Capitolul 5

5K 150 2
                                    

Lacrimile își făcuseră simțită prezenta pe obrajii lui Meryem . Începea sa se gândească la faptul ca fuga nu mai reprezinta o frica , s-ar fi simțit in siguranța .
Se ridica și se plimba pe lângă port . Zarise un cuplu de adolescenți stand o banca . Ii privea de la distanță.

In urma cu 2 ani ...

-Meryem , nu mă părăsi!
-Nu am sa fac niciodată asta Cazimir .. ești in inima mea . Dacă o sa iubești pe altcineva intr-o zi, o sa mor.
-Cum as putea face asta? Fără tine Meryem , sunt la limita existentei.

Meryem se îndrepta spre reședința lui Yassir , noua ei locuința . De când Yassir este plecat , pentru Meryem acea casa a devenit un spațiu relaxant , redus .. redus parca in esența .

Rămâne afara , pe balconul camerei , observat foarte multă agitație la casa de vis a vis .
Iese prin curtea din spate a casei , fiind foarte curioasa sa afle ce se intampla .
Foarte mult mobilier era situat in fata casei , semn ca cineva urma sa se mute acolo .
Privea in jur și îl observase pe Billy care plecase in căutarea ei , aceasta lipsind parca prea mult . Părăsește curtea alătura și cu pasi grăbiți se îndreaptă se balconul părăsit cu câteva minute in urma .
Meryem reușise sa se calmeze , probabil plimbare de câteva ore bune , ia liniștit mintea , tulburata ca o mare intr-o zi friguroasă .
Timpul trecea mult prea repede de când Yassir nu mai este in preajma ei . Părea a fi mult mai linistita , medita . Hrana însă nu ii era prietena , refuza sa mănânce orice i se aducea , și nu era o ambiție copilărească , simplul fapt ca traia in acea casa ii provoca greață .
2 săptămâni au trecut imediat , Yassir întorcându-se acasa .
O găsește pe Meryem in curtea din spate care admira florire din grădina .

-Buna iubito , spune acesta cu mâinile băgate in buzunare .

Vocea lui ii provocase un fior ..

-Te-ai întors cam repede Yassir . -spune Meryem tratându-l cu spatele .

-Avem o petrecere diseara la care suntem in invitați noi și restul familiei .

-Nu vi... -replica Meryem dar Yassir o întrerupe imediat .

-Ar fi culmea , tu soția mea sa nu mergi cu mine - spune Yassir râzând . - Mergi și pregătește-te .

Meryem dădu ochii peste cap și pârăște grădina .

-Te așteaptă o surpriza in camera .. -spune Yassir privind curtea alăturată .

Meryem urca la etaj și deschisă usa dormitorul . Era într-adevăr surprinsă . Surprinsă de toate lucrurile pe care le găsise .
Înainte de a părăsi Franța , Meryem era foarte atrasa de arhitectura , picta foarte mult . Pentru ea orice mic obiect era transformat in arta .. Era surprinsă de faptul ca Yassir ia înapoiat cele mai depret lucruri ..
Pe lângă toate acele instrumenta , găsește pe un scaun o rochie lunga cu paiete negre și niște săndăluțe cu toc așezate lângă .
Știa ca de acum inloc va fi nelipsita de la petrecerile cu Yassir .
Își aplica fondul de ten , rimel și un ruj roșu .
Nu s-ar fi neglijat niciodată in halul asta , încerca sa fie mereu impecabila .
Își pune pe ea rochia lunga cu umerii goi , sandalele și lasa parul ondulat și negru sa-i acopere umerii .
Yassir intra pe usa dormitorului , fiind deja 19:00 .

-Haide Meryem! -spune acesta in timp ce o ia de mâna .

Coboară amândoi , urcând mai apoi in masina.
Drumul a fost unul la fel de tacut ca toate celelalte.

-M-am gandit ca ar trebuii Sa ai mediul tau in care sa iti poti desfasura activitatea.

-Nu inteleg?

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum