Ozgur- Uita-te la tine Yassir, tremuri ca varga. Mulțumește-mi Yassir, încă vreau sa te țin in viața.
-Ozgur, ce vrei?
-Nu vreau nimic Yassir, dar o sa traiesti aici și o sa suferi la fel cum am suferit și eu.
-Ozgur! Înțelege! Nu am fost vinovat pentru asta.
-Mi-ai batjocorit soția!
-Eu și Arda ne-am iubit Ozgur! Tu asta n-ai vrut sa înțelegi! Ai trăit intr-o mincinoasa căsnicie!
-Asa cum trăiești și tu acum, nu-i asa?
-Ozgur, tu ai obligat-o pe Meryem sa facă acele lucruri cu tine! Ea mi-a fost sincera și credincioasa in tot acest timp.
-Și inima ei care pare ca încă bate pentru asociatul tău?
-Am decurs la acest gest pentru a-i salva fratele!
-Minciuni Yassir! Tu ai omorât acea femeie și ai aruncat tot pe Ruzgar doar pentru a o avea pe Meryem lângă tine!
In tot acest timp Meryem, auzind cele spuse intra fără a mai bate la usa peste cei doi bărbați.
-Meryem?
-M-ai mințit! Criminalule, m-ai mințit!
-Meryem îți pot explica.
Aceasta se năpustește asupra lui lovindu-l cu pumnii.
-Mi-ai luat viața, m-ai forțat sa mă mărit cu tine, acum l-ai omorât pe Ruzgar! Cum poți sa fii atât de crud, criminalul! Tu trebuia sa plătești cu propria viața tot ce s-a întâmplat nu eu și fratele meu.
-Meryem, iubito! Calmează-te! -spune acesta încercând sa o tempereze.
-Nu vreau sa te mai văd, sau sa mai aud vreodată de tine! Sa nu îndrăznești sa te mai atingi de mine sau de familia mea! -spune Meryem in timp ce ii arunca verigheta pe birou.
-Gata Meryem, linisteste-te. -spune Ozgur care se poziționează in spatele ei. Te ajut sa-ți strângi lucrurile.
Cei doi se îndreaptă către dormitorul lui Meryem. Urcând scarile, Meryem simte o amețeala și o migrena, urmată mai apoi de un dezechilibru minor.
Ozgur reușește sa o prindă la timp.-Ești bine?
-Da, de ceva timp nu mă simt foarte bine.
Continuandu-și drumul, Ozgur făcea toate calculele in mintea lui gândindu se ca Meryem ar putea fi incarcinata.
-Meryem, o sa vreau sa mergem la un doctor.
-De ce mai exact? -spune Meryem așezându-și hainele in bagaj.
-Mă gândesc ca probabil ești însărcinată.
Meryem se albise ca varul. Nu voia sa-i spună lui Ozgur ca-i poarta copilul.
-Exclus Ozgur! Îți mulțumesc ca te gândești la sănătatea mea dar sunt bine. Acum te rog sa parasesti dormitorul mă voi descurca singura de aici.
-Meryem! Noi doi vom merge la un doctor, pentru a mă asigura ca ești bine. Ai inteles? -spune acesta strângând-o de brat.
Meryem se speriase atât de tare, încât o durere simtea ca ii sfasaie tot corpul.
-Te rog lasă-mă! Nu mă simt bine!-spune aceasta prăbușindu-se pe salteaua patului.
-Vom merge acum la un medic specialist!
-Nu! Nu mergem nicăieri Ozgur!
-De ce nu?
-Pentru ca sunt însărcinată!
CITEȘTI
Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]
RomanceDe iubire nici nu poate fi vorba. Cu toate ca si-a implorat parintii pana in ultimul minut, acestia n-au ascultat-o, iar pentru ea ziua nuntii a insemnat condamnarea la moarte. Acest "fenomen" nu se petrece in Evul Mediu, ci in Franta secolului XX...