Sonunda ne zaman bitireceğim hakkında bir fikrim olmayan kitabımı final yaptım.
Bu zamana kadar beni yorumlarınızla gerçekten çok mutlu ettiniz.
Gerek sizi mutlu etmek için moment yazdığım sahnelere tepkinizle,
Gerek sizi sinir etmek istediğim yerde karakterlere sayıp sövmenizle beni gerçekten çok mutlu ettiniz.
Sonunda bu kitapta da tükendiğimi hissettim ve final yapma kararı aldım biraz da danışarak.
Umarım beklentilerinizi karşılayabilmişimdir.
Severek yazdım bu kitabı ama bana yazmayı sevdiren , teşvik eden okuyan herkesti.
Yaptığınız yorumlar , attığınız oylar , okuduğunuz her sayfa için size binlerce kez teşekkür ederim.
Ben bu kitabı 24.09.2018'de final yapıyorum ve eminim ben bu kitabı bitirdikten sonra okuyup destek olacak çok insan olacaktır.
Ama daha tanınmayan bir kitapken , daha henüz yükselmemişken olan destekler gerçekten ihtiyaç duyulan şeyler oluyorlar.
Bu yüzden burada okuyan herkese , oy verenlere , yorum yapanlara gerçekten çok teşekkür ederim.
Özellikle yorumlarıyla beni güldürüp mutlu eden
Sizlere çok teşekkür ederim.
Gerçekten belki de olmasalar bu zamana kadar bu kitabı devam ettiremeyeceğim ve benim için çok değerli olan
Sizlere de gerçekten minnettarım. Siz gerçekten bu kitabı yazmayı sevmemin asıl nedenlerisiniz. Yazarken acaba ne yorum yapar diye düşündüklerimsiniz.
Ve son olarak benim için en önemlisi ve en değerlisi;
Bu kitabı sana ithaf etmek istiyorum. Gerçekten kitap içinde de ve kitap sayesinde tanışıp devam ettirmemiz sayesinde kitap dışında da bana çok iyi bir arkadaş ve destek oldun. Final yapsam da seninle diyaloğumuzun bitmeyeceğinden eminim. Ben sana unnielik yapmaya devam etmek istiyorum. umarım sen de benim arkadaşlığımı kabul edersin.
Ve isimlerini geçiremediğim , her bölümü okusalar da kendilerini belli etmeyen güzel okurlarıma da çok teşekkür ediyorum.
Tamam.
Bitti.
Dağılabiliriz.
Tm.
Ok.
Hadi gidin.
Sizi seviyorum.
♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor and Fool // Jikook
FanfictionBen sadece senin beni bırakacağını tahmin edemeyen fakir , aptal adamın tekiyim Jungkook... ••• Şimdi defol git ve bir daha asla geri gelme !! ••• Fakir Park Jimin o gün kendi çöpünü karıştıran zavallı bir çocukla karşılaşır ve o çocuğu yanına aldı...