Jungkook'un ağzından
Bir kabus gibi geçeceğini düşündüğüm stajım tahminimden iyi gidiyordu. Hoseok Hyung çok iyi bir insandı ve bana oldukça yardımcı oluyor , eline geçen her fırsatta bana yeni bir şeyler göstermeye çalışıyordu. Hatta muhabbet ederken ona ailemi anlatıyordum bazen. O da bana evde daha rahat etmek için yapabileceğim şeyler konusunda tavsiyeler veriyordu. Bir nevi bana da terapi yapıyordu.
Bu yüzden zorla geldiğim yer , şimdi en rahat olduğum yerlerden biriydi.
Bugün de o huzur bulduğum yere girdiğimde beni o güven veren yüz karşılamıştı.
"Selam Hoseok hyung."
"Hoşgeldin Jungkook-ah. Hayırdır bugün gelmeni beklemiyordum."
"Normalde bugün staj günüm değil , biliyorsun. Ama Taehyung meşgulmüş. Biliyorsun evde kalmaktan da hoşlanmıyorum. Ben de en azından yanına gelip sana yardım etmek istedim hyung."
"Çok iyi etmişsin , sen bu kadar azimli olduğun sürece çok iyi yerlere geleceğinden eminim Jungkook."
"Sağol hyung. Eeee bugün kaç seansın var?"
"4. Ama son seansım özel bir seans Jungkook , o yüzden sen yalnızca ilk 3'üne katılabilirsin."
"Pekala hyung sorun değil. Ama merak ediyorum , neyi özel hastanın ? Ben hiç özel seans diye bir şey duymamıştım , hastalığı ne ki hyung. Yoksa böyle acayip manyak bir şey olduğundan beni korumak için mi almıyorsun ? Hyuuung ben böyle şeyleri çook severim. Ben de katılsam son seansa , lüüütfen~ "
"Jungkook-ah , gerçekten öyle manyakça ya da ilgi çekici bir şey değil. Ve sana hasta hakkında bilgi veremem üzgünüm. Ama zaten duymak isteyeceğin bir şey değil , yani sorun etme olur mu? İlk seansa yarım saat var daha. Hadi gel sana bir kahve ısmarlayayım genç doktor."
•••
İlk hasta çıkalı yaklaşık 15 dakika olmuştu ve biz çoktan Hoseok hyungla karşılıklı oturmuş aldığımız notları karşılaştırıyorduk. Bana nasıl sorular sormam gerektiğini , aldığım cevaplardan nasıl çıkarım yapabileceğimi , tuttuğum notlar arasında nasıl bağlantı kurabileceğimi ve daha bir sürü şeyi öğretiyordu. Gerçekten buradayken dersteki gibi ezber , sıkıcı , işe yaramaz şeyler yerine ileride bu mesleği yaparken işime yarayacak , pratik isteyen , derste verilen bilgilerin aksine kullanmamı gerektirecek şeyleri öğreniyordum.
Hoseok hyung tüm notları açıkladıktan sonra bütün kağıtları elime tutuşturmuş ve anladığım şekilde kağıtları temize çekmemi söylemişti.
Bu da Hoseok hyungun sınav şekliydi.
Ve ben bir şeyler üretmekten zevk aldığım için bu sınavlara zevkle giriyordum.
15 dakikadan sonra her şeyi temize çektiğime kanaat getirmiştim ve yazdıklarımı Hoseok hyunga kontrole götürmüştüm. Bana doğru yaptığım ve daha iyi yapabileceğim yerleri tek tek anlattıktan sonra işimin bitmesiyle kendimi hastanın uzandığı koltuğa fırlatıp gözlerimi kapatmıştım.
Bu hastane bana işimi sevdirmişti sanırım.
Daha doğrusu Hoseok hyung bana gerçek işin okuldakinden farklı olduğunu göstermişti.
•••
3. seansın da bitmesiyle birlikte diğer 2 seansta da yaptığımız gibi Hoseok hyungla tekrar gözden geçirmiştik notlarımızı. Tekrardan anladıklarımı temize çektikten sonra Hoesok hyunga kontrol ettirmiş ve onaylamasıyla birlikte danışman koltuğuna yayılıvermiştim. Normalde hiç bu kadar üst üste seansları olmazdı Hoseok hyungun. Bu yüzden günümüz biraz yorucu geçmişti. En azından benim açımdan öyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor and Fool // Jikook
FanfictionBen sadece senin beni bırakacağını tahmin edemeyen fakir , aptal adamın tekiyim Jungkook... ••• Şimdi defol git ve bir daha asla geri gelme !! ••• Fakir Park Jimin o gün kendi çöpünü karıştıran zavallı bir çocukla karşılaşır ve o çocuğu yanına aldı...