Capitolul 4

5.1K 157 0
                                    

Meryem intra in baie , lasand cerseaful pe jos . Intrat in cabina de dus lasand stropii reci sa curete locurile atensie de Yassir .
"M-a distrus .. mi-a distrus totul . Ma simt folosita , ma simt o carpa . O carpa cu care Iti stergi pantofii și pe care o arunci . Mi-ar fi plăcut sa mă arunce undeva , ca după sa pot scapa din acest loc atât de sufocant . Mă simt atât de folosită ..."
Gândurile lui Meryem sunt întrerupte de doua bătăi in usa , și vocea masculină din spatele ei .

-Haide Meryem , hai odată! -spune Yassir deranjat .

Meryem se ridica , și ia un prosop . Știa ca alte elemente vestimentare nu mai avea . Zarise un halat alb . Îl pune peste ea și iese din baie .

-Nu .. nu am cu ce sa mă îmbrac -spune Meryem jenata de faptul ca singurul lucru pe care îl avea era acel material pufos .
Yassir își ștergea ușor buzele . Nu era momentul potrivit , dar și-o dorea .. și-o dorea inca odată pe Meryem sub el .. însă timpul nu ii permitea .

-Data viitoare sa verifici mai bine .. -spune Yassir in timp ce deschide o usa a dulapului .
Meryem își alesese de acolo o rochița crem , usor larga , puțin peste genunchi . Își ia și o pereche de săndăluțe și se îndreapta din nou spre baie .

-Te poți schimba și aici.. -Adaugă Yassir

-Yassir , te rog -spune vocea stinsă a lui Meryem .

-Bine , de data asta pot trece cu vederea .. dar grăbește-te .

Meryem intrase in baie și îndepărtează imediat halatul . Pune pe ea rochia aleasa , se încalță și își desprinde parul lasandu-l pe spate . Iese din baie si intra direct im raza vizuala a lui Yassir
-Haide -spune acesta , deschizând usa , dându-i de inteles lui Meryem ca ea este prima care părăsește încăperea .
In capătul scărilor Yassir intinde mâna , semn ca și ea trebuie sa procedeze la fel . Însă aceasta refuza .

-Nu mă fa de rusine! Spune Yassir in timp ce o apuca de mâna .

Cobora amândoi scările in vazul familie si al prietenilor . Yassir , un adevarat domn ii trage scaunul lui Meryem pentru a se așeza , apoi se aseaza și el .

-Meryem la nunta , ai fost înconjurată numai de băieți , știi ce înseamnă asta ? - spune Aslan , socrul ei
Meryem rupta din gânduri raspunde foarte indiferent .

-Nu , ce înseamnă ?

-Ca o sa ai numai băieți .. -spune Aslan foarte fericit . De-abia aștept sa-mi văd nepoții alergând pe aici prin casa

-Nepoți? Nu! -spune Meryem deranjata de vorbele lui Aslan . In acel moment simte cum mâna lui Yassir o strânge pe a ei . -Ce voiam sa spun este ca , totul s-a întâmplat mult prea repede , nu m-am acomodat încă aici și ... -nu apuca sa termine propozitia ca Yassir a intrerupt-o .

-Nu-ți fa griji tata , m-am ocupat deja de asta -spune Yassir cu un zâmbet pervers .
Meryem încremeni , sper sa nu ramana însărcinată cu monstrul de lângă ea .
"Și copii sunt făcuți cu de-a sila" își spune Meryem
Linistea se așternuse la masa , liniște întreruptă mai apoi de telefonul lui Yassir .

-Da! -spune acesta pe un ton intimidant
-...
-Când?
-...
-Ajung in seara asta! -spune acesta și Închide
telefonul .

-Ce este fiule ? -spune Aslan ridicându-se in picioare

-O ședința mâine dimineața. Plecam din seara asta. Efsane! -tipa acesta .

Femeia își face imediat apariția .

-Da , domnule?

-Fa-ne bagajele , și anunța-l pe Billy sa vina in biroul meu .

-Sigur domnule!

Maritata cu forta . (+18) [IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum