29. Bölüm

1.6K 123 49
                                    


Jungkook'un ağzından

Okuldaki işimi halletmiş ve bütün hızımla eve , Jimin hyunga hesap sormaya , gidiyordum.

Eğer o pis parasıyla beni okutmayı hayal etmişse cidden tam bir aptaldı.

Ki iyi insan lafının üstüne mi , iti an çomağı hazırla mı bilmiyorum ; Jimin hyung beni arıyordu.

"Efendim hyung?"

"Jungkook bana hemen Taehyung'un numarasını at."

"Zaten yoldayım h-"

"Hemen at."

Ve benim tek kelime etmeme izin vermeden telefonu suratıma kapatmıştı.

Taehyung'u istediğine göre çocuklarla ilgili bir durum olabileceği için inat etmeden numarasını mesajla atmıştım.

Ama içimdeki his beni rahatsız ediyordu nedensizce.

•••

Hem bana vermesi gereken hesap , hem de Taehyung'u isteyip beni şüphelendirmesi sayesinde eve hemen gelmiş ve kapıyı çalmıştım.

Kapıyı açan ne Jimin ne de Taehyung olmuştu.

"Hoş geldin Jungkook hyung~ Bak bu Tae hyung. Ya da Taehyung hyung. Kkk çok komik değil mi?"

Kapıyı açan çocuklara gülümsemiş ve içeri girip direk olarak benimle tanıştırmaya çalıştıkları Taehyung'un yanına gitmiştim.

"Konuşmamız gerek."

Kulağına fısıldayıp kendimi mutfağa atmış ve soğuk bir bardak su almıştım elime.

Taehyung ise birkaç saniye sonra gelmiş ve karşıma geçmişti.

"Taehyung neler oluyor?"

"Bilmiyorum Jungkook. Ben sadece çocuklarla ilgilenmem gerektiğini ve adresi öğrenerek geldim buraya. Bana kapı açıldı ve ben girince Jimin dışarı çıktı aceleyle. Sinirli gibi gözüküyordu."

Taehyung'un da bir şey bilmediği belliydi ancak sinirle bir yere gidiyor olması beni yeterince kuşkulandırmıştı.

Jimin'den haberi olabilecek isimler maalesef ki azdı ve ben birinin bir şey biliyor olması için her şeyimi verebilecek durumdaydım.

Ancak Hoseok hyung'u aradığımda o bana Jimin'le ilgili hiçbir şeyden haberi olmadığını söylemişti. Ve tabi yarın akşam yemeğini ekerse kellesini koparacağını iletmemi...

Tek umudum Jin hyungun bir şeyler biliyor olmasıydı ve sanırım şans yüzüme gülmüş ve Jin hyung telefonu açmış ve Jimin'den haberi olduğunu söylemişti.

"Nerede peki hyung?"

"Jungkook-ah bence gitmemelisin. Ben de biliyorum Jimin'in bi belaya bulaşacağını ama Jimin böyle durumlarda fazla insanlardan ve engellenmekten nefret eder. Yapmak istediğini yapana kadar durmaz. Eğer onu sinirlendirmek istemiyorsan gitme derim."

"Hyung lütfen adresi söyler misin?"

"Nehir konutları 12 numara."

"Hyung ama burası bizim evin adresi."

"Jungkook baş rolde baban var zaten. Tekrardan gitmemeni tavsiye ediyorum Jungkook. Jimin çok si-"

Onun sözlerini dinlemeye vaktim olmadığı için telefonu kapatmış ve Taehyung'a işim olduğunu söyleyerek kendimi dışarıya atmış ve bir yandan taksi ararken bir yandan da taksi bulamama ihtimalime karşı otobüs durağına doğru koşuyordum.

Poor and Fool  // JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin